Jefe Skrevet 23. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2011 VS 26.01.2011 - kl 21:00 Stadium: Anfield Referee: Lee Probert TV2 Premier League HD1 Etter tre sårt trengte poeng mot Wolverhampton lørdag, retter The Reds fokus mot den avlyste matchen fra Juleprogrammet. King Kenny vil også gjerne få sin første seier på onsdag når Fulham gjester Anfield. Heller ikke helt umulig at det kommer inn en eller to nye fjes til Merseyside innen den tid, men akkurat nå ser laget til undertegnende slik ut. Reina Kelly - Agger - Skrtel - Aurelio Meireles - Gerrard - Lucas Cole - Torres - Maxi Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2011 (endret) Begge lag skylder Roy noe, denne kampen vinner Liverpool. Fulham på bortebane beskjymer meg lite E: Vil du har Meireles som ving?? Er du helt Roy Hodgson eller? Endret 23. januar 2011 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 23. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2011 Fantastiske bilder i førsteposten. Her kommer jeg til å være @zu: Tror er jo en 4-3-3 han har satt opp. Så alle 3 i midten er vel mer eller mindre sentrale, sånn som vi har spilt i de siste kampene. Lenke til kommentar
andreas__891 Skrevet 23. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2011 håper vi er inne på en seiersrekke nå Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2011 Hangeland scorer kampens eneste mål. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 23. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2011 Hadde vært digg med to borteseiere på rad ja. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 23. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2011 ja men dette er jo hjemmekamp, så her bør vi få 3 poeng mot fulhum. Håper det skjer noe på transfersmarkedet til denne kampen. Skal også bli godt å se vår kjære kaptein Stevie G Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 23. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2011 Maxi trenger en pause, hadde en periode han var i form men er helt ute av det nu. Reina Kelly - Wilson - Agger - Glenny Lucas - Meireles Cole - Gerrard - Babel Torres 1 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 23. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2011 Liker både Smågal og Jefe sine lag. Håper vi får se noe alà det. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 23. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2011 ja men dette er jo hjemmekamp, så her bør vi få 3 poeng mot fulhum. Håper det skjer noe på transfersmarkedet til denne kampen. Skal også bli godt å se vår kjære kaptein Stevie G Arg, stemmer det ja. Håper vi får se mer av dette også; Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 23. januar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. januar 2011 (endret) Begge lag skylder Roy noe, denne kampen vinner Liverpool. Fulham på bortebane beskjymer meg lite E: Vil du har Meireles som ving?? Er du helt Roy Hodgson eller? Bruk hodet ditt før du kapper av mitt. 4-3-3, hvor alle er sentrale. Men Meireles og Lucas fungerer som indreløpere. Omtrent sånn som vi har spilt de siste kampene som Termo sier. Ser gjerne at Babel får prøve seg om han enda er i laget forresten. Endret 23. januar 2011 av Jefe Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2011 Bruk hode, klokken 03.47 på natten? Jommen sa jeg smør :!: Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 23. januar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. januar 2011 Jeg smalt opp tråden kl 03. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 23. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2011 Hangeland scorer kampens eneste mål. This has been flagged as spam. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 23. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2011 Bruk hodet ditt før du kapper av mitt. 4-3-3, hvor alle er sentrale. Men Meireles og Lucas fungerer som indreløpere. Omtrent sånn som vi har spilt de siste kampene som Termo sier. Ser gjerne at Babel får prøve seg om han enda er i laget forresten. Ser for meg at det er bedre om Gerrard får en indreløper rolle da istedenfor Lucas. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 23. januar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. januar 2011 Ja, det er nok ikke umulig. Gerrard og Mero som indreløpere med Lucas liggende dypere. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 23. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2011 Hangeland scorer kampens eneste mål. Du ser det som sansynlig? Tipper vi gruser dem. Meireles og Torres i stigende kurve og Gerrard back. Tviler på dette blir noen vakum kamp. Kansje neste blir det. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2011 Hangeland scorer kampens eneste mål. This has been flagged as spam. Hangeland scorer kampens eneste mål. Du ser det som sansynlig? Vel, de gangene jeg tipper i favør Liverpool så begynner alle å klage på at jeg jinxer. Når jeg tipper imot Liverpool så mener folk at jeg tipper på usannsynlige resultater ettersom Liverpool aldri taper noen som helst kamper. Ikke ta det så tungt, gutter. Jeg poster bare for å få tråden i mine innlegg, slik at jeg kan følge den videre. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2011 Eg tror Hangeland bidrar til å tette igjen bak. Blir en kamp på midten tenker eg. Er ikke så veldig spent på resultatet, men håper litt på Hangeland og Fulham av to grunner. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 23. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2011 Tror kampen er mer åpen nå, enn om vi hadde kjempet mellom topp 4. Da er det kansje sansynelig at Hangeland hadde scoret kampens eneste mål. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg