KvitKnekt Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 (endret) Etter en kjapp beslutning fra en del av oss på DNFK har vi kommet opp med ideen om å planlegge forumtreff under neste Qlimax. Hvem er med?! Linker: Q-Dance Fjorårets Qlimax-event Filmer på youtube http://www.youtube.com/watch?v=JiHk4lMq0n8 Endret 20. januar 2011 av KvitKnekt Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Vi får se. Skal innom et par land og steder før den tid, men er ikke utenkelig at jeg tar en tur! Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Det frister, virkelig. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Dette er høyst aktuelt. Hadde vært helt vilt fett å dra på Qlimax, men når det er ingen andre jeg kjenner som kunne tenkt seg å dra, er dette et helt ypperlig alternativ. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Vi får se hva det blir til. Hva er aldersgrensen? 18 år? Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 20. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2011 (endret) Usikker. Men jeg antar det er 18 ja. Skal se om jeg finner mer info om det Edit: Ja, det er 18-års aldersgrense. Endret 20. januar 2011 av KvitKnekt Lenke til kommentar
Coa Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Jeg er faktisk ganske gira på dette her, men det er vel noe som må ordnes først. For det første, hvordan skal vi gjøre dette? Skal vi reise ned som en gruppe, eller skal vi reise ned når det passer for hver enkelt og bare ha et forumtreff under selve greia, altså vi møtes og drar dit sammen? Selv vil jeg gjerne ta en langhelg for å få sett litt av Amsterdam og dets kafeer *host*. Jeg synes da at det er best å møtes rett før Qlimax, så får man heller bestemme selv om man vil møtes tidligere eller etter. ' En ting til, dersom dette blir noe av, forhåpentligvis, synes jeg det er greit at vi møtes først. Jeg tror det kan bli rimelig kleint dersom det viser seg at vi er komplett forskjellige mennesker som ikke fungerer helt sammen. Et forumtreff litt før hadde vært god ide. ' Det jeg er redd for er at det er mange som sier seg villig, men få som faktisk gjennomfører det. Kjedelig om alle feiger ut, så er det en stakkar som har bestilt billetter. Det kan bli en litt kjedelig situasjon. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 24. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2011 (endret) Vel. Billett må vi vel bestille i en ganske god tid i forveien, så det blir litt vanskelig å feige ut etter det. Og vi kan jo alltids følge opp tråden med hvordan ståa er. Jeg tenkte meg at vi møttes på flyplassen i Amsterdam. Jeg bor i Bergen, og det er mye billigere for meg å reise direkte herfra, enn å måtte fly til Oslo først. Qlimax begynner på en fredag, og jeg har ikke tid til å reise tidligere i uken, mest sannsynlig. Jeg hadde også tenkt å bli til søndagen. Forumtreff i en tid før vi reiser, og før vi bestiller billetter hadde vært veldig greit. Dette kan vi diskutere videre i denne tråden hvis det er flere som har lyst til dette. Endret 24. januar 2011 av KvitKnekt Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Høres helt klart fristende ut. Lenke til kommentar
awezum Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Det at vi møtes før vi i det hele tatt drar til Amster er forsåvidt ingen dum idè, men problemet kan jo bli at dette blir en gruppe fra flere plasser i Norge, og avstanden vil nok bemerkes og kan da bli meget dyrt. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 24. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2011 Gjør som meg Alder: 27 år når vi skal dra. Bosted: Bergen Vil være i Amsterdam: Fredag til tirsdag Kommer til å bo på: Hotell Kommer til å reise fra: Bergen Går det direktefly derfra?: Nei, må innom enten Gardermoen eller Kastrup. Gutt/jente: Gutt Hva er ditt ståsted til cannabis?: Usikker, aldri prøvd det. Og jeg kommer ikke til å gå hardt inn for å prøve det heller. Drikker dog alkohol. Innsåg akkurat at 28. november er en mandag... Lenke til kommentar
awezum Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 alder: 18 når vi drar. Bosted: Treungen Vil være i Amsterdam: Så lenge som resten, må finne ut om jeg eventuelt har ferie. Kommer til å bo: Der dere andre finner ut dere skal bo. Kommer til å reise fra: Finner jeg ut av Gutt/jente: Gutt. Hva er ditt ståsted til cannabis: Har prøvd og er lite interessert i å prøve igjen. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Alder: 19 når vi drar Bosted: Oslo +- Vil være i Amsterdam: Torsdag/fredag- søndag Kommer til å bo på: Hotell Kommer til å reise fra: Oslo eller Rygge Gutt/jente: Gutt Hva er ditt ståsted til cannabis?: Kremt. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Er veldig fristende. Om jeg har penger og tid, så er det helt klart aktuelt. Alder: 18. Bosted: Oslo. Vil være i Amsterdam: Om det er på en mandag, så regner jeg med fredag-tirsdag. Kommer til å bo på: Hotell/ evt. billigste alternativ. Kommer til å reise fra: Gardermoen/Rygge. Gutt/jente: Gutt. Hva er ditt ståsted til cannabis?: Har på følelsen av at kombinasjonen cannabis+Qlimax kommer til å bli en gøyal opplevelse. så, ja takk. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Samme som kammizez, tid og penger er gull om jeg blir med. Hadde vært gøyt. Alder: 19 når dette her skjer Bosted: Rett utenfor Bergen Vil være i Amsterdam:Torsdag/fredag-søndag/mandag Kommer til å bo på:Hotell. Kommer til å reise fra: Flesland, Bergen Gutt/jente: Gutt. Hva er ditt ståsted til cannabis?:Meh. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 24. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2011 http://open.spotify.com/track/77JtIfvS0SU7HhTuRdn6Co Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Alder: 19 Bosted: Stord Vil være i Amsterdam:Torsdag/fredag-søndag/mandag Kommer til å bo på:Hotell. Kommer til å reise fra: Flesland, Bergen Gutt/jente: Gutt. Hva er ditt ståsted til cannabis?: Nei takk, jeg tar avstand fra narkotika Men bryr meg ikke at noen andre røyker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå