DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 http://www.youtube.com/watch?v=phJGJK_uvMY Enjoy Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Eg er skeptisk. Kjekkt med nye baner men kva er vitsen med å legge inn slike element som er utanfor speleren sin kontroll? Den snøbrua som du kan sprenge, kor lenge trur du den blir ståande før nokon sprenger den? Litt på samme måten blir det med desse auto-turrets sakene, blir litt som minefeltet i Jungle berre at dette blir midt i kartet. Det er alt ein ulempe med å sprinte gjennom åpent terreng og nå skal det gjerast endå vanskeligare ved at spelaren blir beskutt av både turrets, andre spelerar og diverse killstreaks? Bana med zip-lines ser spennande ut, men eg tviler på at den blir noke særlig brukt når sannsynligheta for at nokon skyt deg er såpass stor. Dessutan dersom vi tar utganspunkt i kor treigt det er å bruke klatrefunksjonen i BO så vil det sikkert ta ei evigheit å posisjonere seg for å bruke zip-lines. Treyarch burde heller fokusere på å fikse buggs og gjere spelet meir straumlinjeforma en å lage nye kart som mest sannsynlig berre vil føre til endå meir lagg. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 (endret) Uansett så syns jeg det er artig de prøver slike ting:) Lurer på når den kommer til pc jeg Endret 19. januar 2011 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Liten Viking Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Fiks spillet først ffs! 1 Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 (endret) 5 maps for en hundrings. Fuck off Endret 19. januar 2011 av Skrujernet 3 Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 3. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2011 Nå har den kommet til PS3! Holder på å laste den ned! Kostet hele 110Kr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå