Gavekort Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 (endret) Gå inn på denne linken, og legg deg til! http://www.mapservices.org/myguestmap/map/diskusjon Endret 19. januar 2011 av Gavekort 6 Lenke til kommentar
Mikaeru Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 (endret) Endret 19. januar 2011 av Mikaeru Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 (endret) Må nesten bare si det før det knekker i fingrene. Men les emnetittel en gang eller to til. Jeg merker meg iallefall ikke selv på kartet, er for liten til det. Men godt å se at røde runde klumper går sammen! UNITE! Endret 19. januar 2011 av Neppe Lenke til kommentar
teveslave Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Er vel litt greiere å bruke f. eks. http://www.mapservices.org/myguestmap til slikt. "Problemet" er at man kan zoome seg inn til gatenivå, og de fleste ønsker gjerne ikke å publisere nøyaktig bosted. Dette kan man jo løse ved å velge et sted i nærheten, f. eks. slik at folk som bor i Oslo bruker Oslo S. som bosted, folk fra Trondheim Nidarosdomen osv. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 19. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2011 Må nesten bare si det før det knekker i fingrene. Men les emnetittel en gang eller to til. Jeg merker meg iallefall ikke selv på kartet, er for liten til det. Men godt å se at røde runde klumper går sammen! UNITE! Jadda jadda! Har fikset det nå! Ikke lagre bildet som JPG! Bildet kommer til å se grusomt ut etter noen runder! Lenke til kommentar
TMB Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 (endret) Må nesten bare si det før det knekker i fingrene. Men les emnetittel en gang eller to til. Jeg merker meg iallefall ikke selv på kartet, er for liten til det. Men godt å se at røde runde klumper går sammen! UNITE! Jadda jadda! Har fikset det nå! Ikke lagre bildet som JPG! Bildet kommer til å se grusomt ut etter noen runder! facepalm.jpg Marker Endret 19. januar 2011 av TM B 1 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Jeg skulle gjerne markert meg selv jeg, men når jeg er så lite datakyndig går det ikke. Jeg kan visst bare lagre den som .bmp og .jpg, det er de eneste alternativene jeg får opp. 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 19. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2011 Må nesten bare si det før det knekker i fingrene. Men les emnetittel en gang eller to til. Jeg merker meg iallefall ikke selv på kartet, er for liten til det. Men godt å se at røde runde klumper går sammen! UNITE! Jadda jadda! Har fikset det nå! Ikke lagre bildet som JPG! Bildet kommer til å se grusomt ut etter noen runder! facepalm.jpg Marker *mumle* Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Hvem er tullingen som komprimerte? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 19. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2011 (endret) Sånn! Har tegnet det opp igjen! Neste som komprimerer bildet får rompedask! Endret 19. januar 2011 av Gavekort Lenke til kommentar
TMB Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 (endret) Eh det var jo feil. Nå har du satt meg, Mikaeru og McHalvorsen på Oslo Endret 19. januar 2011 av TM B Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 19. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2011 Det er ikke så nøye! En av oss måtte gjenopprette bildet uansett, og da tar man bare omtrentlig. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Da blir det jo ikke noe gøy Lenke til kommentar
Coa Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 (endret) Endret 19. januar 2011 av Coa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå