Gå til innhold

Kommentartråd: Lian li a71FB

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette tror jeg blir tøffe saker! :cool:

Misunner deg alle de fete vannkjølings komponentene. Skulle gjærne hatt noen av de Bitspower niplene ;) De er sinnsykt dyre på Netshop ihvertfall.

Har samme vanntank og pumpe som deg. Det var en periode hvor pumpa ikke ville starte opp hvis den var varm. Måtte skru av og på PC'en flere ganger for å få pumpa til og starte igjen. Heldigvis ser det ut til at pumpa har "skjerpet" seg.

Lenke til kommentar

Dette tror jeg blir tøffe saker! :cool:

Misunner deg alle de fete vannkjølings komponentene. Skulle gjærne hatt noen av de Bitspower niplene ;) De er sinnsykt dyre på Netshop ihvertfall.

Har samme vanntank og pumpe som deg. Det var en periode hvor pumpa ikke ville starte opp hvis den var varm. Måtte skru av og på PC'en flere ganger for å få pumpa til og starte igjen. Heldigvis ser det ut til at pumpa har "skjerpet" seg.

Jepp, gleder meg til å få toppen av kabinettet nå, så jeg får satt alt sammen og testet det!

Jeg kjøpte alt av vannkjøling fra techbay. Det de ikke hadde der kjøpte jeg fra digital impuls.

Vannkjøling er dyrt, men jeg tenkte at når jeg først skal ha det, så bruker jeg like godt litt ekstra penger for å få den så optimal som mulig :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...