Louigi Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Dette er kommentartråden til Lian li a71FB worklog Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Ser ingen av bildene dine. Står bare "Postet bilde" Lenke til kommentar
Cleafox Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Bildene dine ser ikke helt friske ut nei ;p Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 18. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2011 La merke til det jeg også, men orka ikke fikse på det i går kveld Skal se på det i dag Lenke til kommentar
EditeD Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Hehe! Ikke glem og legge til bildetekst da Kos deg med prosjektet! Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Rått prosjekt og bra bilder! Lenke til kommentar
Vaktmester'n Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Dette tror jeg blir tøffe saker! Misunner deg alle de fete vannkjølings komponentene. Skulle gjærne hatt noen av de Bitspower niplene De er sinnsykt dyre på Netshop ihvertfall. Har samme vanntank og pumpe som deg. Det var en periode hvor pumpa ikke ville starte opp hvis den var varm. Måtte skru av og på PC'en flere ganger for å få pumpa til og starte igjen. Heldigvis ser det ut til at pumpa har "skjerpet" seg. Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 20. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2011 Dette tror jeg blir tøffe saker! Misunner deg alle de fete vannkjølings komponentene. Skulle gjærne hatt noen av de Bitspower niplene De er sinnsykt dyre på Netshop ihvertfall. Har samme vanntank og pumpe som deg. Det var en periode hvor pumpa ikke ville starte opp hvis den var varm. Måtte skru av og på PC'en flere ganger for å få pumpa til og starte igjen. Heldigvis ser det ut til at pumpa har "skjerpet" seg. Jepp, gleder meg til å få toppen av kabinettet nå, så jeg får satt alt sammen og testet det! Jeg kjøpte alt av vannkjøling fra techbay. Det de ikke hadde der kjøpte jeg fra digital impuls. Vannkjøling er dyrt, men jeg tenkte at når jeg først skal ha det, så bruker jeg like godt litt ekstra penger for å få den så optimal som mulig 1 Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 25. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2011 Ny update! Vifter er kommet i hus, og testing er gjort! Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Gleder meg til neste update Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå