Smedsli_N Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Er det mulig å bruke den bærbare pcn min lukket igjen, med ekstern skjerm, mus og tastatur, uten at det kommer i dvalemodus? (windows) Takker for svar Lenke til kommentar
teveslave Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Det skal gå fint. Let litt i strøminnstillingene. Hvis du har Vista: Start Innstillinger Kontrollpanel Strømalternativer "Velg hva som skjer når lokket stenges" (link til venstre) Dette vil da gjelde for alle strømstyringsplanene. Hvis du kun vil endre én av planene, velger du "endre planinnstillinger" under ønsket plan (i Strømalternativer-bildet). Deretter velger du "endre avanserte strøminnstillinger", "av/på-knapper og deksel" og "handling ved lukking av deksel". Godt mulig at det er tilsvarende for XP og 7. Lenke til kommentar
Smedsli_N Skrevet 17. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2011 Takk, det var ikke så vanskelig som jeg hadde trudd. Jeg har windows 7, og det var helt likt oppsett som du skrev. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå