Runningback Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Som tittelen sier så har jeg ikke mottatt stipend for denne måneden. Stipendet skal komme hver måned, den 15. Men siden det er på en lørdag så får man som regel stipendet før helgen. Jeg har kompiser som allerede har mottatt det, men det har ikke jeg. Noen som vet? Lenke til kommentar
Nalenu Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Rart at du ikke fikk det på fredag. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Står ikke hvor gammel du er. Men har du betalt semesteravgift for dette semesteret om du går på universitetet? Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 15. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2011 17 år, og går VG2. Tror ikke det er noe semester avgift for oss nei. Betaler jo bare en sum i starten av året for lån av PC. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Ring lånekassen hvis du ikke har fått det på mandag. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 15. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2011 Jepp, må nok gjøre det. Trenger pengene asap, har noen regninger å betale. Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Har du signert og sendt inn gjeldsbrevet? Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 15. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2011 Nei, kan da umulig være det nå? Slapp å gjøre det i fjor. De som har fått har heller ikke signert/mottatt dette brevet. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 (endret) Det har de nok gjort, og alle må sende det inn hver semester. Er du lærling eller tar høyere utdanning blir det sendt til siste folkeregistrerte adresse. Er du elev ved videregående henter du det i skranken på skolen. Er du under 18 må foreldre skrive under. Gjeldsbrevet ble sendt ut i midten av desember. Enkelt og greit! Endret 15. januar 2011 av Neppe Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Hmm, jeg studerer på UiB og måtte ikke sende inn noe for vårsemesteret. Mulig man må det på VGS. Det går an å sjekke status på alt dette ved å logge inn på lanekassen.no. Der står det om pengene er på vei eller om du faktisk har glemt å signere noe. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Mulig det har noe med tid å gjøre, kjenner også flere som ikke har trengt å signert gjeldsbrev. Jeg måtte det. Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Du må signere og sende inn gjeldsbrev. Jeg har gjort det, men har ikke fått penger på konto. Sendte det inn litt sent, så antar jeg får de på konto i begynnelsen av neste uke. Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Hmm, jeg studerer på UiB og måtte ikke sende inn noe for vårsemesteret. Mulig man må det på VGS. Man må det på videregående, men for høyere utdanning slipper man det så sant man søkte for både høsten og våren. For sistnevnte kommer pengene automatisk etter at man har betalt semesteravgift og godkjent semesterplanen. Lenke til kommentar
deluxerz Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Jeg har heller ikke fått stipend denne måneden! som deg, har alle vennene mine har fått det. trodde det var pga høyt fravær! Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 16. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2011 Fravær kan da ikke ha noe betydning? Har selv "bare" 6 dager fravær i år, + noen timer. Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Om du har 20 dager + på et semester mister du stipendet ditt. Om du er frisk og holder deg på skolen bør du greie det Lenke til kommentar
Quote Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Som sagt tidligere så må du sende inn gjeldsbrevet. Dette måtte jeg i fjor. Regner med alle må gjøre det nå. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 16. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2011 Må vel høre om det er mottatt noen brev da. Men synes det er rart at andre folk ikke har levert det brevet. Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Du må nok signere å sende inn brevet. Det er hvertfall slik det fungerer hos oss. jeg sendte inn brevet mitt på lørdag 8. januar og fikk ikke stipend nå før helga, satser på det kommer imorgen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå