Vaktmester'n Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 (endret) Dette er kommentartråden til: Vaktmester'n lager integrert skjerm i filserveren. Endret 13. januar 2011 av Vaktmester'n Lenke til kommentar
Geir Einar Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Interesant prosjekt skal følge med på dette Lenke til kommentar
oddi Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 (endret) Tøft prosjekt, hadde kanskje vært en idé å konvertere skjermen til trykkskjerm? Endret 14. januar 2011 av oddi Lenke til kommentar
KKake Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Ganske greit med en integrert skjerm, sparer jo masse plass og arbeid når du skal arbeide på serveren. Lenke til kommentar
Perril Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Se her ja, har tenkte på det samme selv og nå har jeg en "guide" å følge =D Lenke til kommentar
MRSHOOTABBYz Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 stilig prosjekt! fikk lyst til å modde.. Lenke til kommentar
Vaktmester'n Skrevet 17. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2011 @oddi: Hvordan konverterer jeg en lcd skjerm til touch screen? Hadde jo vært konge med toch screen da Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Spennende Skal følge med, har selv planer om å intergrere en 19" skjerm på toppen av min neste casemod, som da skal bli min lan pc Lenke til kommentar
KKake Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 @oddi: Hvordan konverterer jeg en lcd skjerm til touch screen? Hadde jo vært konge med toch screen da Ta en titt her: http://shop.ebay.com/?_from=R40&_trksid=p5197.m570.l1311&_nkw=touch+panel&_sacat=See-All-Categories Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Ble skikkelig tøft det der. Mangler bare den lista du snakket om så ser det perfekt ut. Fin video også, så først ikke ut som det var noe som helst i døra før den bootet opp. Lenke til kommentar
MRSHOOTABBYz Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Sykt! Så utrolig bra ut. Som Mr.A sa, man så ikke noe tegn til skjermen før det boota! fantastisk. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Tøft! Sånn gummilist får du tak i på mnpctech.com, kan hende biltema har noe også Lenke til kommentar
MRSHOOTABBYz Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 (endret) Skrevet i dag, 21:28Tøft! Sånn gummilist får du tak i på mnpctech.com, kan hende biltema har noe også Har selv lett etter u-channel på biltema/clasohlson/maxbo hos meg uten å lykkes(Alnabru, Oslo). Endret 18. januar 2011 av Rockbell Lenke til kommentar
Sowny Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Avgir ikke skjermer ganske mye varme? om det i det heletatt har noe å si da . Fikk lyst til å teste det selv! Så også veldig bra ut! Lenke til kommentar
Vaktmester'n Skrevet 18. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2011 Takk for alle posetive tilbakemeldinger og forslag @Ollee48: Varme er nok ikke noe problem for min del. Da skjermen går i hvilemodus etter 5 min. og strømforsyningen er ekstern, men du er inne på noe. Jeg tenkte ikke på det idet hele tatt Sitter på mnpctech.com nå å titter. Ser de har u-list der og et par andre småting som jeg kunne tenkt meg. Noen som vet om det er dyr frakt fra mnpctech til Norge? Lenke til kommentar
fredrik-fyksen Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 @oddi: Hvordan konverterer jeg en lcd skjerm til touch screen? Hadde jo vært konge med toch screen da Ta en titt her: http://shop.ebay.com/?_from=R40&_trksid=p5197.m570.l1311&_nkw=touch+panel&_sacat=See-All-Categories Så du bruker Ubuntu på serveren din Selv om de touch skjermene er "beregnet" for windows, så fungerer de også på Ubuntu Lenke til kommentar
Vaktmester'n Skrevet 19. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2011 Kjekt å vite at det funker både i Windows og Ubuntu. Trenger som regel bare skjerm når jeg gjør innstillinger i BIOS eller event når det dukker opp en feilmelding før serveren har bootet opp. I disse tilfellene funker vel ikke touchscreen særlig bra Sånn ellers bruker jeg VNC (remote desktop) Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Hvordan funker det egentlig med VNC/Remote Desktop? Hvis jeg f.eks bruker XP som OS på serveren, kan jeg enkelt styre den fra min Win7-pc da? Sånn oppsett som du har, kan du dra filer frem og tilbake mellom server og "klient"? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå