DJ_Dark Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 (endret) Heisann! For et par år siden kom jeg med et forslag at vi skulle få til en fotballcup for de som henger her i Premier League-delen. Det ble planlagt litt, men til slutt falt det bort. Jeg synes at dette hadde vært et påfunn som kunne fungert bra, og gjør dermed et nytt forsøk. I tillegg til en artig cup kunne vi for eksempel grillet, tatt noen pils og evt dratt på byen etterpå for de som har passert 18/20-grensen. Planen er at vi tar det i sommer en gang når de fleste har ferie. Stedet vil bli i Oslo et sted, siden det er greiest for de fleste. Hvor i Oslo kan vi ta nærmere senere og eventuelt stemme på. Et greit sted vil likevel være enten på Ekeberg eller det stedet jeg absolutt ikke kommer på navnet på i skrivende stund (nær Voldsløkka, husker ikke helt). For at flest skal kunne komme kan det være greit å få frem en dato tidlig slik at folk kan planlegge turen i god tid og slik at man ikke har noen andre planer denne dagen. Dato vil tas i en poll her, eller et annet sted om jeg finner noe bra. Først og fremst slenger jeg ut dette forslaget nå for å se om folk er keen på dette. Om det faller i smak kan vi kjøre på med mer planlegging. Vis at dere har det i beina, ikke bare i fingrene/kjeften !! Slenger opp en liten foreløpig liste over hvem som er interesserte (sleg med brukernavn og laget du heier på): Av de "fire store" DJ_Dark (Manchester United) Latas (Sheffield Onsdag)(Manchester United) Sir LuckyNr7 (Manchester United) Jørgen (Manchester United) Sameboe (Manchester United) GBD (Manchester United) Pirja (tydeligvis Manchester United (verdens beste klubb)) MartinF (Arsenal) - mulig med Urmaker (Arsenal) Torstein (Arsenal) - mulig med andreas__891 (Liverpool) Av de andre lagene: Chef Samebror (Blackburn Rovers F.C) Hille (Tottenham) Endret 13. januar 2011 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Kan bli spennende, men jeg er ikke hjemme hele sommerferien. Kommer an på dato og slikt. Latias (Sheffield Wednesday) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2011 Latias (Sheffield Wednesday) Morsomt. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Visst jeg er i Buskerud akkurat da, så passer det Chef Samebror (Blackburn Rovers F.C) Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Sir LuckyNr7 (Manchester United) Lenke til kommentar
andreas__891 Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 kunne vore gøy! joiner om eg er hjemme og ordner overnatting ;P andreas__891 (Liverpool) Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Jeg kan helt sikkert bli med om det ikke kolliderer med ferien min, men det er også litt avhengig av hvem/hvor mange som kommer. Brukernavn: Arrogant bedreviter Lag: Manchester United Lenke til kommentar
GLN Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 (endret) Hvorfor ikke i Stavanger? Neida. Men jeg er villig å ta flyet bort vis det er mulig å krasje på en sofa eller i et gjesterom til noen. Men må helst skje i en helg da(evt en liten langhelg fre-søn) for har ikke så mange feriedager å ta av i 2011 Brukernavn: Usikker Lag: Verdens beste klubb Endret 12. januar 2011 av Pirja Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2011 Det blir selvfølgelig en helg. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Vis at dere har det i beina, ikke bare i fingrene/kjeften !! Blowjåååb. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 (endret) Kommer sikkert ikke til å melde meg på kjenner jeg meg selv godt nok, men jeg er interessert. MartinF - Arsenal Endret 12. januar 2011 av MartinF Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Hille - Spurs Jeg kommer samma faen hva som skjer. Om jeg så må spille alene! Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Urmaker Arsenal Jeg er sykt med! Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Torstein Arsenal Usikkert om jeg er med, men om anledningen byr seg er jeg kaaaaaaaaaaaanskje meg. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2011 Lagt inn i førsteposten nå. Foreløpig er det kun ManUtd som har samlet noe særlig folk. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Jeg foreslår en kamp mellom United og Spurs fans. Jeg tror jeg har overtaket skjønner du! Lenke til kommentar
GLN Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Lukter jeg roadtrip(mest sansynlig flytrip da) Hille? DJ, du svikter igjen med dine fotballkunnskaper. Verdens beste lag er Liverpool Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå