Gå til innhold

Malmö vil løsrive seg?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Malmö har allerede 25% muslimske innbyggere, og de etniske/religiøse spenningene er enorme. Det pågår en storskala utflytting av etniske Svensker fra byen, og jødene har nesten forsvunnet. At denne byen blir en muslimsk majoritetsby innen relativt kort tid er det nok få eller ingen som benekter. Ingen med kunnskap i det minste. Hvorfor skal Malmö styres etter jødisk-kristne verdier og sekulære lover når innbyggerne ikke føler noen tilhørighet til dette?

Muslimske ungdomer sier statig oftere at "Sverige er mitt land også", og det er jo sant med tanke på at de har Svensk statsborgerskap. Men når de har blitt formet av sine foreldre til å forakte Svensk kultur så betyr det i praksis at Sverige har blitt litt mindre Svensk. Jeg mener at det er her den største faren ligger. Man kan finne en muslim med forrakt for vestlige verdier i blinde, og det blir ikke vanskeligere med tiden.

http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article3540149.ece

http://presse.nrk.no/nyheter/norge/1.7037063

Endret av Huggslangen
Lenke til kommentar

Det kan gå mot et spennende lokalvalg i Malmö. Spørsmålet er hva den svenske grunnloven tillater av Sharia-lover. Jeg mener at muslimene ikke har noen rett til å innføre Sharia-lover bare fordi de er i flertall. Men hva betyr vel det i praksis?

Endret av ape i båt
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Det er jødene som har stått for den såkalte multikulturen så når våre land blir ødelagt av en etnisk sammensetning som ikke ligner grisen så er det mot Israel våre fingre skal pekes.

Fuck Israel.

Blander du sammen jøder og Israelere?

Lenke til kommentar

Det er jødene som har stått for den såkalte multikulturen så når våre land blir ødelagt av en etnisk sammensetning som ikke ligner grisen så er det mot Israel våre fingre skal pekes.

Fuck Israel.

Nei, nå må du gi deg. Det er vi selv som er skyld i dette. Vi har valgt politikerne våre, som har tatt imot disse gærningene, og vi har valgt politikerne som gir dem milde straffer for voldtekt og gir dem hvert sitt sugerør til statskassen. Det har ikke noe med jødene å gjøre.

Endret av ape i båt
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hvorfor skal Malmö styres etter jødisk-kristne verdier og sekulære lover når innbyggerne ikke føler noen tilhørighet til dette?

Hvor har du det fra at de muslimske innbyggerne i Malmö ikke føler noen tilhøringhet til sekulære lover? Baserer du utsagnet på konkrete valgresultater eller andre håndfaste tall som viser massiv støtte til partier som går imot de sekulære svenske lovene?

Lenke til kommentar

Fuck Israel.

Israel er en jødisk stat, det er du som er forvirret.

Fuck Israel.

Nei, nå må du gi deg. Det er vi selv som er skyld i dette. Vi har valgt politikerne våre, som har tatt imot disse gærningene, og vi har valgt politikerne som gir dem milde straffer for voldtekt og gir dem hvert sitt sugerør til statskassen. Det har ikke noe med jødene å gjøre.

http://www.youtube.com/watch?v=cknaF3TCfI0

Lenke til kommentar

Fuck Israel.

Et sted har denne manipulasjonen og falske ideologiene om multikulturalisme kommet fra og det er fra jøden og hans talmud.

Fuck Israel.

Israel er en stat hvor du automatisk får statsborgerskap om du er av jødisk blod.

Israel = verdensomspennende jødedom.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Fuck Israel.

Et sted har denne manipulasjonen og falske ideologiene om multikulturalisme kommet fra og det er fra jøden og hans talmud.

Bevis påstanden!

Lenke til kommentar

Fuck Israel.

Fuck Israel.

http://www.youtube.com/watch?v=cknaF3TCfI0

Ja, her har vi en jøde som er for multikulturalisme. Hva så? Saken understreker jo bare poenget mitt: Hun fikk hjelp av den svenske regjeringen til å starte dette prosjektet, og hvem er det som er ansvarlig for regjeringen? Er det ikke det svenske folk, kanskje?

Folk får den politikken de fortjener.

Lenke til kommentar
Hvor har du det fra at de muslimske innbyggerne i Malmö ikke føler noen tilhøringhet til sekulære lover?

Det faktum at store deler av Malmö ikke styres av sekulære lover er et godt bevis for dette. Jeg har tilbrakt 14 dager i Malmö, som del av en studietur, og jeg har sett dette med egne øyne.

At Svensk Politi ikke tør å kjøre inn i deler av Malmö uten Politieskorte for den første Politibilen viser tydelig den forakt for sekulær autoritet som råder i byen.

Endret av Huggslangen
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Fuck Israel.

Jeg har ikke påstått at noen er forvirret.

Israel er en sekulær stat hvor det bor endel jøder, og arabere og innvandrere fra over hele kloden. Å skjære alle disse over samme kam høres for meg feil.

Lenke til kommentar

Skremmende film, Huggslangen. Når politiet holder seg unna, begynner det å bli ille. Det er jo slik det er i favelasene i Brasil. Terroristene er kanskje få, men tilhengerne deres tydeligvis mange.

Israel er en sekulær stat hvor det bor endel jøder, og arabere og innvandrere fra over hele kloden. Å skjære alle disse over samme kam høres for meg feil.

Helt enig. Se på hvordan muslimer behandles i Israel, og sammenlign med hvordan jøder behandles i nabolandene. At venstresiden kan sympatisere med muslimene i denne konflikten, er for meg uforståelig.

Endret av ape i båt
Lenke til kommentar
Hvor har du det fra at de muslimske innbyggerne i Malmö ikke føler noen tilhøringhet til sekulære lover?

Det faktum at store deler av Malmö ikke styres av sekulære lover er et godt bevis for dette. Jeg har tilbrakt 14 dager i Malmö, som del av en studietur, og jeg har sett dette med egne øyne.

At Svensk Politi ikke tør å kjøre inn i deler av Malmö uten Politieskorte for den første Politibilen viser tydelig den forakt for sekulær autoritet som råder i byen.

Dette sier ingenting om hva den store majoriteten av muslimer i Malmö mener om de sekulære svenske lovene.

Derimot sier det litt om hva enkelte Malmö-muslimer mener om Malmö-politiet.

Du kan overføre dine egne argumenter til Oslo og konkludere med at Oslo heller ikke styres av sekulære lover. Lurer på om de er enige med deg i rådhuset?

Lenke til kommentar

At venstresiden kan sympatisere med muslimene i denne konflikten, er for meg uforståelig.

Venstresiden? Hvor langt ute på høyresiden befinner du deg egentlig?

Har du sjekket hva partiet Høyre mener om Israel-Palestina-konflikten?

De sa i filmen at de var leftists, anarchists og muslims.

Har ikke sett så mange høyrefolk med palestinaskjerf.

Endret av ape i båt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...