Fenderking Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Her kan det gis ris og ros og tips til byggingen av min pc. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 er kanskje en annen modell av kabinettet jeg ha. har pøvd å finne den men ingen hell ennå. Hei! Blir moro å følge med på dette, siden jeg har nesten samme kabinettet selv liggende på kottet Thermaltake Lanfire Xaser 3 heter mitt, og det er kanskje det du har også? Et slik et? Uansett, blir moro å følge med på tråden din. PS. Legg til link til begge trådene dine i signatur, så får du litt gratisreklame. Link til byggetråd fra denne tråden og omvendt hadde også vært fint Lenke til kommentar
Fenderking Skrevet 1. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2011 ok. kaninettet er ikke helt likt men det kommer bilder snart. skal fikse det med linken. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Bare kopier og lim inn IMG linken for å legge inn bilder fra photobucket. Lenke til kommentar
Khani Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Og planlegg godt før du poster i arbeidstråden. Tenk over hva du skal ha med og skal skrive om. Ikke bare gjør alt i hu og hast. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 må si at dette var en veldig rotete arbeidslogg... Til neste worklogg, planlegg mer, og post postene dine bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå