danielch Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 (endret) Følte at vi trengte en flamewartråd anngående temaet "Xbox vs PS3 vs Wii vs PC" i.o.m. at dette er ett litt utbredt problem i diverse andre tråder. Hold dere forumreglene and have fuuun! Endret 31. desember 2010 av Enquad 1 Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Nå står det i forumregelene at det ikke er lov med flamewars da Men, men. Lenge leve PC Lenke til kommentar
danielch Skrevet 31. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2010 Hehe, det begynner å bli litt irriterende at konsollkriger skal tas opp i alle mulige tråder. Håper mods forstår dette. I tillegg elsker jeg å lese slike tråder da det er ekstremt underholdene. =D Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Jeg LER av consolegamers. Rett og slett. 3 Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Indeed, PC is da shit! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Jeg må si jeg spiller mye mer på PC, men konsoll har sin sjarm det også. Det er ikke et enten eller for meg. FPS=PC Bilspill=konsoll Men det er nå bare min subjektive (og riktige, selvsagt) mening. 5 Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Enig med Lars! Og hvor er avataren av ungen? Det er det som er Lars, get it back! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Det er det som er Lars, get it back! Han kommer tilbake i morra tenkte jeg. Da er jula over. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 nja, kommer vel annpå, men jeg foretrekker PC. (mer kontroll på spill, jeg er interessert i hardware markedet, modding, litt billigere) Men jeg koser meg mer på konsoll, hvis det gir mening.. (sofa, stor tv - selvom jeg bruker 24" til pc'n, achievements, av og til Co-op) Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 For en sveklete flamewar. PC er BEST og jeg håper at alle som spiller gjevnlig på konsoll vil få dobbel tommelkreft og medfølgende amputasjoner Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 FPS=PC Bilspill=konsoll så enig Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 FPS er født til PC, enkelt og greit. Selv om det er mer kos og hyggelig å sitte med kompiser i sofaen å spille det. Det samme gjelder sportspill osv. ingenting kan slå konsoll når det kommer til det. 4 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 (endret) Jeg LER av consolegamers. Rett og slett. Jeg ler av pc gamere som deg. ignorante drittunger som ikke kan pne øyya sine for at folk trives bedre på konsoll Endret 1. januar 2011 av NinjaChriis 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg FlinkeFreddy Skrevet 1. januar 2011 Populært innlegg Del Skrevet 1. januar 2011 Pc er for nerder. Xbox er for nerder uten hår på pungen. Wii er for japanske småjenter. Playstation er for voksne menn. 14 Lenke til kommentar
MogensAlfonse Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 PC er for intelligente mennesker som ikke er redde for å blir "skitne" på fingrene for å tyne mest mulig juice ut av komponentene sine. XBOX er for mennesker som har venner og liker sosial kontakt. Wii er for barna i barnehagen og homofile. Playstation er for mennesker som ikke har noen venner, ei heller sosiale antenner. DS/3DS er for jenter som er så flatbrystede at de tas for å være seks år gamle gutter. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Den der var bare dårlig. bommer så sykt at det går ann:) Lenke til kommentar
MogensAlfonse Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Følte du deg truffet nå da, lillegutt? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Lillegutt? over 20;) jeg har ps3 og har mange venner;) Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 hmm, glemte håndholdte Nintendo DS er for drittunger PSP er for drittunger som tror de er voksne Nintendo 3Ds er for drittunger med for mye penger Commodore 64 er for de som egentlig burde ha barn, hus, stasjonsvogn og etablert økonomi, men velger å bo hos kjellerleiligheten til mor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå