Xanman Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 (endret) Prisutdeling i Premier League-kategorien 2010 Interne kåringer: Snilleste medlem: Termo og Maefteda Årets Einstein: Tom Whittaker og archanios Morsomste medlem: Jotun Gladeste medlem: Jørgen Årets spammer: DJ_Dark Sinnataggen: LuckyNr7 og Goldwing Sutrekoppen: Goldwing Årets kverulant: Limbeck Årets optimist: Le Professeur Årets pessimist: Benbjo Årets besserwisser: Maefteda Det mest velformulerte medlemmet: archanios Mest informerende medlem: Goldwing Beste signatur: iRoman Beste avatar: niko. Beste brukernavn: Le Professeur Årets morsomste innlegg: Ingen innlegg fikk mer enn én stemme. Beste tråd: RedCafé – Coffee & Prawn Sandwiches Verste tråd: Fabregas/Nasri bedre enn Xavi/Iniesta? Årets anglofile: niko. Splittet personlighetsprisen: Goldwing Beste moderatorkandidat: Latias Største savn: tc47 Mest hjelpsomme poster: Latias Forumets smilie-misbruker: DJ_Dark Rehabiliteringsprisen: Sameboe Årets bidragsyter: Latias Kjekkasen: niko. Quiz-mester: Latias Årets nykommer: Maefteda Årets bortforklarer: Limbeck Årets badboy: Goldwing Dårligste hukommelse: DJ_Dark Old Boys prisen: Jotun Årets junior-supporter: Smågal Brukeren med høyest fotballkunnskaper: Jørgen Årets analytiker: Goldwing og archanios Årets medlem Latias (42 stemmer) Le Professeur (13 stemmer) Goldwing (11 stemmer) Jørgen og Maefteda (5 stemmer) Latias stikker som forventet av med årets gjeveste pris! Han er årets medlem med klar margin, og undertegnede kan skrive under på at det er fullt fortjent. Ikke bare bidro han i stor grad til at PL-kategorien ble opprettet, men han har siden begynnelsen av året stått for kvalitetstråd på kvalitetstråd. Når man ser hvor mange tråder Latias har opprettet i denne kategorien, er det helt klart at det hadde vært rimelig stusselig her uten ham. Håper virkelig at du fortsetter med din fantastiske innsats også i 2011. Gratulerer, Latias! Endret 28. desember 2010 av Le Professeur 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Takker for alle stemmene. Det varmer. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 28. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2010 Jeg vil også takke for alle stemmene! Strålende fornøyd med 2. plassen. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Jeg tar med meg prisene mine med glede. Takk for stemmene Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Fine priser jeg fikk. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Sølv-trophy for årets medlem Latias? Han fortjener garantert Platinum. Takk for alle stemmer. Rart å tenke på at 5 folk faktisk stemte på meg som årets bruker. Takk til alle sammen. Latias vinner uansett soleklart og fortjent. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Årets pessimist? Oh noes. Nyttårsforsett: Ikke vinne den til neste år, ergo bli litt mer positiv! Lenke til kommentar
toreae Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Årets morsomste innlegg: Ingen innlegg fikk mer enn én stemme. Hæ! En liten kommentar fra admin til mod i billedtråden får min stemme. Her har dere gjort en dårlg jobb! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Årets morsomste innlegg: Ingen innlegg fikk mer enn én stemme. Hæ! En liten kommentar fra admin til mod i billedtråden får min stemme. Her har dere gjort en dårlg jobb! Denne kåringen gjelder for innlegg i Premier League-kategorien. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Gratulere Latias men: 42 stemmer ikke 43 Goldwing (11 stemmer [14.47%]) Jørgen (5 stemmer [6.58%]) Latias (42 stemmer [55.26%]) Le Professeur (13 stemmer [17.11%]) Maefteda (5 stemmer [6.58%]) Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 (endret) Vant ikke en dritt! Alle her inne kan dra til helvete!!!!! Endret 28. desember 2010 av Torstein Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Det betyr bare at du har et liv. Er igrunn ikke så gjevt å dra på seg negativ, sutre, sinna, splittet personlighets priser og det for andre året på rad.. Atpåtill på et anonymt internett fora. Nei, føler meg ikke som kongen på haugen. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Som kverulant går jeg for tre på rad, men er litt mere uforstående til årets bortforklarer. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Du kan få mine, Torstein. 3 "priser". Så pinlig. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Vel... den ene er du jo bare født med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå