Gå til innhold

Spillet krasjer i tid og utide - trenger hjelp!

Anbefalte innlegg

Hei.

Har helt siden jeg kjøpte cata hatt store problemer med at spillet krasjer helt ut av det blå. Når jeg logger meg inn igjen etter at spillet har krasjet - er det siste jeg gjorde før krasjet borte. For eksempel i dag; da jeg hadde gjort BGs og fått sånn ~400 honor, før spillet krasjet og all honoren var borte. Hadde også fikset noen macros før krasjet, men disse var selvsagt også borte. En annen ting som er litt rart med hele er at launcheren aldri blir ferdig med å downloade, det står enda at det er 3GB igjen.

Noen som kan hjelpe? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3t93k9

Hei.

Har helt siden jeg kjøpte cata hatt store problemer med at spillet krasjer helt ut av det blå. Når jeg logger meg inn igjen etter at spillet har krasjet - er det siste jeg gjorde før krasjet borte. For eksempel i dag; da jeg hadde gjort BGs og fått sånn ~400 honor, før spillet krasjet og all honoren var borte. Hadde også fikset noen macros før krasjet, men disse var selvsagt også borte. En annen ting som er litt rart med hele er at launcheren aldri blir ferdig med å downloade, det står enda at det er 3GB igjen.

Noen som kan hjelpe? :)

Tror forrestend du kan bruke honoren du har farmet, bare UIbug. Ville prøvd ihvertfall.

Lenke til kommentar

Tror kanskje ikke det var dette med honor og macroer som bekymret han mest...

Grunnen til at spillet krasjer kan være mange.

Har du hatt samme problem tidligere? Før du installerte Cata f.eks?

Er download baren grønn eller gul i launcheren? Har du brannmur e.l som stopper nedlastingen?

Står det at du mangler 3 GB, så er det kanskje ikke rart at det krasjer..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...