Bentus Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 (endret) Her er kommentartråden til arbeidsloggen Ben-Tech Arbeidsloggen Tips og triks tas vell imot Ellers er det bare å spør i vei. Endret 24. desember 2010 av Bentus Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Gleder meg til å se hvordan du utfører dette. Lykke til, og god jul. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Følger med jeg Gleder meg God jul og lykke til. Lenke til kommentar
Bentus Skrevet 24. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2010 Tusen takk Skal se om jeg får tak i en skanner snart, og fått skannet inn skissene. Så kunne dere ha fått sett hvilken tanker og planer jeg hadde til å begynne med og hvordan de har utformet seg gjennom prosjektet God jul Lenke til kommentar
Bentus Skrevet 29. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2010 Har vært å kjøpt meg masse nytt verktøy i romjulen, pluss støvmasker. Så nå er jeg ganske nært med å vøre ferdig, kjøpte også noen filer, så jeg får filt viftehullene. Her skal jeg ha eventuelt bassrør eller lignene, så det ikke blir så ugjevnt utenfra, også vil det se bedre ut. Er det noen som vet om noen nettbutikker på slikt? Trenger 120mm, 140mm og 250mm bassrør, pakkninger eller noe lignene som kan dekke langs viftehullene Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Litt redd for at det plata skal sprekke mere. Ellers ser det bra ut. Lenke til kommentar
Bentus Skrevet 29. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2010 Sprekka e limt og klemt, også er den andre sideplaten festet. Så det sitter støpt som bare det Bildet er fra tideligere i år, er snart ferdig nå ;P Lenke til kommentar
Bentus Skrevet 3. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2011 Jeg har kikket en del på andre sine arbeidslogger, og sett hvordan dørløsningene deres er. Og mange ser ganske interessant ut Har enda ikke helt bestemt meg enda hvordan den kommer til å bli, men jeg har en del skisser og ideer. Men jeg vil ha en der som er lett og ta av og ikke vil vise så godt på lakk og slikt. Vurderer å bruke sidedøra fra gamle kabinettet, eller bruke hele MDF platen på siden som dør. Er ganske vanskelig å bestemme seg Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Bruk mange magneter til sidedøren gjør det selv på mitt prosjekt, og det funker Lenke til kommentar
Bentus Skrevet 3. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2011 Var faktisk på Clas Olson i dag å så på magneter Er en av dem ideene jeg muligens kommer til å bruke tenker jeg Lenke til kommentar
Cleafox Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Magneter og hengsler ville vært ideelt :-) Bra og pent prosjekt dette, endelig noen som viser aktivitet på byggefronten ;p Lenke til kommentar
Bentus Skrevet 4. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2011 Hehe takker Ja har troa på magneter, muligens lister rundt bak åpningen også, med pakkninger, så det vil bli tettere og dempe støy Lenke til kommentar
Vaktmester'n Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Skal bli spennende og se hvordan dette prosjektet blir. Må si jeg lo litt av måten du "sager" hull på Det er ikke no problem å skjære metall med stikksag, men du må kjøpe blader beregnet for metall. Lenke til kommentar
Bentus Skrevet 27. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2011 Takker Hehe, fikk kjøpt meg noen nye blader til stikksagen. Så nå skal det bli fres på projektet Men det store spørsmålet, pianofinish i svart eller hvit? Har alltid vært fan av svart, men synes også hvit med svarte knapper, hjul, cd/dvd/br/rom osv også e ganske kult Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Kult å se at du omsider har kommet i gang med et slikt prosjekt! Gleder meg til å se ferdige resultatet. =) Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Men det store spørsmålet, pianofinish i svart eller hvit? Begge deler hadde blitt kult. Svart er jo ganske så standar farge på de fleste kabinetter, så hvorfor ikke hvit? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå