DE1 Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Heihei! Jeg har kjøpt en musling som det er en perle inni til frøkna, den perlen passer perfekt inn i et halskjede jeg har kjøpt. Spørsmålet er.. hvordan overekker jeg denne muslingen? Er vel litt kjedelig å bare levere den i en liten pappeske? Tenkte først på å fylle en fiskebolle med sand og vann og noen "akvariums-rekvisitter", også kanskje en fisk og muslingen på bånn. - Men så leste jeg litt om det og levetiden på fisken er tydeligvis ikke så lenge når den lever i en bolle. Stemmer dette? Amdre forslag til hvordan denne gaven kan overleveres? :-) Dag-Erik Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Kompisne min hadde en fisk i en bolle i flere uker.. Tror da den skal tåle det. Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Fisken tåler det en liten stund, men sier seg selv at den ikke vil trives der. Pga mangel på filtrasjon og rom å bevege seg i, men levetiden vil være lenger i et større akvarium. Du får jo alltids tak i "fake" akvarier; ) Lenke til kommentar
*F* Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Å bare bruke en fisk på den måten er forkastelig. Skaff deg en plastik-fisk å ha i bollen din du heller. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå