:Francis: Skrevet 18. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2010 Hei, Jeg skal bestille meg en ny skjerm til bilderedigering i Lightroom/Photoshop. Den skal også brukes til mye weblesing/bildetitting på web og noe spill (MW2 og MOH). Jeg har i første omgang sett på Dell UltraSharp U2410 hos DustinHome, men er åpen for andre forslag. Jeg kan strekke meg til rundt 5000 hvis jeg får en bedre skjerm. Setter pris på alt innspill! Mvh Francis Lenke til kommentar
Inc Skrevet 18. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2010 (endret) Se etter merke NEC. Fant min skjerm etter mye googling. Wide gammut og deilige farger. Denne her altså http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=582108 Funker også helt fint på FPS spil med høye krav. Endret 18. desember 2010 av Inc Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 18. desember 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. desember 2010 Takk for anbefaling. 22" er dog dessverre for lite for meg. Francis Lenke til kommentar
Inc Skrevet 18. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2010 Takk for anbefaling. 22" er dog dessverre for lite for meg. Francis Jepp, men de har den i større også Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 19. desember 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. desember 2010 Dell UltraSharp U2410 er bestilt . Francis Lenke til kommentar
ventle Skrevet 19. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2010 Klokt valg. Fikk min på onsdag, Samsung-skjermene på jobb ble plutselig ganske stusslige i sammenligning Lenke til kommentar
iRobot Skrevet 19. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2010 Dell UltraSharp U2410 er bestilt . Francis ...da har du virkelig noe å glede deg til Ser av og til blu-ray film på denne skjermen og det er helt rått. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå