Autofokus Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Hei! Her er et bilde jeg tok i går. Jeg har mine tanker om det, men jeg skulle gjerne hatt litt tilbakemelding fra andre primært ift selve motivet. Any thoughts? Lenke til kommentar
haakonts Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Her er det mye bra! Likte utrykket og lyset, det fungerer flott. Men så er det det med et lite fjes sentrert i bildet da... Kanskje se på komposisjonen? Den første regel i komposisjon er jo at det ikke er noen regler i komposisjon, men det finnes noen råd man kan ta med seg. Tre-delings regelen er en fin å begynne med. Det blir for mye sort og en litt for kjedelig komposisjon. Gå litt nærmere slik: Candle in the wind... by Héctor M, on Flickr Eller flytt litt på motivet: Endless Light 2 by Sea Eye, on Flickr Lenke til kommentar
Autofokus Skrevet 18. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2010 Tenkte at det ble litt mystisk om det var litt svart rundt. Men ok. Hva med denne versjonen? Blir det for kjedelig/ordinært, eller funker det? Lenke til kommentar
Kebbe Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Jeg ville nok som haakonts sier gått litt nærmere. Det blir litt for mye svart over bildet. Det er ok med svart, men mye mindre av det. Det første var helt klart best dog, mener at det i gråtoner mistet litt av gløden Lenke til kommentar
Autofokus Skrevet 25. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2010 Hear you! Da har jeg endt opp med denne! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå