Gå til innhold

NAT strict. Åpne porter for CoD: Black Ops

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

game lobby closed 9/10 ganger etter at den nye patchen kom...

Det er verre enn noen gang på PS3. Fy faen så latterlig. Treyarch har nå offisielt NULL kontroll på hva de driver med.

Er det noen som vet hvorfor jeg har NAT strict etter patch? Jeg fikk det av og til på MW2 men sjeldent, og har aldri hatt det i Blops før i dag.

Skjønner ikke hva jeg skal gjøre. Noen sier at NAT-type 2 er open, men jeg har NAT-type 2, så jeg tror det betyr trådløs. Men skjønner ikke en dritt nå.

Endret av itzTheTruth
Lenke til kommentar

Jeg gjorde det slik på min router og gikk fra Moderate NAT til open både på Xbox Live og Black Ops. Men jeg har min tvil om at det er riktig likvell for etter at den ble Open har lag og alt det der bare vært mye verre..veldig skjelden det er full lag i TDUtennavn-1.jpg

Noen som har litt peiling på det her? Når det står at NAT er Open kan jeg stole på det og at det er som det skal være?

Endret av mrgimmick
Lenke til kommentar

Etter patchen har jeg ikke kunnet joine et eneste game på ps3.. Bestemte meg derfor for å prøve å åpne portene som skulle til... Da fikk jeg denne beskjeden på PortForward.com:

The DI-524UP will not allow you to forward enough ports, to run Call of Duty - Black Ops. You should try using the DMZ portion of this router if it is available. Alternatively you can try switching the router to bridged mode. You will need to contact your ISP to switch to bridged mode, so they can make the required changed on their end.

Sååå, vil det si at jeg faktisk må kjøpe ny router for å kunne spille?!?!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Her skal dere få min jævla historie om ruter problemene til kun dette dritt spillet.

http://portforward.com/english/routers/port_forwarding/ZyXEL/P-2602HWT-F3/PS3_Call_of_Duty_-_Black_Ops.htm

Der står det hva jeg skal gjøre. Jeg greier å fikse 4 av de stepsene, men på en av de kommer det en error som dette:

http://img530.imageshack.us/img530/4366/ipipforfaenip.png

Det er den eneste porten jeg ikke greier og åpne, og da får jeg jo ikke open i NAT.

http://img594.imageshack.us/img594/8018/ipipforhelveteip.png

Der er bilde av de portene jeg har greid å åpne :)

Kan dere se hva som er feil :/?

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar

Kjøpte meg BO i går å skulle spille, men så merka jeg at NAT var på Moderat, hva vil det si at nat er på moderat? :hmm:

Før da jeg spilte på MW2 så hadde jeg nat på open, men nå er det moderat på både MW2 og BO.

Er det noe forskjell på Open og Moderat og hvorfor har den gått fra open til moderat når jeg ikke har gjort noe som helst med disse nat greiene ???

takker for svar ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...