Taraldb Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 (endret) Hei! med blandede følelser legger jeg ut mitt første bilde til bildekritikk. Det har for høy saturation (fargemettelse) og ble tatt skjevt ... men ellers hva synes dere? EDIT: HOHO ! lurte jeg dere? for jeg tok feil bilde (av samme motiv) haha Endret 14. desember 2010 av Narils Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 ville nok rettet det opp, og fikset metningen ja. Ellers syntes jeg fokus kunne vært nærmere duene, men ikke nødvendigvis på. Lenke til kommentar
Doffeo Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Her vil jeg si bakgrunn som et stikkord. De to fuglene kunne gitt et kult bilde, men føler bakgrunnen blir veldig forstyrrende, og gjør at ikke øynene helt faller til ro på noe i bildet. Men som sagt, tror jeg fuglene med de grønne detaljene på veggen, mot en mer nøytral bakgrunn kunne blitt bra. Lenke til kommentar
haakonts Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Som Doffeo skriver er bakgrunnen nokså forstyrrende her. Mulig det kunne blitt noe bedre med en sort/hvitt konvertering. Jeg ville nok har beskjært toppen og muligens bunn. Det er fint med liten dybdeskarphet for å fremheve motivet, men med så mye farge i bakgrunnen så blir det for rotete. Jeg ville ha ventet til en av de tok av eller noe, litt mer action så blir det mer gøy. Bruk litt lang lukkertid også så blir det fin bevegelse.. Duebilder er jo noe man ser mye av så det gjelder å utfordre seg selv litt! Her er ett jeg har tatt: san_hsønderland_043 by ergates, on Flickr og et til: Dove by ergates, on Flickr Lenke til kommentar
Taraldb Skrevet 16. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2010 takk for tilbakemeldinger! Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 EDIT: HOHO ! lurte jeg dere? for jeg tok feil bilde (av samme motiv) haha Hva med og legge forrige bilde i en spoiler i første posten,så andre brukere får en sammenheng i denne tråden. Blir litt rart med de type svar du har fått fram til nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå