Iminzilion Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Hvordan ser din dekstop ut? min er slik: Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 WM: Fluxbox versjon 0.9.3, har b.l.a transparente menyer, pixmap themes o.l. Må prøves! Bakgrunn: Mekka sjøl. GkrellM skin: gjennomsiktig ting. Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 2. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2003 du vet at man får mer plass til ikoner ved å skrue oppløysningen opp *mobb* hehe Lenke til kommentar
power Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 (endret) Edit: Nytt skrivebord Endret 27. juni 2005 av power Lenke til kommentar
the_auditor Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 freebsd 5.1 + fluxbox, skal egentlig vise en film mplayer da men Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Hopla; emacs og php og mysql for øyeblikket! Lenke til kommentar
GNUfreak Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 screenshot av desktop'en min: Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Noe lignende. Sitter i Windows nå Dj_Offset: Bruker du Internet Explorer? 1 Lenke til kommentar
mohuhau Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 WM: icewm distro: Redhat 8.0 XeLix: hvilken xmms skin er det du bruker? Lenke til kommentar
morbuz Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 (endret) [fjernet] Endret 24. januar 2004 av morbuz Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 brune-ha har BANGBUS mappe. Og klokka var 03:34. Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 04:30 viste bildet faktisk - Kan ikke folk legge link til bildet isteden, faktisk noen eldre maskiner som ikke takler disse sidene Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 mmm..hvorfor alle disse snarveiene på skriveboret ! er det ikke bedre og ligge noe i mapper. tror jeg aldri har sett så mye ikoner på et skrivebord før. bare et forslag... Det er bedre med system i rotet enn rot i systemet. Ble nå veldig mange ikoner der :smile: Haar selv en egen mappe på desktopen hvor jeg legger inn overflødige filer. Begynner å bli stor den mappen nå... ca 2000 filer og mapper inklusive subdirs. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 er det ikke bedre og ligge noe i mapper.tror jeg aldri har sett så mye ikoner på et skrivebord før. bare et forslag... Joa... men så er jeg ganske lat . Vanligvis er det bare en reformatering som effektivt rydder opp i skrivebordet mitt. Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Hehe, jeg gidder ikke å formatere win-partisjonen lenger. Legger bare windows oppå den gamle installasjonen. NTFS er litt kjekkere enn FAT32. Greit å beholde alle filene Jeg for min del kopierer bare desktopet til den rettmesige brukeren når jeg har installert det på nytt, så alle filene mine skyldes nok at jeg har hatt det samme desktopet relativt lenge.... Lenke til kommentar
zZzZz Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Var desverre i Windown for øyeblikket... :oops: [bilde] mmm..hvorfor alle disse snarveiene på skriveboret ! er det ikke bedre og ligge noe i mapper. tror jeg aldri har sett så mye ikoner på et skrivebord før. bare et forslag... grrrr... Ikke quote med bilde, dah...Har ISDN, og det er ikke så veldig moro å få bildene to ganger dah Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå