Gå til innhold

Elder Scrolls V: Skyrim - Medietråd

Anbefalte innlegg

Trailer fra nye Elder Scrolls V: Skyrim har kommet :)

Ga ikke så mye den trailern, men skal ikke se bort fra at bilder og mer informasjon kommer snart :)

Gleder meg sinnsykt, forrige spill topper fint listen over de beste spillene jeg har spilt!

Endret av MrLG
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gleder meg også :), har ikke klart Oblivian ennå, men ser ut til jeg har god tid til det, siden ES V har utgivelse dato 11.11.11.

Nå er jeg av en eller annen grunn veldig skeptisk til at spillet kommer denne datoen, disse storspillene blir jo utsatt i hytt og pine, men det er vell såpass langt forover i tid at "det er mulig" at de vil klare det:)

Lenke til kommentar

Jeg håper virkelig graffikkmotoren får en boost slik vi så i 2006, ble jo lamslått, men idag er den ikke veldig imponerende lenger.

De skal visstnok bruke samme motor som sist. Det betyr i så fall at de har hatt lang tid på å finpusse spillet.

Hmm det er isåfall veldig, veldig skuffende, isåfall stiller jeg usannsynlige høye krav til gameplayet .. :)

Mange synes vell dette er positivt, men de klarte faktisk å lage en eksepsjonell blanding av overlegen graffikk og gameplay i 2006, ingenting i veien for at de kunne gjort det i 2011 også.

EDIT: Kanskje ikke så sikkert likevell at ryktene dine stemmer? :p

Bethesda has created an entirely new game engine.

IGN

Endret av MrLG
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Grafikkmessig tror jeg helt sikkert Bethesda skal klare å komme i mål. Både Oblivion og Morrowind var jo imponerende på det området når de kom ut.

Er mer skeptisk til andre aspekter ved spillet. Oblivion var veldig forenklet ift. Morrowind og fanget aldri meg på samme måte. Måtte kjøre opp den omfattende mod'en Oscuro's Oblivion Overhaul før spillet ble interessant for min del. Oblivion ble rett og slett for enkelt og manglet dybde. Håper ikke de fortsetter i det sporet med TESV.

Ellers håper jeg de gjør det mulig med lemlesting, slik som i Fallout3 :ph34r:

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...