Gå til innhold

Ski Challenge - gratis-spill fra nrk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan man forandre ski? :D

edit: Eller mente du hvilke innstillinger jeg har? Har ikke funnet ut hva som passer meg best, for tiden kommer jeg aldri i mål så jeg prøver masse forskjellig, sliter veldig på det store hoppet.

Endret av Solaar
Lenke til kommentar

Jeg hadde farten på 60 i starten. Av erfaring fra ifjor så var fart ganske vesentlig. Men i Val gardena så er feste og carving nesten viktigere enn fart.

Jeg så på skyggen til han med beste tid, og prøvde å kopiere fargen på skiene hans.

Endret av Pirja
Lenke til kommentar

Jeg hadde farten på 60 i starten. Av erfaring fra ifjor så var fart ganske vesentlig. Men i Val gardena så er feste og carving nesten viktigere enn fart.

Jeg så på skyggen til han med beste tid, og prøvde å kopiere fargen på skiene hans.

Jeg også føler at fart har mindre innflyttelse i '11 versjonen. Kommer nok til å øke litt på carving

Lenke til kommentar

Jeg prøvde litt med andre innstillinger igår og det kan absolutt virke som at det ikke trengs særlig mye på carving i Val Gardena, er nok viktigere med feste sånn at man får nok fart ut fra de få svingene som er. Gikk helt ned til 26 på carving og eksperimenterte litt med feste og fart uten å finne en fasit, tar litt tid å venne seg til.

Det er jo helt utrolig at de som leder har tider ned mot 2.05 snart, det er ca 10 sek raskere enn meg det - hvor i huleste skal jeg hente de ifra? :D

Lenke til kommentar

Jeg prøvde litt med andre innstillinger igår og det kan absolutt virke som at det ikke trengs særlig mye på carving i Val Gardena, er nok viktigere med feste sånn at man får nok fart ut fra de få svingene som er. Gikk helt ned til 26 på carving og eksperimenterte litt med feste og fart uten å finne en fasit, tar litt tid å venne seg til.

Det er jo helt utrolig at de som leder har tider ned mot 2.05 snart, det er ca 10 sek raskere enn meg det - hvor i huleste skal jeg hente de ifra? :D

Har ekstremt mye å si på linjevalget. Myke, lange og fine svinger gjør at du får større fart ut på slettene, og ut av svingene. Er bare å prøve seg selv neste gang man er i skibakken, og prøve hvor mye en liten feil sving har å si på farten du får.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...