Solaar Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Noen som spiller Ski Challenge? Lastet det ned fra NRK idag og jeg har det veldig gøy med det selv om jeg stort sett suger i spill hvor man må ha god reaksjonsevne. Last ned spillet her Hvis noen spiller det, hvilke innstillinger har dere på skiene for Val d'Isere? Lenke til kommentar
eveant Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Årets utgave har kommet ut jo. Hva er rekorden din på Val d'Isere? Bruker selv 33 -33 -34 Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 12. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2010 Tror jeg så vidt har kommet under 2 min, er ikke så god på dette hehe 1.57 ca, enn du? Lenke til kommentar
eveant Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 1.55. er ikke så fornøyd med det, synes jeg har en del mer å gå på. Hva slags ski bruker du? Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 12. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2010 (endret) Kan man forandre ski? edit: Eller mente du hvilke innstillinger jeg har? Har ikke funnet ut hva som passer meg best, for tiden kommer jeg aldri i mål så jeg prøver masse forskjellig, sliter veldig på det store hoppet. Endret 12. desember 2010 av Solaar Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 14. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2010 Da er ny bane klar: Val Gardena. Dette er et morsomt spill synes jeg, enkelt og rett frem uten masse dikkedarier Beste tid jeg har klart i Val Gardena er 2:21:559 og skiene jeg bruker er 30 - 40 - 30. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Ah, dette var en slager hos elever og lærere på skolen de 2 siste årene Må nok prøves ut iår også. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 16. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2010 (endret) 2:15:583 i Val Gardena nå, det får holde Endret 16. desember 2010 av Solaar Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Hvilke ski bruker dere i Val Gardena? Bruker selv 26/23/51 Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 16. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2010 Er nesten nede på 2.15 blank nå men jeg ser at dere har vesentlig raskere ski enn meg, tror aldri jeg har hatt speed på mer enn 30 ... Lenke til kommentar
GLN Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 (endret) Jeg hadde farten på 60 i starten. Av erfaring fra ifjor så var fart ganske vesentlig. Men i Val gardena så er feste og carving nesten viktigere enn fart. Jeg så på skyggen til han med beste tid, og prøvde å kopiere fargen på skiene hans. Endret 16. desember 2010 av Pirja Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Jeg hadde farten på 60 i starten. Av erfaring fra ifjor så var fart ganske vesentlig. Men i Val gardena så er feste og carving nesten viktigere enn fart. Jeg så på skyggen til han med beste tid, og prøvde å kopiere fargen på skiene hans. Jeg også føler at fart har mindre innflyttelse i '11 versjonen. Kommer nok til å øke litt på carving Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Siden NRK var så trege kjører jeg for Sveits i år. Groeden istedet for Val Gardena, men samme løypa. 2.15.689 har jeg nå, den løypa her har jeg aldri spilt noe bra. Kjørte med 40/26/34. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 17. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2010 Jeg prøvde litt med andre innstillinger igår og det kan absolutt virke som at det ikke trengs særlig mye på carving i Val Gardena, er nok viktigere med feste sånn at man får nok fart ut fra de få svingene som er. Gikk helt ned til 26 på carving og eksperimenterte litt med feste og fart uten å finne en fasit, tar litt tid å venne seg til. Det er jo helt utrolig at de som leder har tider ned mot 2.05 snart, det er ca 10 sek raskere enn meg det - hvor i huleste skal jeg hente de ifra? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Kanskje jeg skal slenge meg på her tro? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Er det ikke slik at man få kjøre mellom portene som er satt opp underveis? Man får ikke trekk hvis man ikke gjør det. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Det er kun på trening. På online blir du disvkvalifisert om du bommer på en port. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Jeg prøvde litt med andre innstillinger igår og det kan absolutt virke som at det ikke trengs særlig mye på carving i Val Gardena, er nok viktigere med feste sånn at man får nok fart ut fra de få svingene som er. Gikk helt ned til 26 på carving og eksperimenterte litt med feste og fart uten å finne en fasit, tar litt tid å venne seg til. Det er jo helt utrolig at de som leder har tider ned mot 2.05 snart, det er ca 10 sek raskere enn meg det - hvor i huleste skal jeg hente de ifra? Har ekstremt mye å si på linjevalget. Myke, lange og fine svinger gjør at du får større fart ut på slettene, og ut av svingene. Er bare å prøve seg selv neste gang man er i skibakken, og prøve hvor mye en liten feil sving har å si på farten du får. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå