Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 NEWCASTLE VS LIVERPOOL Stadion: St.James's Park Dato:11.Desember Tid: 18.30 Dommer: ?? Bakgrunn Newcastel ansatte nylig en ny trener i Alan Pardew, en manager som er mest kjent for ''krabbedansen'' mot Arsenal. Resultatene til Newcastle er meget uvjen, slår Arsenal og knuste Villa 5-0, men tapte 5-1 nylig mot Bolton. Ikke tatt 3 poeng siden 7.november. Liverpool derimot har ikke vunnet på bortebane siden 31 oktober i en sneven 1-0 kamp mot akkurat Bolton. Liverpool har slitt betraktlig på ukjent gress. På Anfield derimot har Liverpool vunnet de siste 4, og faktisk prestert noget bra spillemessig. Mulig lag Newcastle Krul, Simpson, Steven Taylor, Campbell, Jose Enrique, Routledge, Guthrie, Tiote, Gutierrez, Carroll, Ameobi Man to watch: Carroll Mulig lag Liverpool Reina,Johnson,Kyriakos,Skrtel,Koschenski,Maxi,Lucas,Meireless,Kyut,Babel,Torres. Man to watch: Martin Skrtel(to mål og 1 assist siste to kampene) Denne kampen kan fort bli vrien. Liverpool med sitt elendige bortebanespill og oppdriften lag ofte får ved ny Manager ved roret, men tror Liverpool trekker det lengste tråden i denne kampen og vinner 3-1 YNWA Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=-0H6WRH6iKA Lenge siden sist, men det gikk jo greit sist Liverpool spilte mot Newcastle i desembermåneden. Endret 9. desember 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Dine innlegg! Blir vrient å stoppe Carroll. Tror det blir 1-1. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Mine innlegg! Skillz zu. Har tro på 3 poeng her, skulle ønske båten forsatt gikk til Newcastle.... Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Likte ikke det bildet av Skrtel. Jævlig øyeblikk det der. Resten var good work zu. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 1-1 book it! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Magpies kommer til å være langt nede etter at Hughton fikk sparken. Dette blir garantert overkjøring fra Liverpools side. 0-4. Torres netter et par. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Hadde vi ikke vært så jævla rævva på bortebane hadde jeg trudd på en målrik kamp som endte med seier. Nå er jeg rett og slett usikker.. Tipper uavgjort, 2-2. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Gleder meg så sykt til kamp nå, skulle ønske den var i dag. Føler Torres viser hvilken klassespiss han er igjen, har plutselig fått en litt good feeling her. Men Newcastle kommer nok til å score, på straffe tror jeg, Skrtel synder med en ræva takling. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Forrige gang jeg svarte på den Game vart posten sletta Så jeg står over nå! 1 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 La meg gjette, noe om moren min ikke sant? "enkel h" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Hadde vi ikke vært så jævla rævva på bortebane hadde jeg trudd på en målrik kamp som endte med seier. Nå er jeg rett og slett usikker.. Tipper uavgjort, 2-2. Akkurat denne bortekampen tror jeg faktisk Liverpool vinner. Håper Babel for tillit foran N'Gog av Hogson imorgen. http://www.youtube.com/watch?v=IoiMyWdiXn0 Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Hva om Babel og N`Gog får en omgang hver? Da fortrinsvis Babel i andre. Jeg gleder meg noe vannvittig til kamp, har ikke sett en hel kamp siden jeg så Westham i Liverpool. Disse kveldskampene(lørdag generelt) er det ganske enkelt for få av. Har igrunnen god tro på Seier. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Kan nå virklig ikke ta av N'gog etter den kampen han hadde. 1 mål, vant ballen fra aston villa i angrepet som ledet til det andre målet og viste at han har god oversikt når han spilte ballen tilbake til Maxi på det tredje målet. Tror vi alle vet hva som hadde skjedd hvis Babel hadde hatt ballen der. Prøvd å drible og blitt stoppet av første forsvareren. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Enig. Posetivt med mål og greier fra Babel, men i det lille jeg så fra kampen virket han for Ego, dette har også vert et problem tidligere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Grunnen for dette er jo fordi han får så lite tillit og føler han må vise seg frem for å få spilletid. N'Gog slipper dette presset. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Vil nå si det er en enda større grunn til å prioritere N'gog forran Babel. Droppe Torres så alle blir fornøyde? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Eller... Gerrard-Meireles-Lucas Babel-Torres-Ngog 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå