Major Pettersen Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 (endret) For å registrere seg på www.utvalgt.no må man oppgi tlf nr eller en egen utvalgt.no kode. Jeg har ikke en slik kode, men når jeg skriver inn tlf nr mitt kommer det opp en feilmelding. Kan tenke meg at flere har samme problemet? Har lest litt om dette og for fjorårets vernepliktige ble det ordnet bare noen uker før innrykk. Del gjerne meninger og erfaringer rundt emnet. Endret 31. desember 2010 av Major Pettersen Lenke til kommentar
schneidig Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Du skal motta et brev fra utvalgt.no som inneholder en aktiveringskode. Det står hvordan du registrerer deg. Jeg har mottatt brevet selv, men kunne ikke logge meg inn. Noe som jeg tror er på grunn av mobil nr mitt. Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 (endret) Jeg har ikke testet det enda, men tror vi får passordet og brukernavnet bla bla i innkallingen våres Gleder meg EDIT: WHAT?Shneidig: Har du fått det? :o Når var du på sesjon? Endret 9. desember 2010 av The Barnacle Lenke til kommentar
Pleya Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Alt om utvalgt.no kommer jo når innkallelsen til førstegangstjenesten kommer. Da man vet om man er "utvalgt" eller ikke. Om det ikke er endringer i år da. Lenke til kommentar
Narviz Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Alt om utvalgt.no kommer jo når innkallelsen til førstegangstjenesten kommer. Da man vet om man er "utvalgt" eller ikke. Om det ikke er endringer i år da. Var ikke noe utvalgt.no papirer i innkallingen min ihvertfall. Skal i HMKG, 4 April. Lenke til kommentar
-Longva- Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Alt om utvalgt.no kommer jo når innkallelsen til førstegangstjenesten kommer. Da man vet om man er "utvalgt" eller ikke. Om det ikke er endringer i år da. Var ikke noe utvalgt.no papirer i innkallingen min ihvertfall. Skal i HMKG, 4 April. Utvalgt.no papirene mine kom ikke med innkallingen min. Det kom senere for seg selv Lenke til kommentar
itsjasonyall Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Utvalgt brevet kommer rundt 1 mnd før innrykk. selv har jeg ikke rota meg innpå der pga noe surr med nr mitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå