Xanman Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) 2010 nærmer seg slutten, og det er på tide med noen kåringer. Alle bortsett fra Wendelinho har stemmerett, og det er viktig at alle punkter blir fylt ut. Det er også viktig at det blir brukt fet skrift på kategoriene, slik at det blir mer oversiktelig, og alle tråder og poster må linkes til. Det er ikke lov til å stemme på seg selv. Kun stemmene skal tas i denne tråden. All diskusjon tas her. Den aller gjeveste kåringen, Årets medlem, tas her. Frist: 28. desember 2010 Goldwing og Points skal ha æren for alle kategoriene, da jeg rappet dem fra fjorårets tråd. Kjør på! Snilleste medlem: Årets Einstein: Morsomste medlem: Gladeste medlem: Årets spammer: Sinnataggen: Sutrekoppen: Årets kverulant: Årets optimist: Årets pessimist: Årets besserwisser: Det mest velformulerte medlemmet: Mest informerende medlem: Beste signatur: Beste avatar: Beste brukernavn: Årets morsomste innlegg: Beste tråd: Verste tråd: Årets anglofile: Splittet personlighetsprisen: Beste moderatorkandidat: Største savn: Mest hjelpsomme poster: Forumets smilie-misbruker: Rehabiliteringsprisen: Årets bidragsyter: Kjekkasen: Quiz-mester: Årets nykommer: Årets bortforklarer: Årets badboy: Dårligste hukommelse: Old Boys prisen: Årets junior-supporter: Brukeren med høyest fotballkunnskaper: Årets analytiker: Endret 22. desember 2010 av Le Professeur Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) Snilleste medlem: Torstein! Årets Einstein: Kloffsk Ok. Supplement til Villalobos: Hvis ML = I, der M = 4x5 og L = 5x4, vet vi at rank(I) = 4. Siden rank av produktet rank(ML) <= min(rank M, rank L) må nødvendigvis M ha rank 4. Hvis den har rank 4 vil MM^T ha invers og MM^T(MM^T)^-1 = I .. Med anre ord L = M^T(MM^T)^-1 Morsomste medlem: Kloffsk Gladeste medlem: Manx. Når du har den drakta hengende på veggen må du smile fra øre til øre dagen lang. Årets spammer: Termo Sinnataggen: LuckyNr7 Sutrekoppen: Goldwing Årets kverulant: Limbeck Årets optimist: Limbeck Årets pessimist: Goldwing Årets besserwisser: Limbeck Det mest velformulerte medlemmet: archanios Mest informerende medlem: Goldwing Beste signatur: Jotun Beste avatar: niko. Beste brukernavn: Le Professeur Årets morsomste innlegg: Desverre, men ja. Bortsett fra en lovende start på kampen hadde vi aldri noe å by på. Fanboy De er midtbanepar på verdens beste klubblag, de er midtbanepar på verdens beste landslag. Så ja, de er verdens beste midtbanepar. Om sånne ting var målestokken. Hvor på lista er Gerrard? Jeg vil påstå at han er mye bedre enn Xavi men har ikke vunnet en dritt Beste tråd: RedCafé Verste tråd: Fabregas/Nasri bedre enn Xavi/Iniesta? Årets anglofile: niko. Splittet personlighetsprisen: - Beste moderatorkandidat: Latias Største savn: tc47/Points (hva enn han kaller seg nå) Mest hjelpsomme poster: Latias Forumets smilie-misbruker: DJ_Dark Rehabiliteringsprisen: - Årets bidragsyter: Goldwing/Latias/Termo Kjekkasen: niko. Quiz-mester: - Årets nykommer: Maefteda Årets bortforklarer: Hewitt/Raste Årets badboy: Game Dårligste hukommelse: Husker ikke. Old Boys prisen: Jotun Årets junior-supporter: Vamos kan få den av meg. Brukeren med høyest fotballkunnskaper: Hvem har utmerket seg? Maefteda og jeg tenker i mange tilfeller likt, Giallarossi og Lucky Luciano har peiling på italiensk fotball. Manchester United/Engelsk fotball er det mange som har god peiling på her. Velger å la den stå blank, det er mange i toppen i år. Neste år synes jeg noen virkelig bør slå på stortromma for å dra med seg prisen. G hadde sikkert fått min stemme, men han er ikke aktiv nok lenger. Årets analytiker: archanios/Game. Creds til de som skriver lange innlegg før og etter kampene. Jeg har vært alt for dårlig til dette selv i år. En annen som fortjener creds er Sameboe. Han faller ikke inn under noen av kategoriene for min egen del, men er en knakandes hyggelig og god forumbruker. Termo, iRoman, Herr Brun, Manx og Le Professeur får også en tommel opp av meg. Glemmer sikkert noen flere, men det nærmest bare hyggelige og flotte brukere på forumet, dog er det noen irriterende også, men i fjor ble jeg kåret til Årets Besserwisser så hva vet vel jeg? Endret 10. desember 2010 av Jørgen Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Får vel prøve meg på noen her, men endel blir vel blanke enda Snilleste medlem: Le Prof Årets Einstein: Morsomste medlem:Jotun Gladeste medlem:Le Prof Årets spammer:Latias Sinnataggen:Goldwing Sutrekoppen:Goldwing Årets kverulant:Limbeck Årets optimist:Le Prof Årets pessimist:Benbjo/Nightkeeper Årets besserwisser: Jørgen/Maefteda Det mest velformulerte medlemmet:Archanios(staves det slikt?), uansett, alt han skriver virker så jævla mye smartere pga nynorsken. Mest informerende medlem: Beste signatur:Roman Beste avatar:Hyrlen Beste brukernavn: Årets morsomste innlegg: Beste tråd: Verste tråd: Årets anglofile:Niko. Splittet personlighetsprisen:Goldwing Beste moderatorkandidat: Største savn:TC47 Mest hjelpsomme poster:Le Prof Forumets smilie-misbruker:DJ dark Rehabiliteringsprisen: Årets bidragsyter:Latias Kjekkasen:Niko. Quiz-mester: Årets nykommer:Maefteda Årets bortforklarer: Årets badboy: Dårligste hukommelse: Old Boys prisen:Jotun Årets junior-supporter: Brukeren med høyest fotballkunnskaper: Årets analytiker: Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) Snilleste medlem: Jørgen Årets Einstein: Tom Whittaker Morsomste medlem: Jotun Gladeste medlem: Jørgen Årets spammer: DJ_Dark Sinnataggen: Goldwing Sutrekoppen: Goldwing Årets kverulant: Limbeck Årets optimist: Le pro Årets pessimist: Benbjo Årets besserwisser: Maefteda Det mest velformulerte medlemmet: TomWhittaker Mest informerende medlem: Goldwing Beste signatur: Beste avatar: Beste brukernavn: Før du byttet til banansplitt (wtf?) så var det Points. Hvem vil vel ikke ha poeng? Men stemmen min får vel gå til Le Professeur Årets morsomste innlegg: Beste tråd: Verste tråd: Samme som Jørgen. Jeez. Årets anglofile: niko. Splittet personlighetsprisen: Goldwing Beste moderatorkandidat: Latias Største savn: tc.. Vi er en arsenalsupporter mindre.. Mest hjelpsomme poster: Le Prof Forumets smilie-misbruker: DJ :D Rehabiliteringsprisen: Årets bidragsyter: Latias Kjekkasen: Siden jeg ikke kan stemme på meg selv, får jeg stemme på niko. Selv mener jeg han ligner på Calle fra raske menn (ikke vondt ment), men etter å ha blitt servert bilder i fleng der han ser over gjennomsnittet kjekk ut, har jeg ikke noe annet valg enn å stemme på vår alles skategutt. Quiz-mester: Årets nykommer: Maefteda Årets bortforklarer: Limbeck Årets badboy: Hyrlen Dårligste hukommelse: Old Boys prisen: Jotun Årets junior-supporter: Speedbatov Brukeren med høyest fotballkunnskaper: Årets analytiker: Endret 9. desember 2010 av Torstein! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Årets verste tråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1268971 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) Snilleste medlem: Termo. Godkar. Årets Einstein: Hmm Mye "rusk" på forumet. Får vel bli GeirM Morsomste medlem: Syntes egentlig meg selv, men gir den til Jotun siden han prøver så hardt. Gladeste medlem: DJ. Årets spammer: Ingen, faktisk. Sinnataggen: Jeg vet at det blir meg som "vinner" denne uansett, så kan likegodt følge strømmen og late som jeg har selvinnsikt. Sutrekoppen: Guttorm. Slitsom fyr som jeg er glad for at bor i en annen del av landet. Årets kverulant: Limbeck Årets optimist: Danielzu Årets pessimist: NK Årets besserwisser: Gialorossi. Verste fyren. Det mest velformulerte medlemmet: Hyrlen Mest informerende medlem: Meg selv, ikke konkurranse engang. Twitterfenomenet. Hoffy på 2.plass. Beste signatur: Er det noen som leser de i det hele tatt? Beste avatar: The Hoff Beste brukernavn: The Hoff Årets morsomste innlegg: Noe fra Hoff'ern eller meg selv, garantert. Beste tråd: Bartetråden, Hernandez. Tidenes. Synd at jeg postet A. Sanchez fantråden utenfor PL forumet. Verste tråd: This is Anfield i år igjen. Årets anglofile: Limbeck. Splittet personlighetsprisen: Wendelinho. Beste moderatorkandidat: Jørgen. Hyrlen kler å være dødelig. Største savn: Ingen, peeps come and go. Mest hjelpsomme poster: Latias Forumets smilie-misbruker: Sameboe. Gir den til samen bare for å være slem. Rehabiliteringsprisen: Sameboe, har blitt en godkar. Årets bidragsyter: Latias matias. Kjekkasen: Niko, såklart Quiz-mester: - Årets nykommer: Herthugen/Lucky Luciano Årets bortforklarer: Limbeck Årets badboy: The Hoff Dårligste hukommelse: Dj_Dark Old Boys prisen: Jotun Årets junior-supporter: Smågal Brukeren med høyest fotballkunnskaper: Det må bli en fra egne rekker. Jeg gir den til niko siden vi stort sett mener det samme Årets analytiker: Hyrlen .... Er ikke gjennomtenkt, så har sikkert glemt flere brukere. Endret 7. desember 2010 av Goldwing Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Snilleste medlem:Snill? Tja Termo er da snill han. Årets Einstein: Wendelinho. Klokk gutt det der. Morsomste medlem:Wendelinho. Morsom gutt det der Gladeste medlem:Jørgen Årets spammer:Latias, men ikke på en dårlig måte Sinnataggen:sattern Sutrekoppen:smågal Årets kverulant: Limbeck Årets optimist:termo Årets pessimist: NK Årets besserwisser:Maefteda Det mest velformulerte medlemmet:Hewitt Mest informerende medlem:Gold Beste signatur:Peil Beste avatar:MagnusW Beste brukernavn:Le Prof Årets morsomste innlegg:hvem husker slikt,sikkert noe jeg har skrevet Beste tråd: Mine kamptråder Verste tråd: Dine kamptråder Årets anglofile:Niko Splittet personlighetsprisen:Gold Beste moderatorkandidat:guttorm Største savn:Kjakan, ler så mye av han. Mest hjelpsomme poster:Latias Forumets smilie-misbruker:Shruger\DJ Rehabiliteringsprisen:Sameboe Årets bidragsyter:Termo Kjekkasen:white(kun han jeg har møtt fra fotballdelen) Quiz-mester:ikke vært med på noen quiz-tråder Årets nykommer:Maefteda(selv om han ikke er direkte ny, så har han blitt mye mer aktiv) Årets bortforklarer:jotun Årets badboy:Årets lekebadboy blir Points. Dårligste hukommelse:Dj dark Old Boys prisen:Ingen er vel eldre enn Limbeck? Årets junior-supporter:smågal Brukeren med høyest fotballkunnskaper: Maefteda Årets analytiker: guttorm Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 (endret) Snilleste medlem: Go'gutten Termo Årets Einstein: Morsomste medlem:Gir'n til Kloffsk. Gladeste medlem: Årets spammer:Latias Sinnataggen:Luckynr7 Sutrekoppen:Goldwing Årets kverulant:Limbeck Årets optimist:Le pro Årets pessimist:Benbjo Årets besserwisser:Giallo Det mest velformulerte medlemmet:Arch Mest informerende medlem:Goldwing Beste signatur: Beste avatar: Beste brukernavn: Årets morsomste innlegg: Beste tråd:TiA Verste tråd:Chelsea-tråden Årets anglofile: Splittet personlighetsprisen:DJ Beste moderatorkandidat:Jefe Største savn: Mest hjelpsomme poster: Forumets smilie-misbruker:DJ Rehabiliteringsprisen:Samboe(men slutt med alle utropstegnene plzzz) Årets bidragsyter: Termo Kjekkasen:- Quiz-mester: Årets nykommer: Årets bortforklarer: Årets badboy:Hyrlen Dårligste hukommelse:Utd-leiren Old Boys prisen:Jotun Årets junior-supporter:Torstein Brukeren med høyest fotballkunnskaper:Hm... Jørgen Årets analytiker: Endret 8. desember 2010 av Smågal Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 (endret) Snilleste medlem: Termo Årets Einstein: archanios(nynorsk ) Morsomste medlem: Wendelinho/Zinoy(le av, ikke med) Gladeste medlem: Solaar(storfornøyd med Spuds) Årets spammer: Latias(spammer på en bra måte) Sinnataggen: Goldwing Sutrekoppen: Goldwing Årets kverulant: Limbeck Årets optimist: Limbeck(alt Man Utd gjør er perfekt) Årets pessimist: Benbjo(hadde han tippet riktig resultat på Arsenal hver gang, hadde de rykket ned) Årets besserwisser: Giallo(får prøve å pushe han forbi meg) Det mest velformulerte medlemmet: archanios Mest informerende medlem: Goldwing Beste signatur: niko. (eneste jeg har lagt merke til) Beste avatar: Shurger(Pokemon=win) Beste brukernavn: Latias(samme grunn som på "avatar") Årets morsomste innlegg: Hvorfor ikke? Altså, Xavi er ikke noe bedre enn Fabregas idet hele tatt og Nasri er bedre enn Iniesta. Beste tråd: Premier League Legends (trenger sårt aktivitet) Verste tråd: Fabregas/Nasri bedre enn Xavi/Iniesta Årets anglofile: niko. Splittet personlighetsprisen: Goldwing Beste moderatorkandidat: Latias Største savn: tc47 Mest hjelpsomme poster: Latias Forumets smilie-misbruker: DJ Dark(bare for å irritere ) Rehabiliteringsprisen: Sameboe? Årets bidragsyter: Latias Kjekkasen: niko. Quiz-mester: Latias(prøver å holde PL-quiz gående, og svarer mest rett) Årets nykommer: Lucky Luciano Årets bortforklarer: Limbeck Årets badboy: Goldwing Dårligste hukommelse: Wendelinho(Zinoy/Wendelinho: Huh, hvem er Wendelinho?) Old Boys prisen: Jotun(er Limbeck eldst?) Årets junior-supporter: Speedbatov Brukeren med høyest fotballkunnskaper: Jørgen(vi tenker likt ) Årets analytiker: Goldwing(Berba-analysen alene vinner denne) Endret 8. desember 2010 av Maefteda Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Snilleste medlem: Maefteda. En perfekt mix av politisk korrekthet, streite meninger uten kontroverser og et temmet sinn må resultere i en snill mann. Bruker nok ikke pels etter vinterens medieoppslag. Årets Einstein: Raste."Prøve, feile, prøve, feile, prøve, feile prøve, feile" er det første jeg tenker på når noen nevner Albert E. Det er også det første jeg tenker på når noen nevner Raste. Morsomste medlem: Goldwing. 90% av fotballforumet har humor og plusser som eneste formål, hvor noen prøver hardere enn andre. Goldwing er den eneste som appelerer til meg når det kommer til humor. Gladeste medlem: Speedbatov kanskje? Årets spammer: DJ Dark. Herregud, det er ikke konkurranse engang. Sinnataggen: Lucky Nr 7 Sutrekoppen: Limbeck Årets kverulant: Limbeck. Årets optimist: Le Proffeseur Årets pessimist: Benbjo Årets besserwisser: MacHansern, haha. Det mest velformulerte medlemmet: Goldwing/archanios/Hyrlen Mest informerende medlem: Goldwing, og da spesielt for økonomi-postene. Beste signatur: Big Tone. Beste avatar: Nightkeeper/Jørgen. Beste brukernavn: Jørgen. Selv om jeg ikke syns det er så fint navn. Knallgodt brukernavn. Årets morsomste innlegg: Mye tufsete drit jeg humrer av, men ler sjeldent med forfatteren. Beste tråd: Redcafe/Kamptråden mot Blackburn. Verste tråd: Alle n00b-trådene i PL-kategoriene. Årets anglofile: Limbeck tar vel denne pga hans frykt for utenlandske spillere. Splittet personlighetsprisen: Beste moderatorkandidat: Jørgen. Største savn: tc47 og mer av Points/Banansplitt. Mest hjelpsomme poster: Latias. Forumets smilie-misbruker: Rookies. Rehabiliteringsprisen: The Hoff. Årets bidragsyter: Latias vinner denne glatt. Uten tvil. Burde fått årets bruker. Kjekkasen: Ohh. Denne er vrien, men smilet til Jørgen smelter alt jeg eier og har Quiz-mester: Latias. Sikkert. Årets nykommer: Magiii. Årets bortforklarer: Raste, hahaha. Ingen gjør dette bedre/verre/mer åpenbart enn Raste. Årets badboy: Goldwing/Sattern. Aldri sett så mye banneord som når Sattern sprer innlegg. Dårligste hukommelse: ----- (meg tydligvis). Old Boys prisen: Limbeck/Jotun. Den ene har traktor, den andre har kone og barn. Jeg vet ikke hva jeg syns er verst. Årets junior-supporter: Magiii, om han er ung da. Brukeren med høyest fotballkunnskaper: Alle de som diskuterer italiensk (Giallorossi/Lucky Luciano) får meg til å føle meg som en sopp. Årets analytiker: archanios. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 (endret) Dette er de jeg kommer på i farta, skal se om jeg får redigert etterhvert. Snilleste medlem:Maefteda Årets Einstein: Morsomste medlem: Big Tone Gladeste medlem: Maefteda - at man i det hele tatt holder hodet over vannet som WH-supporter er beundringsverdig. Årets spammer:DJ Dark - enig med niko. Sinnataggen: Sutrekoppen: Årets kverulant:Goldwing Årets optimist:Le Professeur Årets pessimist:Benbjo Årets besserwisser:Goldwing Det mest velformulerte medlemmet:Hyrlén Mest informerende medlem: Beste signatur: Beste avatar:niko. Beste brukernavn:Ginecólogo Necrolamedor Årets morsomste innlegg: Beste tråd:Arsenal - Tottenham kamptråd Verste tråd:Utd-café-tråden. Den er som herrroin. Årets anglofile: Splittet personlighetsprisen: Goldwing Beste moderatorkandidat: Maefteda Største savn: Mest hjelpsomme poster:Latias Forumets smilie-misbruker: Rehabiliteringsprisen: Årets bidragsyter:Maefteda Kjekkasen: Quiz-mester: Årets nykommer: Årets bortforklarer:Samtlige Utd-fans etter Spurs-seieren. Årets badboy:Goldwing - troll-mesteren! (burde egentlig gått under morsomste men det er så jævla mye obvious provosering at den havner her i stedet) Dårligste hukommelse:Jeg Old Boys prisen: Årets junior-supporter: Brukeren med høyest fotballkunnskaper: Årets analytiker: Endret 11. desember 2010 av Solaar Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Snilleste medlem: Maefteda Årets Einstein: Smågal Morsomste medlem: Goldwing Gladeste medlem: Jørgen Årets spammer: Cryflopp (føler jeg ser han overalt) Sinnataggen: Danielzu Sutrekoppen: Limbeck Årets kverulant: Urmaker Årets optimist: Big Tone (4-1 tipset ) Årets pessimist: Benbjo Årets besserwisser: Danielzu (dvd episode :] ) Det mest velformulerte medlemmet: Hyrlen Mest informerende medlem: Latias Beste signatur: Solaar Beste avatar: Igniztion Beste brukernavn: Le Professeur Årets morsomste innlegg: Geir M Beste tråd: Arsenal v Tottenham Verste tråd: The_dark_lord Årets anglofile: Splittet personlighetsprisen: DJ_Dark Beste moderatorkandidat: Jørgen Største savn: GBD Mest hjelpsomme poster: Latias Forumets smilie-misbruker: Rehabiliteringsprisen: tc47 Årets bidragsyter: Latias Kjekkasen: DJ_Dark Quiz-mester: Årets nykommer: Maefteda Årets bortforklarer: Alle i Arsenaltråden etter Tottenham seieren. Årets badboy: Big Tone Dårligste hukommelse: Old Boys prisen: Årets junior-supporter: Maefteda (Eneste West Ham supporteren her?) Brukeren med høyest fotballkunnskaper: Hille Årets analytiker: Solaar Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 (endret) Snilleste medlem: Jotun Årets Einstein: Morsomste medlem: Step_Up Gladeste medlem: Hewitt Årets spammer: Dj_Dark Sinnataggen: Lucky_Nr7 Sutrekoppen: Maefteda Årets kverulant: Step_Up Årets optimist: Step_Up Årets pessimist: Årets besserwisser: Det mest velformulerte medlemmet: Hewitt Mest informerende medlem: Hewitt Beste signatur: DJ_Dark Beste avatar: Maefteda (pokemon ) Beste brukernavn: Jotun Årets morsomste innlegg: Beste tråd: Verste tråd: Årets anglofile: Splittet personlighetsprisen: Jotun Beste moderatorkandidat:Alastor Største savn: Tc Mest hjelpsomme poster: Latias Forumets smilie-misbruker: DJ_Dark Rehabiliteringsprisen: Årets bidragsyter: Hewitt Kjekkasen: Smågal og Tosh Quiz-mester: ... Årets nykommer: Maefteda Årets bortforklarer: Step_Up Årets badboy: Goldwing Dårligste hukommelse: Old Boys prisen: Jotun Årets junior-supporter: DJ_Dark Brukeren med høyest fotballkunnskaper: Hewitt Årets analytiker: Husker ikke hva han kalte seg, var under VM. Fyller inn mer. Endret 20. desember 2010 av Shurger 2 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 22. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2010 Snilleste medlem: Maefteda Årets Einstein: Tom Whittaker Morsomste medlem: Jotun Gladeste medlem: DJ_Dark Årets spammer: DJ_Dark Sinnataggen: Fox Sutrekoppen: Benbjo Årets kverulant: Limbeck Årets optimist: Urmaker Årets pessimist: Benbjo Årets besserwisser: Maefteda Det mest velformulerte medlemmet: Tom Whittaker Mest informerende medlem: Goldwing Beste signatur: iRoman Beste avatar: niko. Beste brukernavn: Big Tone Årets morsomste innlegg: Det vil sikkert alltid komme opp en eller annen stream, ja, men jeg pleier som regel å avstå fra stream da jeg er kvalitetsbevisst. Hvorfor valgte du Liverpool som favorittklubb da? Beste tråd: RedCafé Verste tråd:Er Mancester United verdens beste lag? Årets anglofile: niko. Splittet personlighetsprisen: Goldwing Beste moderatorkandidat: Latias Største savn: tc47 Mest hjelpsomme poster: Latias Forumets smilie-misbruker: DJ_Dark Rehabiliteringsprisen: Sameboe Årets bidragsyter: Latias Kjekkasen: niko. (pga. avataren) Quiz-mester: Latias Årets nykommer: Elastico Årets bortforklarer: Goldwing Årets badboy: Goldwing Dårligste hukommelse: Wendelinho Old Boys prisen: Jotun Årets junior-supporter: Torstein! Brukeren med høyest fotballkunnskaper: Goldwing Årets analytiker: Goldwing Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Snilleste medlem: Jørgen Årets Einstein: archanios Morsomste medlem: Jotun Gladeste medlem: niko. Årets spammer: Wendelinho (pluss de ørten andre brukerne hans) Sinnataggen: Limbeck Sutrekoppen: Limbeck Årets kverulant: Limbeck/Step_up Årets optimist: Limbeck Årets pessimist: Benbjo Årets besserwisser: Limbeck Det mest velformulerte medlemmet: archanios/Hyrlen Mest informerende medlem: Goldwing Beste signatur: GBD Beste avatar: Maefteda Beste brukernavn: Maefteda Årets morsomste innlegg: Knallbra nyttårsaften! Dansa på bordet hele kvelden. Klinte med den diggeste svenske kjerringa i Hotel Cæsar-trappa på slaget 12. Skulle runde av kvelden på strippeklubb men kom ikke inn fordi de mente jeg var for beruset. Plutselig var mobilen min og bankkortet borte og det endte opp med munnhuggeri og nesten fight mellom meg og kompisen min og de tre vaktene på strippeklubben. Skal nevnes at jeg senere fant bankkortet i lommeboka og mobilen i dressjakka, men allikelvel. Jeg har opplevd mye stygge dørvakter, men de her tok kaka. Var frekke og prata dritt til meg og var truende, de var 3 stk. Jeg ga dem beskjed om at de ville bli anmeldt i morgen for truende atferd, noe som vil skje om jeg ikke våkner alt for sent. Han ene ga meg navnet sitt og var svært "hjelpsom", de 2 andre not so much. Stakk så videre til tex-burger hvor en 25 år gammel trønder gikk amok på meg helt uten grunn. Endte med at sjefen for tex-burger og trønderkompisene hans måtte dra han ut. Skulle gjerne latt han komme fram jeg. Hva kunne han stilt opp med? Masse fett. Jeg har smidigheten samt taktikken. Han hadde ikke hatt sjans. Pell deg hjem til trøndelag din forpulte konemishandler! Pirat hjem. Han i forsetet ble sinna fordi jeg prøvde å tørrprate. Ettterpå var det nach hvor en latterlig kar prøvde å kaste oss ut. Ærlig talt, du er så jævla taper og prøver å kaste ut 4 av oss. Ingen sjans. Men heeeerlig nyttårsaften! Beste tråd: Link og link Verste tråd: Link Årets anglofile: niko. Splittet personlighetsprisen: BloodyDestiny (Rooney vil bort: "Rooney er den største idioten". Rooney signerer ny kontrakt: "Rooney er verdens beste, elsker han!!") Beste moderatorkandidat: Jørgen, no doubt Største savn: tc47 Mest hjelpsomme poster: Goldwing Forumets smilie-misbruker: Latias Rehabiliteringsprisen: Jotun (utropstegn anyone!!!!!!!!) Årets bidragsyter: Le Professeur Kjekkasen: Jørgen Quiz-mester: Maefteda Årets nykommer: Maefteda/Lucky Luciano Årets bortforklarer: Limbeck (hver gang vi avgir poeng) Årets badboy: Goldwing Dårligste hukommelse: DJ_Dark (Fantasy PL, Liam Ridgewell) Old Boys prisen: Jotun Årets junior-supporter: Smågal Brukeren med høyest fotballkunnskaper: Jørgen/Goldwing/Hyrlen/archanios Årets analytiker: archanios Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 (endret) Snilleste medlem: Jørgen Årets Einstein: - Morsomste medlem: Jotun Gladeste medlem: Maefteda Årets spammer: - Sinnataggen: - Sutrekoppen: Gold Årets kverulant: Step_up uten tvil Årets optimist: Step_up Årets pessimist: - Årets besserwisser: - Det mest velformulerte medlemmet: archanios/Gold Mest informerende medlem: Gold Beste signatur: Shurger Beste avatar: Jørgen Beste brukernavn: Shurger Årets morsomste innlegg: Vanskelig å kåre, men Weneldinho (stavelse) hadde et par morsomme. Beste tråd: United - Arsenal. Herregud som den tok av. Verste tråd: Fabregas/Nasri bedre enn Xavi/Iniesta? Årets anglofile: Niko. Splittet personlighetsprisen: Shurger Beste moderatorkandidat: Latias Største savn: GBD Mest hjelpsomme poster: Latias Forumets smilie-misbruker: Latias Rehabiliteringsprisen: Smågal Årets bidragsyter: Latias Kjekkasen: Shurger Quiz-mester: - Årets nykommer: - Årets bortforklarer: Step_up Årets badboy: - Dårligste hukommelse: DJ Old Boys prisen: Jotun Årets junior-supporter: Shurger/Smågal Brukeren med høyest fotballkunnskaper: Gold/Jørgen Årets analytiker: - Endret 28. desember 2010 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg