Ajaco Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) NY TREND! Hvor var DU? Selv så jeg at hun hadde postet msn-adressen sin i msn-tråden, og tenkte umidelbart stakars jente. PS. Internspøk på gang. Dere som ikke skjønner det, ignorer denne spoileren og svar på spørsmålet! Endret 4. desember 2010 av Ajaco Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Uhm, jeg var i hvertfall ikke på Diskusjon.no Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Forumet -> forumkaféen Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Hvor var du når hun ble födt? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 lå under bordet i fosterstilling og tenkte på hvor mye et sugerør kan brukes til.. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Spøken er for intern for mitt vedkommende Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Så intern - det vil si at det dreier seg om en annen bruker på forumet - at jeg stenger og lukker. (Det kalles proaktiv moderering.) Dersom vedkommende bruker er med på spøken selv og vil forklare meg hva det dreier seg om så send meg en PM. Edit: Så viste det seg å være nokså uskyldig. Men nokså internt også, så vi lar den være lukket. Slikt kan man ta på PM/MSN. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg