fahmi123 Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Jeg mener at Francesc Fabregas og Samir Nasri er bedre enn Xavi og Andres Iniesta. Noen som er enig? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Nei. Lenke til kommentar
fahmi123 Skrevet 4. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2010 Hvorfor ikke? Altså, Xavi er ikke noe bedre enn Fabregas idet hele tatt og Nasri er bedre enn Iniesta. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Hvorfor ikke? Altså, Xavi er ikke noe bedre enn Fabregas idet hele tatt og Nasri er bedre enn Iniesta. Den begrunnet du veldig godt. Det finnes sikkert statistikk, men eg vil bruke meritter og resultater som argument for at Xavi og Iniesta er betre enn Fabregas og Nasri. Dei er eldre og meir rutinert, spelar på eit av verdas beste lag (om ikkje det beste) og har levert på høgaste nivå i årevis. I VM 2010 var Xavi og Iniesta fast på laget, mens Fabregas satt på benken. Det er sjølvsagt vanskeleg å vurdere ein spelar opp mot ein anna, men eg vil påstå at Fabregas og Nasri så langt ikkje har levert på same nivå som Xavi og Iniesta. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Sorry ass. Nasri er veldig god i slag, og har hatt en stor opptur denne sesongen, men Iniesta er en av verdens beste spillere og fortjener etter min mening gullballen for årets sesong. Vi snakker om 1 som var for dårlig for Frankrike som floppet i VM, mot en som avgjorde finalen for laget som vant VM. Xavi vs Fabregas er jevn, men Xavi er bra nesten hver kamp, mens Fabregas går fra litt anonym(i toppkamper og litt i det siste) til det helt fantastiske(Bolton i år). Lenke til kommentar
GLN Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Hahaha. Fab og Nasri er milevis unna Xavi og Iniesta. Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Xavi må vel være verdens beste midtbanespiller, synes dog ikke han for den kred. han fortjener. Hadde det vært litt flere gode lag i den spanske ligaen ville den vært den beste ligaen. Fotballen der er på ett helt annet nivå enn den engelske. Xavi og Inesta er dominerende spillere på verdens beste fotball lag, Fabregas og Nasri er 2 midtbanespillere på ett topp 5 lag i england. 1 Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Sorry ass. Nasri er veldig god i slag, og har hatt en stor opptur denne sesongen, men Iniesta er en av verdens beste spillere og fortjener etter min mening gullballen for årets sesong. Vi snakker om 1 som var for dårlig for Frankrike som floppet i VM, mot en som avgjorde finalen for laget som vant VM. Xavi vs Fabregas er jevn, men Xavi er bra nesten hver kamp, mens Fabregas går fra litt anonym(i toppkamper og litt i det siste) til det helt fantastiske(Bolton i år). Enig i mye av det du sier, men det der går ikke an å bruke mot Nasri. Vi snakker også om den franskmannen som voldtok England i sist landskamp, den franskmannen som er håpet til hele landslaget. Bæsjer på alt Frankrike har av midtbane spillere nå. Gourcuff who? 1 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) Jeg skal si meg enig i at Xavi og Iniesta er oppskrytt, men det er riktig som visse sier. Nasri og Fabregas er like gode på sitt beste, men over tid så er de for ustabile Sorry ass. Nasri er veldig god i slag, og har hatt en stor opptur denne sesongen, men Iniesta er en av verdens beste spillere og fortjener etter min mening gullballen for årets sesong. Vi snakker om 1 som var for dårlig for Frankrike som floppet i VM, mot en som avgjorde finalen for laget som vant VM. Xavi vs Fabregas er jevn, men Xavi er bra nesten hver kamp, mens Fabregas går fra litt anonym(i toppkamper og litt i det siste) til det helt fantastiske(Bolton i år). Tror ikke man skal se så mye på vm. Det er jo bare en cup. Hvem som vinner er veldig mye flaks/uflaks Endret 4. desember 2010 av Limbeck 1 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Xavi og Inesta er dominerende spillere på verdens beste fotball lag, Fabregas og Nasri er 2 midtbanespillere på ett topp 5 lag i england. Topp 5? Vi har ikke havnet lavere enn 4. plass siden '96. I fjor tok vi 3. plassen, og nå topper vi tabellen. 1 Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Xavi må vel være verdens beste midtbanespiller, synes dog ikke han for den kred. han fortjener. Dra tilbake 4 år i tid så stemmer kanskje det. Men Xavi får mer enn nok "kred" for spillet hans. Masserunking i ring av alt av medier over alt Barca har idag, og det er akkurat nå flavour of the month å si at Xavi er udiskutabelt verdens beste midtebanespiller blant alle fjortissene. Han er god, jævla god, men han får mer enn nok skryt aswell. 4 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Dra tilbake 4 år i tid så stemmer kanskje det. Men Xavi får mer enn nok "kred" for spillet hans. Masserunking i ring av alt av medier over alt Barca har idag, og det er akkurat nå flavour of the month å si at Xavi er udiskutabelt verdens beste midtebanespiller blant alle fjortissene. Han er god, jævla god, men han får mer enn nok skryt aswell. Det er sjeldan ein spelar får den slags skryt og medieoppmerksomhet utan at det finnes grunnlag for det. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Xavi og Inesta er dominerende spillere på verdens beste fotball lag, Fabregas og Nasri er 2 midtbanespillere på ett topp 5 lag i england. Topp 5? Vi har ikke havnet lavere enn 4. plass siden '96. I fjor tok vi 3. plassen, og nå topper vi tabellen. Meget mulig bare fordi Blackpool ikke kunne stille med bane i dag Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Dra tilbake 4 år i tid så stemmer kanskje det. Men Xavi får mer enn nok "kred" for spillet hans. Masserunking i ring av alt av medier over alt Barca har idag, og det er akkurat nå flavour of the month å si at Xavi er udiskutabelt verdens beste midtebanespiller blant alle fjortissene. Han er god, jævla god, men han får mer enn nok skryt aswell. Det er sjeldan ein spelar får den slags skryt og medieoppmerksomhet utan at det finnes grunnlag for det. Selvsagt, men kommentaren om at Xavi er undervurdert og ikke får nok skryt er bullshit. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Skjønner jo at Nasris utelatelse fra VM ikke kan brukes særlig imot han, men det var bare et bilde på hvordan de lå ann i hegemoniet. Selv synes jeg egentlig VM er håpløst oppskrytt når det gjelder anseelse av spillere. Messi kan liksom ikke bli tidenes beste, med mindre han vinner VM. Likevel er det ikke tvil om at VM blir vektlag mest når det kommer til årets spiller prisen, og da synes jeg Iniesta fortjener det, siden han var god i VM og har vært fantastisk ellers også. Uansett er Big Tone spot on når det gjelder Xavi. Han er vilt god, muligens verdens beste midtbanespiller, men han får sykt mye kreds nå overalt. Enkelte går jo så langt som å si at han ene og alene gjør Messi god. Uansett, for å se det på en annen måte. Xavi og Iniesta blir prioritert foran Fabregas, og er diskutabelt bedre enn Cesc, samtidig som at Fabregas er bedre enn Nasri. Er forøvrig storfan av alle spillerne ferdighetsmessig, og elsker at Nasri virkelig slår til, det har han fortjent. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Fabregas er bedre enn Nasri og Xavi og Iniesta er begge bedre enn Fabregas. Hadde ikke Nasri puttet to perler i dag hadde ingen tenkt på denne tråden engang. Nasri og Fabregas spiller noen gode kamper i starten av en sesong, Xavi og Iniesta har dominert fotballen for både klubb- og landslag i årevis. Xavi og Iniesta er den beste midtbanen i verden for øyeblikket. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Jeg skal si meg enig i at Xavi og Iniesta er oppskrytt, men det er riktig som visse sier. Nasri og Fabregas er like gode på sitt beste, men over tid så er de for ustabile Fantastiske fotballspillere blir alltid oppskrytt av media, det være Xavi, Iniesta, C. Ronaldo, Messi, Solskjær eller Zlatan. Men det er jo en grunn til at de blir oppskrytt, og det er at de dominerer på midten til et av verdens beste lag, de har vunnet La Liga 3(?) år på rad og de var med og knuste United i en CL-finale et par år siden. Aner egentlig ikke helt hvorfor du synes de er oppskrytt, men jeg tipper det er fordi du har bestemt deg innerst inne for å hate Barcelona. Av en eller annen uforklarig grunn. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Men det er jo en grunn til at de blir oppskrytt, og det er at de dominerer på midten til et av verdens beste lag, de har vunnet La Liga 3(?) år på rad og de var med og knuste United i en CL-finale et par år siden. Og Spania er regjerende mestere i både EM og VM, mye takket være midtbaneduoen. Det er vel også verdt å nevne at Xavi og Iniesta er spådd å komme på henholdsvis første- og andreplass i kåringen av Gullballen. Jeg er ingen Barca-fanboy, men kvaliteten til Xavi og Iniesta kan man rett og slett ikke overse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå