-mono- Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Som tittelen sier lurer jeg på om det er mulig å lage logo/vannmerke på bildene med Digital Photo Professional fra Canon? Det beste hadde vært om det var mulig å lage samme merke på alle bildene i en mappe i en operasjon, men mulig det er ønsketenking... Tar ellers imot alle tips! Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Vet ikke, men du kan bruke gratisprogrammet "PictureShark" Lenke til kommentar
-mono- Skrevet 2. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2010 Takk for tips! Ingen som vet om det går med DPP? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Aldri sett den muligheten i DPP,men så har jeg ikke lett heller da Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Det er nok ikke mulig i DPP. Et gratisalternativ med god batchhåndtering er FastStone Image Viewer 4.2 Lenke til kommentar
-mono- Skrevet 2. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2010 Ok. Jeg har ikke klart å se det noe sted, men kunne jo lett ha oversett det. Takk for nok et gratis tips! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå