Xanman Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Månedens Arsenal-spiller: November Frist: 03. 12. 2010 16:00 Nominerte: 23. Andrei Arshavin 29. Marouane Chamakh 3. Bacary Sagna 19. Jack Wilshere 8. Samir Nasri Tidligere kåringer: August: Theo Walcott - 14 stemmer Tomas Rosicky - 3 stemmer September: Jack Wilshere - 7 stemmer Marouane Chamakh - 2 stemmer Oktober: Samir Nasri- 8 stemmer Lukasz Fabianski - 4 stemmer Alex song - 1 stemme Regler: Det er kun lov til å stemme på én spiller. For å stemme skriver du navnet på den du mener har vært månedens beste spiller i et innlegg. Begrunn gjerne stemmen din. De fem alternativene er det i utgangspunktet jeg som velger ut, men dere kan gjerne komme med innspill om dere mener at det er andre som fortjener å være nominerte. Alle lags supportere har lov til å stemme. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Gir min stemme til Samir Nasri. Syns han har vært god i alle kampene han har spilt denne måneden. Bidrar mye, scorer mål og er rett og slett en bunnsolid spiller. Lenke til kommentar
Elastico Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Mitt valg er klart! Samir Nasri Selv om jeg vil hedre Sagna og Wilshere med stemmer også! Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 1. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2010 Jeg stemmer også på Nasri. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Nanananananananana, Nasri! Sammy Nasri! Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Velger også Samir Nasri. Bacary og og Jack har også vært gode. Jeg savner faktisk en Rosicky i denne tråden. Synes han har prestert på et jevnt bra nivå en stund nå, og fortjener å bli nominert blant disse 5. Chamakh har også hevet seg denne måneden. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Min stemme går til Nasri her også. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) Nasri, men bare fordi resten har vært dritt utenom den siste uka. Endret 2. desember 2010 av Benbjo Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 4. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2010 Samir Nasri - 7 Knepen seier. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Er det ikke enklere for deg og heller ha en poll som folk kan stemme? Så kan de heller skrive litt om valget sitt her på siden, så slipper du å lese igjennom alt og telle opp stemmer Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 7. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2010 Liker det egentlig best slik det er nå. Ikke noe stress for meg å gjennomføre det, i hvert fall. Men hvis flertallet heller vil at jeg skal heller skal ha en poll, skal jeg selvsagt ikke protestere. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Neida, trenger ikke det for min del. Tenkte bare vist det var enklere for deg, men vist du liker det sånn som det er så har vi det bare sånn Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 7. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2010 Som sagt, null stress for meg. Det er som regel ikke så fryktelig mange stemmer å telle i gjennom uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå