Latias Skrevet 28. november 2010 Rapporter Del Skrevet 28. november 2010 VS Ligacupen 30-11-2010 Kl. 20:45 @ Boleyn Ground Vises på: Canal+ Fotball, Sky Sports HD2 ---------------------------------------------------- Topp mot bunn i ligaen møtes tirsdag kveld når det skal kjempes om en plass i ligacupens semifinale. Lagene har bare møtt hverandre en gang i denne turneringen tidligere. Manchester United vant 1-0 på Old Trafford, den 29. oktober 1985. Da klubbene møtte hverandre på Old Trafford i den tredje runden av årets Premier League, vant de røde 3-0. WEST HAM Avram Grants mannskap sliter i ligaen, men fikk seg en etterlengtet seier mot Wigan på lørdag. Laget ligger fortsatt sist i ligaen, men i ligacupen har ting sett lysere ut. I 2. runde mot Oxford scoret Scott Parker kampens eneste mål tre minutter på overtid. I tredje runde ble det en 1-2 seier borte mot Sunderland. Sist gang mot Stoke så det mørkt ut med tanke på avansement, men en sen scoring av Parker sørget for at det gikk til ekstraomganger. I ekstraomgangene ble det to nettkjenninger, og West Ham vant 3-1. Mulig lagoppstilling: Stech Faubert - Tomkins - Upson - Gabbidon Barrera - Parker - Boa Morte - Kovac Piquionne - Cole MANCHESTER UNITED Laget inntok førsteplassen etter å ha knust Blackburn 7-1, samtidig som at Chelsea avga poeng mot Newcastle. I motsetning til West Ham, har United bare spilt to I ligacupens tredje runde stilte United med reservene, og slo Scunthorpe 5-2. Etter å ha gitt bort ledelsen to ganger mot Wolves sist, avgjorde Hernandez kampen på overtid og United gikk videre til kvartfinalen. Står forøvrig 29 kamper, og 241 dager uten tap i alle turneringer. Mulig lagoppstilling: PIG Brown - Smalling - Evans - Fabio Obertan - Fletcher - Gibson - Park Macheda - Hernandez Tips: 0-1 3 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 28. november 2010 Rapporter Del Skrevet 28. november 2010 Behrami, Dyer, Jacobsen er alle tvilsomme, Hitz, Collison og Da Costa definitivt ute. Vi har hatt en enorm vinnervilje i CC, og scoret på tampen for å komme videre mot Oxford og Stoke. Mot Sunderland stilte vi uten toppet lag, mens Sunderland stilte med nesten sitt beste mannskap og vi vant likevel. Er ikke sikker på hvordan laget blir for West Ham. Var 5 endringer til Wigan-kampen og nå har det blitt noen småskader og tilbakekomster som kan omrokkere. Vi har ikke spilt med toppet lag hittil i turnerningen, men gjør det kanskje nå, siden det er mot slutten av turneringen og vi møter dere. Kovac er sentral og Boa Morte på kanten om dine valgte spillere starter ihvertfall. Tipper vi får se Zavon Hines gjøre comeback også, kanskje han får en omgang. Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 28. november 2010 Rapporter Del Skrevet 28. november 2010 (endret) PIG Brown - Smalling - Evans - Fabio Obertan - Fletcher - Gibson - Park Macheda - Hernandez Hva er dette for noe tull a Latias? I følge vår kjære TV2BPL kommentator fra lørdagens kamp er jo dette en hard kamp som Ferguson ikke kommer til å ta lett på, mtp at han hvilte Rio og Vidic. Endret 28. november 2010 av henrikus Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 30. november 2010 Rapporter Del Skrevet 30. november 2010 1-3 Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 30. november 2010 Rapporter Del Skrevet 30. november 2010 Amos Brown/Oshea Smalling Evans Fabio Obertan Gibson Giggs Park/Bebe Macheda Hernandez Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. november 2010 Rapporter Del Skrevet 30. november 2010 Denne skal oppleves på en 21" lugar tv. Blir god stemning og hæla godt plantet i Tempurmadrassen. Kanskje eg til og med brekker opp en cola light under kampen. Men bare hvis det blir skikkelig skikkelig festfotball! 1 Lenke til kommentar
Blax Skrevet 30. november 2010 Rapporter Del Skrevet 30. november 2010 Spennende vist Macheda og Hernandez starte på topp! Men vil aller helst se at Rooney putter 2-3 mål i kveld.. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 30. november 2010 Rapporter Del Skrevet 30. november 2010 Denne skal oppleves på en 21" lugar tv. Blir god stemning og hæla godt plantet i Tempurmadrassen. Kanskje eg til og med brekker opp en cola light under kampen. Men bare hvis det blir skikkelig skikkelig festfotball! Festfotball? Det opplever du nok bare når Barcelona spiller... Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 30. november 2010 Rapporter Del Skrevet 30. november 2010 Mine innlegg Blir pub og pizza i kveld dersom det blir kamp. Krysser fingrene! Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 30. november 2010 Rapporter Del Skrevet 30. november 2010 Strøken gressmatte som ligger klar til kampen idag hvertfall: Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 30. november 2010 Rapporter Del Skrevet 30. november 2010 Det er faktisk bortimot snøfritt utenfor også. Alt ligger til rette for en fin matchup mellom kidsa våre og et noe redusert West Ham. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 30. november 2010 Rapporter Del Skrevet 30. november 2010 Jeg skal gi streamen en sjangs i dag og. Gårsdagens feide var klin umulig å få sett så mye som et glimt av, men det er vel to-tre-fire hakk mindre oppsluttning på streamkanalene under WH - Utd håper jeg. Ingen forventninger, men gleder meg. Den siste revejakta og kakao som oppvarming. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 30. november 2010 Rapporter Del Skrevet 30. november 2010 (endret) SSN reporting tonight's match under threat as referee Mark Clattenburg is stuck on the M25. Tragiskomisk. Æsj, nå må jeg vente med å dra ned, så da får jeg ikke kost meg med pre-match pilsen Edit @ Maefteda: Har ikke lest noe konkret, men en bruker på redcafe skriver "Apparently Marriner could take charge if Clattenburg cant make it, with 'local officials' completing the officiating team.....great a bunch of cockney linesman is all we fucking need!" Endret 30. november 2010 av Goldwing Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 30. november 2010 Rapporter Del Skrevet 30. november 2010 (endret) Clattenburg er ræva uansett. Kan de ikke bruke fjerdedommeren? e:Hvit skrift bare for deg Jotun! Endret 30. november 2010 av Maefteda Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 30. november 2010 Rapporter Del Skrevet 30. november 2010 Mr. Nyhetsmannen kommer med det siste: Sky Sports News: "Ref delayed but cup tie still on." West Ham v United goes ahead. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 30. november 2010 Rapporter Del Skrevet 30. november 2010 Eksamen i digitalteknikk i morgen, blir en lusen stream i kveld med boller og saft. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. november 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. november 2010 Official Team: PIG O'Shea - Smalling - J Evans - Fabio Obertan - Anderson - Fletcher - Giggs Bebe - Hernandez Subs: Amos, Eikrem, Macheda, Park, Brown, Carrick, Rafael Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 30. november 2010 Rapporter Del Skrevet 30. november 2010 Official Team: PIG O'Shea Smalling J Evans Fabio Anderson Fletcher Giggs Obertan Hernandez Bebe Subs: Amos, Eikrem, Macheda, Park, Brown, Carrick, Rafael Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 30. november 2010 Rapporter Del Skrevet 30. november 2010 Får ta med West Ham jeg da. West Ham United: Green, Faubert, Tomkins, Upson, Ben Haim, Barrera, Kovac, Spector, Boa Morte, Obinna, Cole Subs: Boffin, Reid, Parker, Stanislas, McCarthy, Piquionne, Hines Vi spiller med Faubert, Kovac, Spector og Boa Morte, uten Parker og Piquionne... Denne kampen er avgjort før den i det hele tatt har begynt. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 30. november 2010 Rapporter Del Skrevet 30. november 2010 O´Shea istedenfor Orange aka Brown... Major dislike.. Skal ikke mannen få sine runder i manesjen snart? Han har tross alt vært en god tjener for vår klubb lenger enn Jonny. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå