Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Forelska i bordkameraten


Gjest usikker fyr

Anbefalte innlegg

Gjest usikker fyr

Hei!

 

Er en gutt på 14 år som går i 9. Etter høstferien fikk vi nye plasser (vi sitter to og to og har faste plasser). Problemet mitt er at jeg har blitt forelska i jenta ved siden av meg. Før vi satt sammen kjente vi hverandre knapt, men nå er vi veldig gode venner :) Vi er ikke sånn etter skolen venner, men på skolen. Vi snakker mye sammen, og hun syns jeg er "Hysterisk morsom" :love: Hun pleier også å gi meg sånn "hadeklemmer" før vi drar hjem :) Er usikker på om jeg skal spørre henne, fordi da tenker jeg at hvis hun sier nei kan det bli veldig awkward å sitte ved siden av henne. Har en mistanke om at hun kansje liker meg, men jeg vet ikke helt. Er det en måte jeg kan finne ut om hun liker meg på?

 

Takk på forhånd :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest usikker fyr

Arhm, vel, jeg er ikke den eneste hun klemmer, hun klemmer også noen av guttevennene hennes, men de er bare venner da :p sånn ordentlige venner, tror ikke de liker hverandre på denne måten. Hun er en veldig snill jente generelt, så kansje jeg bare tror at hun liker meg når hun egentlig er normal :S

Lenke til kommentar
Gjest usikker fyr

takker for svar :)

 

N|troXx, jeg skal prøve å flørte litt mer som du sa ;)

 

TheDarkPizza, som sagt så er hun jo veldig snill genrelt, og meg er ikke den eneste hun klemmer, så det er bare kansje. også er jeg jo veldig tøysete av meg generelt :p

Lenke til kommentar

For en søt tråd! :)

 

Prøv å få henne med på litt enkle ting som å se en film eller gå en tur etter skolen. Ikke gjør så mye ut av det og tro at du må gjøre som i romantiske filmer fra amerika, eller tenk for stort og komplisert. Svarer hun ja så er det kjempeflott, men det er ikke verdens undergang om det blir et nei. Kanksje hun bare vil ha deg som en nær venn.

 

Lykke til! :)

Endret av Paisley
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg ville bare spurt om hun hadde lyst å komme innom å spise og se film sammen. Men uten å forsøke noe, er egentlig en situasjon du bør være litt forsiktig med, siden det kan fort bli flaut når dere er i samme klasse og sitter sammen!

 

Små flørting er også smart. Kan jo f.eks si "Nå ble jeg litt sjalu, du må gi meg en ny klem for å forsikkre meg!", når hun klemmer noen andre.

Lenke til kommentar
Gjest usikker fyr

Å invitere henne hjem er ikke ett alternativ :p

 

Men jeg skal følge rådet ditt Paisley, skal prøve å bli litt bedre venn med henne, og prøve å få henne med ut på en tur :)

 

Det beste som kunne skjedd er jo at hun spurte på meg :p

Lenke til kommentar
Gjest usikker fyr

En annen ting jeg syns er litt rart:

 

Jeg har lest litt rundt, og sett at for folk så er det visst enklere å snakke på face, msn o.l. enn IRL. For meg er det omvendt på en måte :p Hun pleier ikke være så ofte på face (1-2 ganger om dagen, og når hun først er på er det bare kvarter-halvtime), men når hun er snakker vi noen ganger. Vet egentlig ikke hvorfor det er rart å snakke med henne på face, men det får meg til å føles som om jeg, hva skal jeg si, "stalker" henne. (Var ikke akkurat riktig ord der, men kom ikke på no). Men desverre er det jeg som må starte samtalene :( hun starta den èn gang, men da skulle hun spørre om noe :p Som sakt så er hun jo ikke så mye på face, så kansje hun ikke merker når jeg er på? :hmm:

Lenke til kommentar

En annen ting jeg syns er litt rart:

 

Jeg har lest litt rundt, og sett at for folk så er det visst enklere å snakke på face, msn o.l. enn IRL. For meg er det omvendt på en måte :p Hun pleier ikke være så ofte på face (1-2 ganger om dagen, og når hun først er på er det bare kvarter-halvtime), men når hun er snakker vi noen ganger. Vet egentlig ikke hvorfor det er rart å snakke med henne på face, men det får meg til å føles som om jeg, hva skal jeg si, "stalker" henne. (Var ikke akkurat riktig ord der, men kom ikke på no). Men desverre er det jeg som må starte samtalene :( hun starta den èn gang, men da skulle hun spørre om noe :p Som sakt så er hun jo ikke så mye på face, så kansje hun ikke merker når jeg er på? :hmm:

 

 

Liker heller ikke den facebook chatten så veldig mye, tenker det samme som deg, virker som jeg stalker et menneske for å snakke med den personen. Foretrekker heller msn eller skype :) siden der kan man se om det er noen som logger på og da tenker man "ahh, den personen har jeg lyst til å snakke med" og da klikke på det vinduet og skrive hei, y0 osv :)

Lenke til kommentar

En annen ting jeg syns er litt rart:

 

Jeg har lest litt rundt, og sett at for folk så er det visst enklere å snakke på face, msn o.l. enn IRL. For meg er det omvendt på en måte :p Hun pleier ikke være så ofte på face (1-2 ganger om dagen, og når hun først er på er det bare kvarter-halvtime), men når hun er snakker vi noen ganger. Vet egentlig ikke hvorfor det er rart å snakke med henne på face, men det får meg til å føles som om jeg, hva skal jeg si, "stalker" henne. (Var ikke akkurat riktig ord der, men kom ikke på no). Men desverre er det jeg som må starte samtalene :( hun starta den èn gang, men da skulle hun spørre om noe :p Som sakt så er hun jo ikke så mye på face, så kansje hun ikke merker når jeg er på? :hmm:

 

 

Liker heller ikke den facebook chatten så veldig mye, tenker det samme som deg, virker som jeg stalker et menneske for å snakke med den personen. Foretrekker heller msn eller skype :) siden der kan man se om det er noen som logger på og da tenker man "ahh, den personen har jeg lyst til å snakke med" og da klikke på det vinduet og skrive hei, y0 osv :)

 

ja, tror msn er det letteste jeg og :p ts, hvis du ikke har emailen hennes så er det bare å spørre henne om det da :D

Lenke til kommentar

En annen ting jeg syns er litt rart:

 

Jeg har lest litt rundt, og sett at for folk så er det visst enklere å snakke på face, msn o.l. enn IRL. For meg er det omvendt på en måte :p Hun pleier ikke være så ofte på face (1-2 ganger om dagen, og når hun først er på er det bare kvarter-halvtime), men når hun er snakker vi noen ganger. Vet egentlig ikke hvorfor det er rart å snakke med henne på face, men det får meg til å føles som om jeg, hva skal jeg si, "stalker" henne. (Var ikke akkurat riktig ord der, men kom ikke på no). Men desverre er det jeg som må starte samtalene :( hun starta den èn gang, men da skulle hun spørre om noe :p Som sakt så er hun jo ikke så mye på face, så kansje hun ikke merker når jeg er på? :hmm:

 

 

Liker heller ikke den facebook chatten så veldig mye, tenker det samme som deg, virker som jeg stalker et menneske for å snakke med den personen. Foretrekker heller msn eller skype :) siden der kan man se om det er noen som logger på og da tenker man "ahh, den personen har jeg lyst til å snakke med" og da klikke på det vinduet og skrive hei, y0 osv :)

 

ja, tror msn er det letteste jeg og :p ts, hvis du ikke har emailen hennes så er det bare å spørre henne om det da :D

 

 

Eller bare gå rett på telefonnummer :) hvis du ikke har det allerede da..

Lenke til kommentar
Gjest usikker fyr

La meg ta dette helt fra igår kveld:

 

Da jeg la meg, tenkte jeg på det at jeg hadde postet dette emnet osv, og hva jeg skulle gjøre, jeg begynte å tenke mer og mer på henne, og fik ikke sove :thumbdown: resultatet morgenen etter var at jeg var enda mer forelska :p

 

På skolen visste jeg ikke helt hva jeg skulle gjøre, tenkte kansje å ikke spørre ennå, fordi jeg skulle flørte litt til ;P Da lærerne sa at vi skulle bytte plasser imorgen fikk jeg en klump i magen :confused:Men! Det så ut som at hun også ble litt bekymret, og det hun gjorde var at hun spurte meg om at vi to skulle gå og spøøre lærern om vi kunne fortsette å sitte ved siden av hverandre! Da hoppet hjertet mitt! :love:

 

Dette må jo bety noe. Enten så liker hun meg hun og, eller så har jeg kommet litt langt inn i vennesonen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...