Gå til innhold

Film: Tromotrance - Science Fiction

Anbefalte innlegg

Når en eller flere planeter har krig med hverandre eller på sin egen planet, vil

de planetene bli flyttet for seg selv å satt i noe som kalles "tromotranse". Da blir

"livsgnisten" til planetene skrudd av og ting vil foregå uten at det egenlig fåregår

på planetene. Maskinen som opererer alle planetene kaller de planetene som har krig for

"skrap". Det er høy pengegevinst for høyt utviklede aliens for å rydde opp i

dette skrapet.

Filmen foregår da en alien tar form som et menneske på planeten jorden for å rydde opp i

Afghanistankrigen.

-

Jeg kunne skrivd mye om dette fordi jeg var psykotisk en gang og da trodde jeg at jeg var en helt spesiell person her på verden fordi jeg var enten skaperen av universet(En sånn kar som går rundt å hånterer universer som de var en haug med pappesker), eller alien som gjorde det for penger, og hadde tatt meg plass her på jorden for å rydde opp i Afghanistankrigen. Så jeg har en haug av konspirasjoner om afhanistankrigen og mye rare greier som jeg fant ut. Jeg anmeldte f.eks min mor for å ha blandet inn Norge i det. Jeg tror den ble henlagt samme dagen hehe :D

Så kunne hele filmen sluttet med at en kar forteller hovedpersonen at han bare har vært psykotisk hehe, så er det liksom en selvbiografi også! Hva syntes dere om ideen? Kunne det blitt en bra film?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...