Gå til innhold

Black Friday; Dagen med ekstra gode tilbud. Post her!


Anbefalte innlegg

Nå har fenomenet kommet til Norge.

 

USA gjør seg klar til en av årets store shoppingdager, som er i morgen, fredag. Men etter at netthandelen har skutt fart, kan også du nyte godt av tilbudene - fra din egen stue.

 

Dagen har fått navnet Black Friday, tradisjonelt en av de viktigste dagene i året for den amerikanske handelsstanden. Black Friday utløser også en rekke ekstra gode tilbud på alt fra klær til elektronikk i de amerikanske butikkene.

 

Tenkte kanskje vi kunne ha en tråd her hvor vi kan poste gode tilbud som kommer ut i morgen? Både Norske og internasjonale tilbud(eneste kriteriet må være at dem shipper til Norge).

 

Noen tilbud:

Kan jo begynne med at MPX skal vist ha nye tilbud hver time i morgen fra klokken 1000.

Black Friday @ Komplett

Ser at amazon.com har begynt alerede.

VideogamePlus

Superfredag på Elkjøp

Apple

Multicom

Amazon.co.uk

Endret av everlong
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som husker fra forige timestilbudene til mpx om de kun kjørte de tingene listet opp eller var det mer stæsj også?

Var ikke så mye fristende på listen som mpx la ut egentlig, eneste må evnt være hjemmekino anlegg men har ikke noe behov for blu-ray siden jeg streamer alt.

Endret av cruzader
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ul30a er jo en ganske fin deal da :)

Jepp, et utrolig godt tilbud, men MPX sitt tilbud er 40 kroner bedre, hehe! 

Spørs om jeg ikke ender opp med Asus U45JC om MPX kjører et lignende tilbud (25-30% avslag) på den i kveld! Batterilevetiden er ikke høyeste prioritet for meg lenger, dette er jo en maskin med betydelig mer punch!

 

Er Komplett og MPX søsterselskap med samkjørte kampanjer? Det ser jo nesten slik ut. Håper jo nesten på et bedre tilbud enn 895 kr på Corsair C300 64GB hos MPX i kveld! 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...