Mr. Lurk Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Hei, tenkte og sette en del trenings utstyr ønskelisten min i år fordi jeg har lyst til og trene styrke. Er fjorten år gammel, vis dere vil ha mer fakta så kan jeg sikkert slenge med det. Lenke til kommentar
diskoduck Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Et eksempel kunne jo være: - Powerrack - Benk - Olympiastang - 162,5 kg i fordelt på vektskiver: 2 x 1,5 2 x 2,5 2 x 5 4 x 10 2 x 15 4 x 20 http://mobech.no/Hjemmetrening/Vekttrening/Treningsstativer/#HjemmetreningVekttreningTreningsstativer Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 22. november 2010 Forfatter Del Skrevet 22. november 2010 Hvor mye vil dette koste? Lenke til kommentar
storken Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Du kommer langt med et skikkelig manualsett, en polstret benk og håndtak for å kjøre armhevinger tyngre Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 22. november 2010 Forfatter Del Skrevet 22. november 2010 Tenkte og ha manualer, og en stang med en benk. Noe mer jeg bør ha? Lenke til kommentar
storken Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Skal du ha stang er det veldig greit med et rack, da kan du kjøre knebøy og forskjellige pullup øvelser som er utmerkede for rygg. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 22. november 2010 Forfatter Del Skrevet 22. november 2010 Hva vil dette koste? Lenke til kommentar
Tok3n Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 (endret) http://www.sportsmaster.no/Andrestyrkeapparater-29-2-0-c.htm http://www.sportsmaster.no/Vektskiver-30-2-0-c.htm Endret 26. november 2010 av clickz101 Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 (endret) 1.1 Pri.: Vektstativ - Kan brukes til knebøy og skulderpress, evt til stangroing og markløft + +. Du kan også sette en stang på toppen og bruke det til pullups. eller sette stangen lengre ned og bruke til omvendt roing. Du burde bruke litt mer penger på et litt større stativ med bedre sikringsmuligheter, men hvis pengene er et problem er dette et ok stativ. Noe sånt ville nok vært det beste Du brude egentlig velge noe som du kan kobinere en benk med til f.eks benkpress så du ikke trenger et eget stativ for benk. Den jeg linka til nederst kan brukes til det. 1.2 Pri: Olymisk vektstang + skiver etter behov. Låsefjærer er også lurt. Kan brukes til det meste. 2. Pri: en Benk. Kan være en fordel at den kan justeres i ryggen. 3. Pri: manualer Så får du bare regne på om det er mer lønnsomt enn å melde deg inn på studio eller ikke. Men ville absulutt investert i et ordentlig power-rack/knebøystativ og olympia-stang+skiver. Det gjør at du kan trene smart og effektivt Det jeg lister opp nå er hvis du tenker langsiktig og er villig til å investere. Endret 26. november 2010 av Sir-Andy Lenke til kommentar
Katatonia Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Ikke kjøp Abilica push-up bars. Jeg kjøpte nylig noen slike for 250 kroner på den lokale sportsbutikken vår. Før jeg hadde gjort 50 push-ups, klappet den ene sammen. Slik ser de ut: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå