Hermie Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Hei igjen, alle sammen! Nå er jeg ute etter mer bildekritikk, fortsatt innen macro. Rundt Mors bursdag har det blitt en del blomster i huset, derfor velger jeg og ta bilder av dem også Kamera: Canon EOS 7D Lukkertid: 8/1 second Blenderåpning: F/8.0 Focal Length: 50 mm ISO: 100 Takk Ha en fortsatt fin dag, folkens! Lenke til kommentar
Jan112 Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 (endret) Hei igjen, alle sammen! Nå er jeg ute etter mer bildekritikk, fortsatt innen macro. Rundt Mors bursdag har det blitt en del blomster i huset, derfor velger jeg og ta bilder av dem også Kamera: Canon EOS 7D Lukkertid: 8/1 second Blenderåpning: F/8.0 Focal Length: 50 mm ISO: 100 Takk Ha en fortsatt fin dag, folkens! Blomster gjør seg alltid.men hvorfor ikke gjøre noe mer ut av det? Feks fristille blomsten og legge på ny bakgrunn? Bare ett eksempel dette da:-) Endret 9. desember 2010 av Jee113 Lenke til kommentar
Doffeo Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 (endret) en renere bakgrunn tror jeg hadde gjort seg. Nå er den litt rotete. Endret 9. desember 2010 av Doffeo Lenke til kommentar
Jan112 Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 en renere bakgrunn tror jeg hadde gjort seg. Nå er den litt rotete. Som sagt bare ett eks:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå