eivind84 Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 (endret) Takk for nok et hyggelig treff folkens, artig med fire nye deltagere! Og så et par bilder jeg tok på veg hjem etter kafe-besøket: Endret 20. november 2010 av eivind84 Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Her er nokre bilete frå dagens treff. Litt kort tur på meg i dag, bygningsrådet har omsider gjett meg klarsignal for bygging av tilbygg på garasjen........ Først eit par fargerike bilete Så noko heilt anna Litt svart kvitt Og til slutt noko heilt heilt anna Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 (endret) Takk for et hyggelig treff, og flotters med nye ansikter. Håper dere alle blir med ved senere treff. Her er bildene mine fra treffet. Jeg ble visst fotografert av Eivind (hans bilde nr 5). Dette ble resultatet. Mønster Kunst Nysgjerrig bjørn 12 Textures: Ice 4 Textures: Ice 3 Mercedes Benz Endret 21. november 2010 av Ratleto Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 (endret) På hjemveien kom månen frem: Inne var det nesten førjuls-stemning, (disse er tatt håndholdt med GF'n): Måtte jo en tur under broen som har samme navn som min datter da....(ok67 minnet meg på stedet): Endret 21. november 2010 av RandiA Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 (endret) Takk alle for igår! Hyggelig treff som vanlig. Gleder meg allaredan til neste gang. Flott kveldsvy Eivind! Ratleto, "Textures: Ice 4" er meget stilig. Randi, liker stjernebildet! Tatt med 5D: Tatt med PowerShot S95: Endret 21. november 2010 av HelenaN Lenke til kommentar
Epp Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 (endret) Mine forsøk. Tatt med Nikon D40 og redigert med ufraw + gimp. Forfall 1 Forfall 2 Skygger Farger Linjer Zone-geometri Noen hjemme? Lykt? Henger i en ... Låst Frossen Skyggeovervåkning Endret 22. november 2010 av Epp Lenke til kommentar
Villstyring Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Var herlig å komme seg ut for å fotografere litt sammen med andre entusiaster! Her er mitt bidrag til fototreffet Litt diverse Litt refleksjoner Litt Makro Lenke til kommentar
Villstyring Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 En liten kommentar til "Lykt?" som Epp postet, dette er egentlig en lydfontene, kan lese litt mer om den her: http://www.helsebygg.no/arkiv2005/25041/ Jeg har dog aldri sett den i bruk, men har syklet forbi og sett at det var bløtt på bakken rundt den. Lurte derfor på hva det var for noe, og søkte det opp på nettet. Lenke til kommentar
Epp Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 En liten kommentar til "Lykt?" som Epp postet, dette er egentlig en lydfontene, kan lese litt mer om den her: http://www.helsebygg.no/arkiv2005/25041/ Jeg har dog aldri sett den i bruk, men har syklet forbi og sett at det var bløtt på bakken rundt den. Lurte derfor på hva det var for noe, og søkte det opp på nettet. Takk for link. Det står også: Lys og vannSkulpturen vil få innebygget lyssetting, som gir et svevende utseende om kvelden. Om dagen bidrar sollyset et levende lysspill i kombinasjon med vannet. En "steel drum" er et melodisk slaginstrument som lages av gamle oljefat, og kommer opprinnelig fra Trinidad og Tobago. En "steel drum" er et melodisk slaginstrument som lages av gamle oljefat, og kommer opprinnelig fra Trinidad og Tobago. Som de fleste andre fontener i vårt klima, må Hvite manns magi slås av om høsten så vannet ikke fryser. Den offisielle åpningen blir til våren 2006. Kunstnerne bak skulpturen er Torbjørn Skårild og Martin Smidt. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 En liten kommentar til "Lykt?" som Epp postet, dette er egentlig en lydfontene, kan lese litt mer om den her: http://www.helsebygg.no/arkiv2005/25041/ Jeg har dog aldri sett den i bruk, men har syklet forbi og sett at det var bløtt på bakken rundt den. Lurte derfor på hva det var for noe, og søkte det opp på nettet. Takk for link...kjekt å vite slikt Lenke til kommentar
Villstyring Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Fant forresten nettsiden til kunstneren, søkte litt etter en video for å se hvordan den fungerte. Video: http://www.hvitemannsmagi.no/Hvite_manns_magi/Video.html Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 (endret) Mange fine bilder her! Her er noen av mine Endret 21. november 2010 av Milt 1 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Jøss, det var jo imponerende, Milt Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Hvordan fungerter denne tro? Ikke noe å ta vare på, eller... Gjennom trestammene: Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Litt refleksjoner Fine refleksjonsbilder Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Litt mye trestammer for min smak, i alle fall. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Skygger Likte spesielt skyggebildene dine... Litt mye trestammer for min smak, i alle fall. Ja, den dominerer bra.... Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 (endret) Nysgjerrig bjørn 12 Bjørnen ble morsom...og de fargeglade vinduene laget et flott mønster... Endret 21. november 2010 av RandiA Lenke til kommentar
Epp Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 (endret) Hvordan fungerter denne tro? Ikke noe å ta vare på, eller... Gjennom trestammene: I og med at du sier gjennom trestammene, så trenger man noe som er i fokus på andre siden som en kan fokusere på. Når trestammene har fokus, så blir det kun det en ser på. Dessuten har du mørke trestammer og lys i bakgrunnen, så fikk det ikke til å virke i svart/hvitt heller. Jeg pleier som regel å ta bilde med trestammen ut av fokus og et i fokus, men da med bakgrunnen veldig lite i fokus. Det er avhengig av motivet, men av og til så blir det beste bilde motsatt av det du så på kameraet Endret 22. november 2010 av Epp Lenke til kommentar
sagat3 Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Takk for en hyggelig tur, dette frister så absolutt til gjentagelse Her kommer mine bilder: Sykehuset: Bjørnen: Blanke ting: Andre ting: Herr og fru Stokke: Lys: På hjemturen: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå