Elefantmesteren Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 (endret) Morn, som tittelen sier, så søker vi medlemer til cod black ops pc du må være rundt 16 år eller eldre for å bli med. vi har atm 3 servere, NSTclan.com #1, #2 og #3. vi har også en ventrilo-server. vi er 6 personer som spiller black ops nå, når vi spilte mw2 hadde vi sikkert over 20.. føles litt tomt her nå til helgen begynner vi å "trene", finne gode spots, sette opp litt taktikker osv, kanskje ta noen fun-matcher. er ikke sånn kjempeseriøse heller, og du trenger ikke være noe spesielt god for å joine. men gjør ikke noe om du er god da www.nstclan.com Endret 30. desember 2010 av knekkebrødmedost Lenke til kommentar
maikzor Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Hei, jeg kunne tenkt meg å bli med:) Er bare 14 da, gjør det noe? Add meg på steam:newsweek555 hvis du vil snakkes:) Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 18. november 2010 Forfatter Del Skrevet 18. november 2010 14 er dessverre ikke gammelt nok. Lenke til kommentar
maikzor Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Vel, lykke til videre da Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Heisann, jeg kunne gjerne tenkt å prøvd meg i klanen din Er 16 år, steamname: Jrmaster35 Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 23. november 2010 Forfatter Del Skrevet 23. november 2010 har lagt deg til på steam, som criZp Lenke til kommentar
McHill Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Er bare 15 spiller stort sett bare DOM og HQ, har ikke spesielt bra aim men jeg elsker taktikker og jeg mener selv at så lenge man har en bra plan så betyr ikke egentlig aim særlig mye. Så vis dere leter etter noen som kan hjelpe til med taktikker og strategier så kan du adde meg på steam: Ziwac Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 30. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2010 vi har sluttet å spille black ops nå, og tar ikke lenger inn nye folk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå