Xandathrii Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 (endret) Heisann Gamers! Årets Store Scifi MMORPG Star Wars The Old Republic fra BioWare er her, og "Ryktene" sier at Bioware har spyttet inn 600mil Inn i dette spillet, å det lover jo godt! Denne tråden har jo eksistert en stund nå, så det var på tide å oppdater førsteposten litt, ettersom mer informasjon har blitt lagt ut. Released 20.Desember 2011----> Klassene Advanced Classes Rasene Planetene Companions Space Combat Linker til gode informasjonskilder: Darthhater - Fanside Swtor.com - Offisiel Side StarWarsNorge.com - Norsk Fanside StarwarsMMO.net - Fanside ANBEFALER ALLE å sjekke ut det Norske SWtor samfunnet på Starwarsnorge.Com Kom gjerne med anbefalinger, linker og fact til å ha i førsteposten, slik at vi for samlet info om dette spillet. PM meg gjerne da gjerne går glipp av en post eller 2 from time to time Endret 31. desember 2011 av Xandathrii Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Gleder meg sånn! Det spillet (samt The Secret World) kommer ikke fort nok! Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 17. november 2010 Forfatter Del Skrevet 17. november 2010 Var inne å tittet på planetene nå, mye spennende, virker som et veldig veldig stort spill! Hvis det er store playfields på hver eneste planet blir spillet sinnsykt bra! Jeg elsker å utforske! Fra planeten Hutta Lenke til kommentar
da9mt Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Det flyter rykter rundt om at vi vil få noen avsløringer fra Bioware i dag. Kanskje noe nytt om SWTOR? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Eneste som irriterer meg er at jeg ikke kan være en twi'lek jedi. -_- Lenke til kommentar
da9mt Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 hvem bryr seg om jedi? Bounty hunter is the way to go Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Jeg liker jedier, men skal selvfølgelig rolle smuggler. Sannsynligvis en Gunslinger. Men twi'leks ... Rawr! Lenke til kommentar
da9mt Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Tenkte noen kanskje hadde interesse for å se dette: Intervju med Daniel Erickson(lead writer) om det nye crew skills systemet Del 1 Del 2 Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 (endret) Kanskje litt aktivitet i denne tråden her hadde gjort seg? Det nærmer seg åpning av release-vinduet til Bioware og EA (starter 1. april, men, varer frem til 31. desember), og det går i spekulasjoner om spillet nå kommer litt utpå høsten. Uansett, PAX East tok sted for to helger siden, og her fikk vi se MASSE nye godsaker, bl.a.: Sith Warrior origin world (Korriban) gameplay: Bounty Hunter origin world (Hutta) gameplay: Jedi Knight origin world (Tython) gameplay: Fate of the Galaxy trailer (Denne er vanvittig bra, rett og slett!): http://www.youtube.com/watch?v=YAr7cWhDp-s Taral V flashpoint developer walkthrough: Som vanlig så finner du alt av update på http://www.swtor.com/ , og for de intresserte så kommer det en ny update i dag. Vi gleder oss til å se hva det blir! Endret 25. mars 2011 av Selvin 1 Lenke til kommentar
J-nome Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Noen som vet om det er snakk om old school store verdner eller mer av det nye instance greia som ødela AoC for meg? Kommer nok til å levle opp mer enn 1 klasse, men hva som blir mainen min blir avhengig av hvordan pvpen er balansert. Om det er snakk om alle klasser er balansert( umulig i know) eller klare motsetninger eller mer rolle spesifikt (=Healere suger). Det som er ganske sikkert etter en lang fartstid i MMOer er at det veldig sjeldent straffer seg å levle opp en tank og en healer. De to eneste klassene som er ryggraden av en hver group. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Planetene blir instanced(altså, du må loade når du reiser til en ny planet), og flashpoints blir instanced. Ellers så er det helt åpent Akkurat sånn vi liker det, med andre ord.. Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 3. april 2011 Forfatter Del Skrevet 3. april 2011 Noen som har bestemt seg for åssen char de skal lage først? Jeg kommer til å start med en Sith pureblood Imperial Agent Skal være bad guy for en gang skyld Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Sith Inquisitor, pleier å være de gode selv. Vil prøve noe annet denne gangen Sith Inquisitor virker som vil være den spillestilen som passer meg best. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Jeg skal være republic Trooper, hvilken rase er fortsatt usikkert Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 5. april 2011 Forfatter Del Skrevet 5. april 2011 Sith Inquisitor, pleier å være de gode selv. Vil prøve noe annet denne gangen Sith Inquisitor virker som vil være den spillestilen som passer meg best. healer type? Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 (endret) Sith Inquisitor, pleier å være de gode selv. Vil prøve noe annet denne gangen Sith Inquisitor virker som vil være den spillestilen som passer meg best. healer type? Ranged DPS som warlock, og healer. Kommer ann på hva man spesialisere seg som. Tenker jeg går DPS med litt healing ved siden av. Endret 5. april 2011 av Heradon Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 8. april 2011 Forfatter Del Skrevet 8. april 2011 Ser ut som en artig klasse blir nok mye dots tenker jeg Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Dette skal prøves når det kommer. Ville gjerne likt å visst hvilken dato det kommer, men etter uttallige søk finner jeg ikke noe spesifikt. Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 8. april 2011 Forfatter Del Skrevet 8. april 2011 Dette skal prøves når det kommer. Ville gjerne likt å visst hvilken dato det kommer, men etter uttallige søk finner jeg ikke noe spesifikt. De er ikke i "open" Beta enda, så det kan nok ta litt tid enda. Mulig det kommer etter sommeren, men mye tyder på høsten, årskiftet. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Det kommer i 2011 iallfal, det er helt sikkert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå