gwh Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Vurderer å plukke opp et slik for å ha for unga slik at de kan lære seg opp på "ordentlig materiell" Mener at dette huset per i dag nesten ikke har verdi, men hvis det kommer med kit linsen(18-70) så bør det ha litt verdi(ca1000,-) eller er jeg helt på viddene og en "skambuds" mann? Lenke til kommentar
nie Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Hvis jeg eide en slik med 18-70 ville ikke jeg ha solgt for mindre enn 1500-2000,- forutsatt feilfritt kamera og optisk feilfritt objektiv. For kun kamera kunne jeg vært villig til å nærme meg tusenlappen (fra oppsiden). Så da opererer du, slik jeg ser det, i absolutt nedre prisleie og kanskje under det også :-). Lenke til kommentar
Anew Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Enig med nie her. 1500 er absolutt nedre grense for en D70 med 18-70 (som jo er en helt genial combo). Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Jeg solgte nettopp en av mine D70 i perfekt stand for 1000 kr uten objektiv. Under 2000 vil være ganske billig med 18-70 objektivet som er verdt over 1000 kr i seg selv. Hvis du finner et slitt kit der lukkeren begynner å nærme seg slutten så kan du kansje få det ned mot 1000. Lenke til kommentar
gwh Skrevet 15. november 2010 Forfatter Del Skrevet 15. november 2010 Velvel, uansett et greit utgangspunkt for diskusjon hvis vedkommende svarer Lenke til kommentar
fcuk_IT Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 (endret) Vurderer å plukke opp et slik for å ha for unga slik at de kan lære seg opp på "ordentlig materiell" Mener at dette huset per i dag nesten ikke har verdi, men hvis det kommer med kit linsen(18-70) så bør det ha litt verdi(ca1000,-) eller er jeg helt på viddene og en "skambuds" mann? Jeg syns du skal gi ungene dine gleden å kunne se resultatet av sine fotoablegøyer også direkte på kameraet - og da heller satse på et D40 (som forøvrig har både bedre AWB, og jpeg ut av kameraet). Skjermen på D70s er for spesielt interesserte og er så liten at gleden av å se på bilder på den er omtrent lik null. Endret 15. november 2010 av fcuk_IT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå