Hveding Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Hei! Noen som vet om COD: black ops servere som er lokalisert i norge, svergie eller danmark som har god ping ? Alle servere jeg finner ligger så og si på 60-70 i ping. et få tall er 50 i ping. Mvh Patrick. Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 60-70 i ping er vel godt nok? For et par år siden var alt under 200ms særdeles flott Angående spørsmålet ditt antar jeg Black Ops bruker samme systemet som forgjengeren, og da er det ikke så altfor mye du kan gjøre. Der "hoster" en av de som spiller serveren, og derfor får du dårlig responstid Lenke til kommentar
Skyb3rt Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Spillet er jo bare noen dager gammelt...Det kommer nok snart... Denne siden her har ikke black ops ennå, men kanskje det kommer snart. Men isåfall kan man søke etter servere til mange spill. Lenke til kommentar
Skyb3rt Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 60-70 i ping er vel godt nok? For et par år siden var alt under 200ms særdeles flott Angående spørsmålet ditt antar jeg Black Ops bruker samme systemet som forgjengeren, og da er det ikke så altfor mye du kan gjøre. Der "hoster" en av de som spiller serveren, og derfor får du dårlig responstid Black Ops bruker dedicated server. Ikke det samme som i MW2 Lenke til kommentar
Xquzi Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Vil ikke akkurat kalle det dedikert da du MÅ bruke steam , og det er kun de store selskapene som kan leie ut servere, som kan være i NOEN få land i Europa.. Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 60-70 i ping er vel godt nok? For et par år siden var alt under 200ms særdeles flott Angående spørsmålet ditt antar jeg Black Ops bruker samme systemet som forgjengeren, og da er det ikke så altfor mye du kan gjøre. Der "hoster" en av de som spiller serveren, og derfor får du dårlig responstid Black Ops bruker dedicated server. Ikke det samme som i MW2 Det er jo flotte nyheter, eller ihvertfall for meg. Det viste jeg ikke, har dessverre falt litt tilbake siden jeg er uten interaktiv moro helt fram mai/juni en gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå