Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor må man være drittsekk om dama er hot?

Har du vært forelsket i noen som ikke var det beste for deg?  

28 stemmer

1. 1. Har du vært forelsket i noen som ikke var det beste for deg?

• ja
    • nei
    • kanskje, jeg oppdaget atferden etterpå.

Anbefalte innlegg

Etter en del år med prøving og feiling inser jeg at de peneste jentene trenger en form for særbehandling viss de skal gidde å være med meg. De godtar ikke god behandling og ingen god gjerning går ustraffet, jeg vet dette hørest litt ekstremt ut, men jeg kan forsikre dere om at det er sant.

Jeg er fortiden i et forhold med en jente som begynte å gi handjobs i en alder av elve, hun er den fineste jenta i klassen sin og vet det godt selv, i tilegg ser det ut som at hun kjeder seg. Jeg må stadig kue henne for at hun skal sette pris på mitt nærvær.

Jeg beskylder henne for å være en laus hore, jeg later også som at jeg er et helt forferdelig menneske, en pedonazirasistsjovenist for å være eksakt. Dette er for å ha nok vinklinger til å kue henne med. For eksempel er rasistrollen nyttig når jeg beskylder henne for å være uren og ha pult en neger, pakkis etc. Hvor på jeg forlanger at hun går i kloster og tar jomfruhinne oprasjon, dette etterfølges av make-up sex selvfølgelig.

Jeg må også behandle henne veldig respektløst, jeg drar ut tissen hvor og når som helst og forlanger sex, når jeg får henne til å lage meg mat snur jeg henne rundt og slår henne på ræven i retning kjøkkenet. Jeg tar på puppene hennes når og hvor det skulle passe meg, i sengen er jeg veldig dominerende, jeg kaller henne ting som hora mi og tøs osv. En gang prøvde hun å skubbe vekk hodet mitt da eg ville sleike analen hennes, da lugget jeg tak i det lange håret hennes og trykte hodet hennes ned i puta, så slikket eg rumpen hennes og suttet på rumpeballene som om det var det deiligste sukkertøy.

Det er gutter som hele tiden er snill med henne, men hun avskyr dem og jeg inser at de har null sjangs mot meg. Ikke misforstå, for jeg klager ikke, men hvorfor må jeg være den drittsekken om jeg skal ha de peneste damene? Hvorfor er de så bitchy mot vanelige menn? Hvorfor tenner de så utrolig på denne atferden min? Hun jeg er sammen med nå leser faktisk spillet av Neil Strauss så hun kan avvise folk som bruker de metodene på byen!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jaha, ja. Jenter som foretrekker bad guys framfor en gutt som behandler jenten bra og med respekt osv, skjønner jeg virkelig ikke. Hvor faen blir det av selvrespekten, liksom, men det er som oftest disse jentene som er usikre på seg selv og som mangler selvtillit, som velger drittsekkene. Tydeligvis noen som ikke eier selvrespekt i det hele tatt (sikter til jentene). Synd for dem. ;)

Endret av Frk. Snasen
Lenke til kommentar

Jaha, ja. Jenter som foretrekker bad guys framfor en gutt som behandler jenten bra og med respekt osv, skjønner jeg virkelig ikke. Hvor faen blir det av selvrespekten, liksom, men det er som oftest disse jentene som er usikre på seg selv og som mangler selvtillit, som velger drittsekkene. Tydeligvis noen som ikke eier selvrespekt i det hele tatt (sikter til jentene). Synd for dem. ;)

Men det er jo også et tap for de snille guttene som så gjerne vil være med dem, eller er du uenig?

Lenke til kommentar

nei, det er faktisk mange, det er sikkert unntak, men det avkrefter ikke denne regelen om at jenter liker dette. De peneste jentene vokser opp i en anderledes verden enn oss, de reagerer anderledes, de er veldig det man vil kalle bitchy, viss du ikke tror meg så gjør følgende: Gå bort til den peneste jenta på byen og vær grei mot henne!

Lenke til kommentar

Kvinnelig skjønnhet er fremdeles en betydelig samfunnsfaktor. Jenter vokser opp og lever livet på en rangstige de ikke unnslipper - utseendet deres betyr mer jo nærmere ytterpunktene de kommer. Det paradoksale er at selv om det er en fordel å være pen, er også svært pene jenter fratatt selvrealiseringsmuligheter siden de ikke kan komme unna det faktum at de er pene. Behovet er likevel til stede, og dekkes ved å knytte seg til menn som "er noe" eller er flinke til å late som. Siden drittsekker både er eksperter både på å fake og å opparbeide seg reell sosial kapital, er de derfor også attraktive for pene jenter. Samtidig skal man ha baller, noe drittsekker heller ikke mangler, for å unne seg tilgang til øverste hylle.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Kvinnelig skjønnhet er fremdeles en betydelig samfunnsfaktor. Jenter vokser opp og lever livet på en rangstige de ikke unnslipper - utseendet deres betyr mer jo nærmere ytterpunktene de kommer. Det paradoksale er at selv om det er en fordel å være pen, er også svært pene jenter fratatt selvrealiseringsmuligheter siden de ikke kan komme unna det faktum at de er pene. Behovet er likevel til stede, og dekkes ved å knytte seg til menn som "er noe" eller er flinke til å late som. Siden drittsekker både er eksperter både på å fake og å opparbeide seg reell sosial kapital, er de derfor også attraktive for pene jenter. Samtidig skal man ha baller, noe drittsekker heller ikke mangler, for å unne seg tilgang til øverste hylle.

for et utrolig bra svar, eg ser at noen her har universitets utdannelse her... IMOTSETNING TIL VISSE ANDRE!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...