Gå til innhold

MPlayThroughs - Min nysatsning på playthroughs via Youtube! Ekslusivt til Diskusjon.no

Anbefalte innlegg

banner.jpg

Velkommen til denne tråden for min Youtube playthrough channel på Youtube.com

Det her kommer til å bli en diskusjonstråd for min Youtube channel

Historie

Hei! Hvis du ikke visste det fra før av heter jeg Jørgen, og er 16 år gammel. Jeg har spillt spill siden jeg var rundt 7 år gammel, og elsker å spille. Har hele livet mitt holdt meg til PC, og ser i grunn ned på folk som spiller spill på konsoll. Ikke fordi jeg har noe i mot dem, men fordi de går glipp av opplevelsen av spillet, når de spiller på en konsoll.

Jeg startet å spille spill som rollcage, f-zero på SNES, Super Mario 64 på Nintendo 64, samt andre spill fra denne tiden. Jeg har hele livet mitt spillt spill og elsker det så utrolig. Tanken på at du kan glemme alt rundt deg og fordype deg i en dyp historie og spillverden, eller tanken på å spille en helt annen person er veldig interessant.

Jeg spiller et variert mengde med spill, men liker strategi og rollespill best. Hvis du har et spill med en utrolig dyp historie og store muligheter for karakterutvikling så har jeg sannsynlig spillt det spillet. Spill som Baldurs Gate, Icewind Dale og Neverwinter Nights er klassikere som jeg aldri kommer til å glemme.

Men nok historie om meg for denne gangen, kommer til å oppdatere tråden så ofte som mulig, og legge til mer informasjon.

Informasjon

Via denne Youtube channelen kommer jeg til å poste playthroughs av spill hvor jeg kommenterer gjennom hele spillet, eller deler av spillet. Jeg har alltid ønsket å gjøre dette før, men kun nå har jeg hatt mulighet til å gjøre det. Jeg spiller alle mine spill fullt gjennom på det aller vanskeligsete, og rusher ikke gjennom spillet overhodet.

Informasjon om kommende playthroughs og spill jeg holder på med nå

Akkurat nå holder jeg på med Dragon Age: Origins + Awakening. Jeg kommer til å poste playthroughs når jeg er ca 5 timer inn i spillet på min Youtube channel.

Spill jeg kommer til å spille etterhvert:

Assasins Creed Brotherhood ( 16 November 2010 )

Dead Space 2 (27 Januar 2011)

Portal 2 (9 Februar 2011)

F.E.A.R 3 (22 Mars 2011)

Dragon Age 2 (En eller annen gang i Mars 2011)

The First Templar (Første delen av 2011)

Spill jeg er ferdig med

F.E.A.R 2 Hard Setting

La diskusjonen begynne!

Untitled-2.png

Endret av Romis
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tips:

Prøv å få videoene i widescreen. Og kanskje ikke ha med brukernavn i navnene på alle videoer, ha heller vannmerke.

Da må jeg inn og redigere filmene for så å enkode de. Akkurat nå bare filmer jeg, og samler alle filene til 15 minutters filer, og encoder de.

Lenke til kommentar

Har ikke bærbar, men regner med at jeg kommer til å legge alle filmene på den eksterne og så koble opp til en bærbar jeg kjøper etterhvert og laster opp på natta. Utenom det så laster jeg opp når jeg er på skolen, samt når jeg laster opp på kvelden så filmer jeg og spiller i mens. :)

Har forresten laget tråd om å lage logo som watermark nå. Så takk for tipset! ;)

Lenke til kommentar

Oppdatering: Kommer til å laste opp 13 parts i morgen, hvor hver er på 14-15 minutter. Har også fikset meg en logo som jeg kommer til å bruke som watermark på videoene etterhvert. Og kommer til å få skaffet en intro til videoene mine etterhvert slik at alt ser mye bedre ut. Takk for alle som hjelper meg på reisen, jeg setter utrolig pris på all støtten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...