Romis Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 (endret) Youtube: MPlayThroughs Twitter: Romis005 E-Post: [email protected] Velkommen til denne tråden for min Youtube playthrough channel på Youtube.com Det her kommer til å bli en diskusjonstråd for min Youtube channel Historie Hei! Hvis du ikke visste det fra før av heter jeg Jørgen, og er 16 år gammel. Jeg har spillt spill siden jeg var rundt 7 år gammel, og elsker å spille. Har hele livet mitt holdt meg til PC, og ser i grunn ned på folk som spiller spill på konsoll. Ikke fordi jeg har noe i mot dem, men fordi de går glipp av opplevelsen av spillet, når de spiller på en konsoll. Jeg startet å spille spill som rollcage, f-zero på SNES, Super Mario 64 på Nintendo 64, samt andre spill fra denne tiden. Jeg har hele livet mitt spillt spill og elsker det så utrolig. Tanken på at du kan glemme alt rundt deg og fordype deg i en dyp historie og spillverden, eller tanken på å spille en helt annen person er veldig interessant. Jeg spiller et variert mengde med spill, men liker strategi og rollespill best. Hvis du har et spill med en utrolig dyp historie og store muligheter for karakterutvikling så har jeg sannsynlig spillt det spillet. Spill som Baldurs Gate, Icewind Dale og Neverwinter Nights er klassikere som jeg aldri kommer til å glemme. Men nok historie om meg for denne gangen, kommer til å oppdatere tråden så ofte som mulig, og legge til mer informasjon. Informasjon Via denne Youtube channelen kommer jeg til å poste playthroughs av spill hvor jeg kommenterer gjennom hele spillet, eller deler av spillet. Jeg har alltid ønsket å gjøre dette før, men kun nå har jeg hatt mulighet til å gjøre det. Jeg spiller alle mine spill fullt gjennom på det aller vanskeligsete, og rusher ikke gjennom spillet overhodet. Informasjon om kommende playthroughs og spill jeg holder på med nå Akkurat nå holder jeg på med Dragon Age: Origins + Awakening. Jeg kommer til å poste playthroughs når jeg er ca 5 timer inn i spillet på min Youtube channel. Spill jeg kommer til å spille etterhvert: Assasins Creed Brotherhood ( 16 November 2010 ) Dead Space 2 (27 Januar 2011) Portal 2 (9 Februar 2011) F.E.A.R 3 (22 Mars 2011) Dragon Age 2 (En eller annen gang i Mars 2011) The First Templar (Første delen av 2011) Spill jeg er ferdig med F.E.A.R 2 Hard Setting La diskusjonen begynne! Endret 13. november 2010 av Romis 1 Lenke til kommentar
Romis Skrevet 13. november 2010 Forfatter Del Skrevet 13. november 2010 Har omtrent 2 timer med playthrough som jeg kommer til å uploade så fort som mulig i morgen. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 13. november 2010 Forfatter Del Skrevet 13. november 2010 Laster opp 8 deler av min Playthrough nå, som tilsier 2 timer. ( Med kommentering! ) Lenke til kommentar
Romis Skrevet 13. november 2010 Forfatter Del Skrevet 13. november 2010 (endret) Endret 13. november 2010 av Romis Lenke til kommentar
Romis Skrevet 13. november 2010 Forfatter Del Skrevet 13. november 2010 Nå er deler 1-14 oppe på Youtube, så se de som er interessert. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 15. november 2010 Forfatter Del Skrevet 15. november 2010 Ny oppdatering: nå har jeg spillt i ca 6 timer, så da bruker jeg antagelig hele dagen på encoding, og uploader i morgen. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Tips: Prøv å få videoene i widescreen. Og kanskje ikke ha med brukernavn i navnene på alle videoer, ha heller vannmerke. Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Bra tiltak Kommer til å følge med. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 15. november 2010 Forfatter Del Skrevet 15. november 2010 Har nå oppgradert til 1920x1080 widescreen. Kommer til å filme med de heretter. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 15. november 2010 Forfatter Del Skrevet 15. november 2010 Tips: Prøv å få videoene i widescreen. Og kanskje ikke ha med brukernavn i navnene på alle videoer, ha heller vannmerke. Da må jeg inn og redigere filmene for så å enkode de. Akkurat nå bare filmer jeg, og samler alle filene til 15 minutters filer, og encoder de. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Jeg drar alle filene inn i Sone Vegas, så redigerer jeg litt, for så å batch-rendere alle filene. Legge på vannmerke tar maks 2min, og hindrer andre i å stjele videoene dine. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 16. november 2010 Forfatter Del Skrevet 16. november 2010 Da var nye filmer lastet opp. Holder på å spille, og filme nå. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 17. november 2010 Forfatter Del Skrevet 17. november 2010 Update: Kommer til å spille Assasins Creed Brotherhood så fort som mulig, og filme det med Fraps. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Fraps..? Kommer ikke til PC før neste år. Jeg skal kjøpe i morra til PS3 Dæven å jeg gleder meg.. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 17. november 2010 Forfatter Del Skrevet 17. november 2010 Hah, ante ikke at det ikke kom til PC før om et år. Hahaha. Da har jeg jo god til å gjøre ferdig Dragon Age Origins + Awakening innen DA2 kommer. Er ved Redcliffe nå og skal opp til Arl Eamon. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 18. november 2010 Forfatter Del Skrevet 18. november 2010 Nå har jeg filmet masse, så da uploader jeg en gang i dag. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Om du har laptop, og skolen din internett(WLAN), burde du prøve der. Selv laster jeg opp 15min 720 på ca 10 min eller noe. 1080p samme tid, 30min. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 18. november 2010 Forfatter Del Skrevet 18. november 2010 Har ikke bærbar, men regner med at jeg kommer til å legge alle filmene på den eksterne og så koble opp til en bærbar jeg kjøper etterhvert og laster opp på natta. Utenom det så laster jeg opp når jeg er på skolen, samt når jeg laster opp på kvelden så filmer jeg og spiller i mens. Har forresten laget tråd om å lage logo som watermark nå. Så takk for tipset! Lenke til kommentar
Romis Skrevet 18. november 2010 Forfatter Del Skrevet 18. november 2010 Oppdatering: Kommer til å laste opp 13 parts i morgen, hvor hver er på 14-15 minutter. Har også fikset meg en logo som jeg kommer til å bruke som watermark på videoene etterhvert. Og kommer til å få skaffet en intro til videoene mine etterhvert slik at alt ser mye bedre ut. Takk for alle som hjelper meg på reisen, jeg setter utrolig pris på all støtten. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Håper den er kort. HATER å måtte se 10-20sekunders intro med irriterende lyd før videoer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå