Gå til innhold

Call of Duty: Black Ops servere. Hjelp!

Anbefalte innlegg

Hei, har kjøpt meg B.O nå og innstalert det og alt sånn piss, men får ikke spillt online...

Går inn på Play - Server browser / Ranked Match / Wager Match, men uansett hvem server jeg tar så står det waiting for other players... Også står det "Lost connection with server host!"

Dritt lei nå

Takk for hjelpen på forhånd

-Stefan

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har det samme problemet, får inn mange servere, men skal jeg inn på en server funker det hvert 5-6 gang....når serveren starter på nytt kommer det samme problemt, dritt lei, dette er en bug på gamet, blir sansyneligvis fikset snart:)

Lenke til kommentar

Nøyaktig Nala! Det kommer opp 8000 servere, men når jeg går inn på en server og den har loada ferdig så står det Waiting for other players.... Så tar det 3 min før det kommer opp en boks der det står Lost Connection with server host -.- Funker Noen Ganger, men når runden er ferdig så kommer samme problemet -.-

Lenke til kommentar

Nå sliter alle med å få servere idag. Ikke rart, er første helgen. Er ikke "bug" i spillet, men dårlig ytelse fra database serverene dems som viderefører server info til spillet.

Er tydlig de har ikke stress testet serverene. Ganske plagsomt. Jeg driver å spille Training Combat isteden, litt kjipt, men får teste ut div våpen osv.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...