MediC977 Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Hei, har kjøpt meg B.O nå og innstalert det og alt sånn piss, men får ikke spillt online... Går inn på Play - Server browser / Ranked Match / Wager Match, men uansett hvem server jeg tar så står det waiting for other players... Også står det "Lost connection with server host!" Dritt lei nå Takk for hjelpen på forhånd -Stefan Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Får du ikke noe server i den vanlig server listen? Lenke til kommentar
Nala Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Har det samme problemet, får inn mange servere, men skal jeg inn på en server funker det hvert 5-6 gang....når serveren starter på nytt kommer det samme problemt, dritt lei, dette er en bug på gamet, blir sansyneligvis fikset snart:) Lenke til kommentar
patbak Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 det er det samme på xbox Lenke til kommentar
MediC977 Skrevet 13. november 2010 Forfatter Del Skrevet 13. november 2010 Nøyaktig Nala! Det kommer opp 8000 servere, men når jeg går inn på en server og den har loada ferdig så står det Waiting for other players.... Så tar det 3 min før det kommer opp en boks der det står Lost Connection with server host -.- Funker Noen Ganger, men når runden er ferdig så kommer samme problemet -.- Lenke til kommentar
j0rgen^^ Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Spillet er jo en jævla BETA Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 (endret) Nå sliter alle med å få servere idag. Ikke rart, er første helgen. Er ikke "bug" i spillet, men dårlig ytelse fra database serverene dems som viderefører server info til spillet. Er tydlig de har ikke stress testet serverene. Ganske plagsomt. Jeg driver å spille Training Combat isteden, litt kjipt, men får teste ut div våpen osv. Endret 13. november 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
DrinKing Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Har hatt problemer i heile dag, men i kveld ser det ut til å ordne seg. Har komt meg inn på eindel servere med minimalt med lag. Satser på dei klarer å løyse opp i problema. Synd eit bra spill skal bli ødelagt av drårlige servere. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Ser ut som de har ordnet serverene. Får opp servere, og klarer å koble til. Lenke til kommentar
Nala Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Funker ikke nå heller, jævla irriterende-.- Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Ingen problemer her. Testet nettopp nå. Lenke til kommentar
Nala Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Funker forsatt ikke her... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå