sierra93 Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 (endret) Skal dette holde til og spille Black ops? Jeg kommer ikke inn på multiplayer får bare at server ikke har tid noen som vet hva som er galt da? Ser på mw2 at jeg har restricted adgang? change NAT? har en d`link dirr655 men skjønner ikke hva som er galt her? Det begynner med at den søker etter nettverk så stopper den så kommer siste bilde opp på multiplayer Og et tileggs spørsmål: hver gang jeg starter opp pc så MÅ jeg bestemme hvor den skal boote fra,er det en innstilling jeg kan slippe dette med? Endret 11. november 2010 av sierra93 Lenke til kommentar
sierra93 Skrevet 11. november 2010 Forfatter Del Skrevet 11. november 2010 Guttungen får spilt på playstation 3 oppe men jeg får ikke spilt på stasjonær nede i kjelleren,jeg har nettverkskabel rett i pc nede Lenke til kommentar
sierra93 Skrevet 13. november 2010 Forfatter Del Skrevet 13. november 2010 Her var det mange bra svar ja Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Tips ville ha vært å poste tråden på Call of duty Subforumet Link Mvh Konkulf. Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Skal dette holde til og spille Black ops? Ja. Nå vet jeg ikke om du har Radeon 5750 eller 5770 eller hvor stor skjerm du har, så det er mulig du må begrense oppløsning, AA eller grafikk innstillingene noe. Jeg kommer ikke inn på multiplayer får bare at server ikke har tidnoen som vet hva som er galt da? Ser på mw2 at jeg har restricted adgang? change NAT? har en d`link dirr655 men skjønner ikke hva som er galt her? Det begynner med at den søker etter nettverk så stopper den så kommer siste bilde opp på multiplayer Du kan prøve å forwarde portene black ops bruker til PC'en din i dlink router'en. Det er også mulig det sitter en router i modemet ditt som sperrer ting. http://findports.com/article/call-of-duty-black-ops Og et tileggs spørsmål: hver gang jeg starter opp pc så MÅ jeg bestemme hvor den skal boote fra,er det en innstilling jeg kan slippe dette med? Start knappen -> høyre klikk på computer -> properties -> advanced system settings -> advanced tab'en -> startup and recovery. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå