cherryspliff Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 (endret) Heisann ! Prøvde kjøre COD BO nå nettopp men fikk meg en svær overaskelse, jeg lagga som en idiot, virka som pcen ikke var halveis kraftig nokk til og kjøre det engang.. dette var det jeg fikk opp på Canyourunit ... CPU Minimum: Intel® Core™2 Duo E6600 or AMD Phenom™ X3 8750 or better You Have: Pentium® Dual-Core CPU T4500 @ 2.30GHz Upgrade Suggested: Unfortunately, your CPU does not meet this requirement. Click here to see some recommendations. RAM Minimum: 2 GB You Have: 4.0 GB PASS OS Minimum: Windows® Vista / XP / 7 You Have: Microsoft Windows 7 Home Premium Edition (build 7600), 64-bit PASS Video Card Minimum: Shader 3.0 or better 256MB NVIDIA® GeForce® 8600GT / ATI Radeon® X1950Pro or better You Have: GeForce GT 320M PASS Alt passer ganske høyt over minimum uten om prossesoren ... Er prossesoren såpass mye dårligere enn den jeg trenger til at det ikke er vits og prøve å kjøre det engang ? Takk for hjelpen ! Endret 10. november 2010 av cherryspliff Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Det lagger for de aller fleste. Lagger på min maskin også som du ser i sig under. Dette spillet kan umulig være spesiellt tungdrevet da det bygger på tidligere cod spill. Lenke til kommentar
cherryspliff Skrevet 10. november 2010 Forfatter Del Skrevet 10. november 2010 Jeg mener ikke delay lagg, jeg mener "hakke" lag viss du fatter? som om pcen prøve kjøre noe den ikke takkler, både på singel player og på multi player versjonen.. :\ Lenke til kommentar
aswfg Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 CPUen din er jo et par hakk under hva som er minstekravet desverre, så det er nok bare å bite i det sure eplet og skru ned på innstillingene dine Forøvrig hakker det til og med på PS3 og Xbox også.. Lenke til kommentar
cherryspliff Skrevet 11. november 2010 Forfatter Del Skrevet 11. november 2010 ja er klar over at jeg må skru ned grafikken men med den pcen burde jeg i det minste greie kjøre det på lav grafikk ? Og går det ann å kjøpe ny prosessor ? eventuelt hvor ? det er Asus Laptop btw Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Kjøp spillet på Xbox 360. Problem solved. Lenke til kommentar
cherryspliff Skrevet 11. november 2010 Forfatter Del Skrevet 11. november 2010 Kjøp spillet på Xbox 360. Problem solved. Ikke aktuelt , solgte nettopp xboxen min så har ikke planer om å kjøpe ny. Lenke til kommentar
beirch Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Black Ops kjører dessverre dårlig på omtrent alle PC'er for tiden. Vent på patch. Lenke til kommentar
Jext Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Det stemmer, virker som veldig mange har mye problemer med performance akkurat nå. Regner med at stressnivået er relativt høyt på kontorene til Treyarch i disse dager, vi får håpe de løser det relativt kjapt. På min maskin går det meste smooth, men fiender lagger litt rundt og det hender jeg får sånne millisekund "freezes" i kampens hete. Fremdeles utrolig kult spill, mye bedre enn MW2 etter min mening. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 (endret) Skjønner ikke hvilken lagg folk prater om.. 91 FPS stabilt her. Endret 11. november 2010 av Jevrio Lenke til kommentar
Jext Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Lagger like mye om jeg har 60 eller 130 i ping, er ikke det som er problemet. Flaks for deg at du ikke opplever det da. Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Fett.. Har det kommet CoD 8? Åsåm da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå