Mr_Tiger Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Jeg sier oss for jeg håper ikke jeg er alene om dette problemet. Får ikke dette spillet til og fungere. Først installerte jeg spillet fra cd, hadde så store lagg problemer at jeg reinstallete spillet og la inn nye drivere. Installerte spillet igjen uten noen forbedring. Formaterte pc og la inn de nyeste drivrene igjen. Når jeg skulle installere spillet nå måtte det gå gjennom steam, som tok 5 timer. Når jeg skulle starte opp spillet etter installeringen, stopper det bare ved oppstart. Det kommer opp en svart skjerm med en blå ring som ikke går rundt. Må slå av maskinen manuelt for og komme ut. Noen som har opplevd det siste problemet? Trenger virkelig litt hjelp her. Lenke til kommentar
bjeil Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Du er nok ikke alene nei. Har ikke fått annet enn black screen siden jeg kjøpte spillet. Jeg har prøvd _alt_. Ingen at løsningene/forslagene jeg har funnet rundt om kring har fungert. Formaterte til slutt PCen, og prøvde å kjøre spillet etter kun å ha installert nettverksdriver, GPU driver, steam og spillet. Ingen forskjell. Amd 4000+ 2Gb ram Nvidia 240gt Hadde det ikke vært for at mange med langt bedre PC enn meg har hatt samme problemet, ville jeg bare kjøpt nytt HK, CPU og ram. Hva gjør jeg hvis det ikke engang funker etter at jeg har lagt noen tusenlapper i det? Da tror jeg det klikker fullstendig. Kjører alle andre spill helt fint (mw2, bc2, osv). Ser ingen grunn til at riggen ikke skal kunne kjøre BO, selv om jeg ikke klarer "minimumskravene". Det er ikke akkurat noe revolusjonerende ved spillmotoren som skulle tilsi det. Lenke til kommentar
Loff3n Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Takk Bjell for svar på den andre tråden. Er selv under minimumskravene men jeg kjører MW2 på 1680x1050 med 60-70fps. så kan heller ikke skjønne at BO skal være noe problem. Lenke til kommentar
bjeil Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Nei, det burde ikke være noe problem. Det er spillet som er problemet. Det er få ting som gjør meg så forbannet som å måtte betale for å beta-teste et spill/program. Det tyder på håpløs eller ikke-eksisterende kvalitetskontroll. Jeg sluttet en gang med piratkopiering fordi jeg ikke gadd å bruke tid å krefter på å få et spill til å fungere, når jeg likevel hadde penger til det... Savner info fra treyarch. Jobber de med en patch? Hvilke problemer addresseres i patchen? Det finnes jo så forbannet mange problemer. Det offisielle forumet er nede for maintenance... Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 10. november 2010 Forfatter Del Skrevet 10. november 2010 Jeg deaktiverte crossfire i aaa og nå kommer jeg hvertfall inn i spillet, men det lagge noe sykt. Lenke til kommentar
Loff3n Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 noen som vet om det blir jobbet med å lage en patch til spillet, for å rette opp disse problemene? Tragisk at et slik spill ikke skal funke, meget skuffet over hva Treyarch har stelt i stand her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå