Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. november 2010 Rapporter Del Skrevet 9. november 2010 (endret) Wigan vs Liverpool Dato 10.11. 2010 StadionDW Stadion DommerPeter Walton Historie Både Wigan og Liverpool har slitt så langt denne sesongen. Dårlig start har gjort det slik at begge lagene ligger dårlig plassert på tabellen. WIGAN ATHLETIC Wigan fikk en fryktelig start på Premier League-sesongen med 0-4 mot Blackpool hjemme på DW Stadium. Laget ligger øverst blant de tre nedrykksplassene før de gjester oss med ti poeng på elleve kamper. Åtte mål er blitt scoret og to kamper er vunnet. Wigan står også oppført med fem tap og fire uavgjort. Fem siste kamper Blackburn-Wigan 2-1 Fulham-Wigan 2-0 Wigan-Swansea 2-0 Wigan-Bolton 1-1 Newcastle-Wigan 2-2 Man to watch: Hugo Rodallega Liverpool Vi har nå fire seiere på rad for første gang på år og dag. Med den forferdelige starten ligger vi nå kun fem poeng bak medaljeplass og ti bak serieleder Chelsea. Ting begynner å se bedre ut på alle måter. Eiersituasjonen er sannsynligvist løst, Gerrard og Torres smiler igjen, mål blir scoret, de fire siste kampene er vunnet og vi har hoppet forbi Everton på tabellen. Men alt er ikke fryd og gammen. Denne kampen er VELDIG viktig å vinne for Liverpool og Roy. Dette er en stor test for laget. Vinner vi vår andre bortekamp på rad(og Roy's andre borteseier på 1,5år) så ser alt litt lysere ut. Skader: Agger kan vi bare glemme, Glen er også litt effy. Kyriakos var syk på søndag, men er forhåpentligvis klar. babel har ingen i verdne peiling på hva som foregår. Man to watch: Torres(Ofc) Mulig startoppstilling Wigan Ali Al Habsi,Caldwell,Alcaraz, Stam, Figueroa, Gohouri,Diame, N'Zogbia, Gomez Thomas, Rodallega Mulig Startoppstilling Liverpool Reina,Kelly,Carra,Kyriakos,Kosnchesky,Maxi,Lucas,Meireles,Kuyt,Gerrard,Torres De fem siste resultatene fra Wigans hjemmebane mot Liverpool Wigan-Liverpool 1-0 Wigan-Liverpool 1-1 Wigan-Liverpool 0-1 Wigan-Liverpool 0-4 Wigan-Liverpool 0-1 Personlig tror jeg Liverpool har en god sjanse til å vinne, men denne kampen er langt fra enkel for de røde. YNWA Endret 9. november 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. november 2010 Rapporter Del Skrevet 9. november 2010 Wigan vinner vel? Sånn kloffsk? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 9. november 2010 Rapporter Del Skrevet 9. november 2010 Håper på noe som dette resultatmessig. Selv om vi ikke har golfspilleren. http://www.youtube.com/watch?v=88-Hig1BTGI Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. november 2010 Rapporter Del Skrevet 9. november 2010 Hvem ønsker vi(Liverpool og Wigan fans) i startelver'n? Jeg mener (om han er frisk) Kyriakos bør få startplass. Usikker om jeg syns Kuyt skal starte, netopp kommet tilbake fra skade, selv om han gjorde en god kamp på søndag. Syns ikke han skal spille 90minutter iverfall. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 9. november 2010 Rapporter Del Skrevet 9. november 2010 Tingen er At Chelsea gir oss rom, nå skal vi spille mot 11 man som ligger i forsvar igjenn, ja Kyrre bør starte. Fart er et stikkord i denne kampen. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 9. november 2010 Rapporter Del Skrevet 9. november 2010 Reina Johnson-Skrtel-Kyrigiakos-Aurelio Lucas Kuyt-Gerrard-Meireles-Maxi Torres 1 Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 9. november 2010 Rapporter Del Skrevet 9. november 2010 Wigan vinner vel? Sånn kloffsk? Heihei! Det er din mening, og den kan ingen ta fra deg. Selv synes jeg kamptråden var fantastisk og tror Liverpool vinner 12-0 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. november 2010 Rapporter Del Skrevet 9. november 2010 Du er så rund u kantene kloffsk! Godtar alle du! Varm og inkluderende! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 9. november 2010 Rapporter Del Skrevet 9. november 2010 Og du er en fargeklatt Jotun. Som ei stor spann maling. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. november 2010 Rapporter Del Skrevet 9. november 2010 (endret) Og du er en fargeklatt Jotun. Som ei stor boks spam. Fix'd. Guttorm: Fart ja, ikke så mye av det i Liverpool. Torres, Johnson og Gerrard. That's it. Babel da. Ryktes at Roy ønsker å kjøpe SWP i Januar da. Endret 9. november 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. november 2010 Rapporter Del Skrevet 9. november 2010 Du såret meg nå Mr. Perfect. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 9. november 2010 Rapporter Del Skrevet 9. november 2010 (endret) Guttorm: Fart ja, ikke så mye av det i Liverpool. Torres, Johnson og Gerrard. That's it. Babel da. Ryktes at Roy ønsker å kjøpe SWP i Januar da. Viser forresten veldig godt i videoen over. Vi må ta den på fart, nytter ikke å ligge å stange ved 16 meteren, ivertfall så lenge vi ikke har(hadde) brukende vinger. SWP, usikker. Mye mulig han kan passe inn, men jeg har sett for lite av ham. Jeg tror at vi enten trenger en stor og sterk spiss, eller en som er mer Torres. Fin kamptråd btw, skilz^^ Endret 9. november 2010 av guttorm Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 9. november 2010 Rapporter Del Skrevet 9. november 2010 Nerdskillz på høyt nivå Daniel. Tett kamp, tipper 1-1 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 9. november 2010 Rapporter Del Skrevet 9. november 2010 SWP krever forøvrig £100 000 i uka i følge rykter. Er nesten helt sikker på at vi stiller sånn som mot Chelsea. Kanskje Johnson og/eller Kyrgiakos inn. Roy skifter sjelden på laget om laget har vunnet kampen før i følge Danny Murphy. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. november 2010 Rapporter Del Skrevet 9. november 2010 SWP er temmelig gammel også, så håper ryktene er bullshit. Men Liverpool må kjøpe inn fart syns jeg. Fart forran muskelspiss\torresspiss. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 9. november 2010 Rapporter Del Skrevet 9. november 2010 Kyrgiakos og Cole angivelig ute. Da håper og tror jeg på samme 11 som mot Chelsea. Særdeles viktig kamp der vi må ta 3p for å vise at vi for alvor vil være med å kjempe i toppen, ellers kan vi fort rase nedover igjen. I morgen blir en vitkig test for å bevise om vi er på vei opp, eller om det vi blant annet så mot Chelsea var et blaff. SWP både håper og tror jeg er bullshit. Dessuten passer han ikke inn i profilen til NESV og Commoli (mtp. alder og lønnskrav). Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 9. november 2010 Rapporter Del Skrevet 9. november 2010 Reina Johnson - Carra - Skrtel - Konchesky Kuyt - Gerrard - Meireles - Babel Torres - Ngog Selvsagt skjer det ikke, men vi burde kjøre på offensivt. Men laget mot Chelsea var veldig greit så hvis det blir det samme så gjør ikke det noe, det eneste som irriterer meg er at vi putter Meireles på kant og han får ikke gjort så utrolig mye der. Men vi mangler jo litt gode alternativer også. Nå må bare Roy mane gutta frem og ikke pisse i buksa fordi vi spiller borte. Nå burde han ha sett at vi får mest ut av laget når vi kjører på fremover, ikke når vi ligger bakpå og satser på noe heldig. Jeg er optimistisk etter søndag og tror på 2-1-seier. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 9. november 2010 Rapporter Del Skrevet 9. november 2010 (endret) Tar vi full pott mot Wigan, Stoke og West Ham nå så blir jeg målløs. E: Tror nok ikke at Roy har sett at vi får mest ut av laget når vi kjører fremover dessverre. Tipper vi ligger bakpå i begynnelsen av matchen og får mål i mot. Så må vi jage scoring(er). Endret 9. november 2010 av Jefe Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. november 2010 Rapporter Del Skrevet 9. november 2010 Blir langt fra målløs, Liverpool skal somregel ta full pott mot de tre lagene. Om liverpool begynner å får spillet sitt igang så blir jeg ikke overasket om det skjer i det hele tatt. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 9. november 2010 Rapporter Del Skrevet 9. november 2010 Blir langt fra målløs, Liverpool skal som regel ta full pott mot de tre lagene. Nettopp derfor jeg blir målløs om vi faktisk gjør noe som forventes av oss. Vi suger når vi er favoritter, og jeg blir ikke overrasket om vi driter oss ut snart. Vil heller være litt negativ nå og heller bli overrasket positivt om vi faktisk smækker til i de kampene. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå