Gå til innhold

Darkstep tråden (Hardcore DnB)

iRobot

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Beklager det, tråden navnes derfor om til Darkstep-tråden, som sub-sjangermessig blir en mer korrekt beskrivelse. Er forøvrig ikke enig i at trådene bør flettes. Det er mer enn nok innhold i sub-genrene til at kan ha egne tråder.

/flu

• Liker 1
Lenke til kommentar

Neivel, men nå mener tydeligvis flu det motsatte, at det er behov for en darkstep-tråd. Hvis du mener at tråden er ødeleggende på noe som helst vis bør du vel kontakte moderator el, og ikke flu, som tydeligvis ikke vil gi opp tråden.

Forstår dog begge sider, da jeg mener at darkstep er en såpass tøff sjanger at den fortjener en egen tråd, samtidig som det an bli litt rotete med mange "like" tråder.

Lenke til kommentar

Neivel, men nå mener tydeligvis flu det motsatte, at det er behov for en darkstep-tråd. Hvis du mener at tråden er ødeleggende på noe som helst vis bør du vel kontakte moderator el, og ikke flu, som tydeligvis ikke vil gi opp tråden.

Forstår dog begge sider, da jeg mener at darkstep er en såpass tøff sjanger at den fortjener en egen tråd, samtidig som det an bli litt rotete med mange "like" tråder.

problemet er ikke at dem ikke fortjener egne tråder fordi dem er like.

På et dedikert DnB forum kunne man lage egne undertråder, men fakta her er at interessen for dnb er spåpass liten at det ikke er vits i å lage en ny tråd for undersjangere, ressultatet er bare at det vil komme en post annerhver uke i denne tråden, helt til den plutselig dør ut, da syns jeg det er bedre å flette den inn i dnb tråden slik at den kan leve videre som en del av den.

Hvorfor ikke merge dubstep/darkstep/dnb? Så er det house - trance - hardcore - dance - dnb - hardstyle?

dubsteptråden og dnb tråden er såpass poppulære at dem klarer seg for seg selv, men joda kanskje, dette er jo sjangere som ofte blandes.

Men jeg tror ikke det er vits å blande disse trådene da dem er sterke alene.

Lenke til kommentar

well well...tydelig at flere opplever det som kjempegrusomt at Darkstep har sin egen tråd.

Ser ingen grunn til at den skal flettes sammen med DnB tråden, så jeg ber en moderator å slette darkstep-tråden.

Trist synes jeg, etter straks 10 år med aktiv lytting og dertil studie av elektronica av ALLE sub-genrer har jeg funnet meg en (av flere) farvoritt-subgenre som jeg ønsket å "dele/fremme/diskutere" med andre, da innenfor "en egen tråd", unik for subgenren.

Beklager meget om etableringen av denne oppfattes som opprivende for flere av dere.

I'm out !

/flu

Kryptic Minds & Leon Switch - No Remorse

http://www.youtube.com/watch?v=CW-DDHNsstM

Endret av flu
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...