Gå til innhold

PL: 10.11.10 Wolverhampton v Arsenal, Molineux Stadium

Xanman

Anbefalte innlegg

10.11.2010

Wolverhampton - Arsenal

Premier League

20:45 @ Molineux Stadium

gun__1270537564_wolves03032010.jpg

Helgen er over, men vi trenger ikke å vente lenge før vi blir servert enda en runde med fantastisk PL-fotball. Allerede på i dag sparkes den 12. runden i gang, og i morgen tar Wolverhampton imot Arsenal på Molineux Stadium. Til tross for at Wolves ligger plassert godt under nedrykksstreken, har de slått Manchester City 2-1, og de var bare et minutt ifra å sikre ett poeng mot Manchester United på lørdag. Arsenal er i elendig form for tiden, og har tapt to kamper på rad. Men de vil garantert være sugne på å slå hardt tilbake, og flere spillere begynner å spille seg i form etter skadeavbrekk.

-----------------------------------------

Wolves news:

Ronald Zubar og Jody Craddock er usikre for Wolves. Adlene Guedioura og Michael Knightly er langtidsskadede, og har ingen sjanse til å rekke kampen.

Forventet startoppstilling:

Marcus Hahnemann

Kevin Foley - Christophe Berra - Richard Stearman - Stephen Ward

David Edwards - Karl Henry - Nenad Milijas

Matt Jarvis - Kevin Doyle - Stephen Hunt

Man to watch: Karl Henry (mest fordi han er PRIKK lik Armand Traore)

-----------------------------------------

Arsenal news:

Robin van Persie er endelig tilbake for Arsenal. Samir Nasri plukket opp en liten skade mot Newcastle, men er klar for denne kampen. Laurent Koscielny pådro seg et rødt kort i samme kamp og er ute i to kamper. Ellers er Aaron Ramsey, Abou Diaby, Manuel Almunia, Emmanuel Frimpong, Kieran Gibbs og Thomas Vermaelen fortsatt ute.

Forventet startoppstilling:

Lukasz Fabianski

Bacary Sagna - Johan Djourou - Sebastién Squillaci - Gaël Clichy

Cesc Fábregas - Alex Song - Jack Wilshere

Theo Walcott - Marouane Chamakh - Andrei Arshavin

Man to watch: Theo Walcott

Endret av Le Professeur
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha. Jeg fikset det for stakkaren jeg, ganske sikker på at han ikke vil tilbake til Donbass Arena med det første. :p

Når det gjelder kampen, så slår Arsenal tilbake etter to strake tap. Dere har jo ingen skadede spillere heller, så blir veldig overrasket om det ikke blir tre bortepoeng.

Lenke til kommentar

Personlig tror jeg det blir vårt 3. strake tap. Har sett Wolves spille 2 ganger mot United og Chelsea (fikk ikke sett dem slå City), og de spilte meget godt, og det på bortebanet. De fortjente mye bedre i United-kampene, og kunne fått med seg 1 poeng fra Stamford Bridge, dersom Chelsea ikke hadde vært et maskineri. De kommer garantert til å bryte opp pasningsspillet vårt med glans, få oss til å spille tragisk dårlig og vinne 2-1. Har aldri vært så sikker på et bortetap som jeg er nå.

Lenke til kommentar

Personlig tror jeg det blir vårt 3. strake tap. Har sett Wolves spille 2 ganger mot United og Chelsea (fikk ikke sett dem slå City), og de spilte meget godt, og det på bortebanet. De fortjente mye bedre i United-kampene, og kunne fått med seg 1 poeng fra Stamford Bridge, dersom Chelsea ikke hadde vært et maskineri. De kommer garantert til å bryte opp pasningsspillet vårt med glans, få oss til å spille tragisk dårlig og vinne 2-1. Har aldri vært så sikker på et bortetap som jeg er nå.

Enig. Ikke faen om dette blir seier med den elendige formen og selvtilliten gutta har nå. Henry kommer til å brekke benet til Fabregas.

Lenke til kommentar

Sludder og vås. Laget vi stiller med i morgen er langt sterkere enn det United stilte med på lørdag. Dessuten har jeg en følelse av at Fabregas er tilbake på sitt beste, i tillegg til at Shava har funnet ut at han må begynne å jobbe (som han faktisk gjorde da han ble byttet inn mot Newcastle). Og ikke glem at vi har en joker i van Persie på benken. I følge Wenger blir han sterkere for hver dag som går. United slo dem med Bébé på banen, for pokker! Vi kommer til å vinne med minst to mål, mark my words.

Endret av Le Professeur
Lenke til kommentar

MÅ være 3 poeng, vis ikke vet jeg faen ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Taper vi poeng ikveld regner jeg med at jeg ikke stikker hodet ut av døra før fredagskvelden. Orker faen ikke mer av dette jævla tullet vi holder på med.

Chamakh kan benkes for meg, han har vært dass i flere kamper nå.

Fabianski

Sagna - Djorou - Squid - Gibbs

Nasri - Song - Wilshere

Walcott - Bendtner - Arshavin/Vela.

Lenke til kommentar

Dere tok oss på overtid i fjor på Emirates og flakset inn noen mål på Molineux når dere vant der, så noen storseier blir det ikke til dere. Likevel er jeg pessimist og tror det blir tap. Men dere er i dårlig form og alt kan skje.

Walcott mot Stephen Ward kan bli inntresangt, redd Ward kommer til å få seg flere besøk i pølsebua i løpet av kampen.

Lenke til kommentar

En corner som Hennesey driter seg ut på og som går i Eduardo og så i en forsvarspiller, så chippen til Eduadro som går i en forsvarspiller, den hadde aldri gått inn, og så en elendig inngripen av Hennesey på nok en corner. Cesc scorte på en kontring som var helt fair.

Mener å huske at seieren var fortjent, men dere fikk noen lette mål.

Lenke til kommentar

Chamakh kan benkes for meg, han har vært dass i flere kamper nå.

Fabianski

Sagna - Djorou - Squid - Gibbs

Nasri - Song - Wilshere

Walcott - Bendtner - Arshavin/Vela.

Benke Jesus? Det var da voldsomt. Han har riktignok ikke vært seg selv i det siste, men det tror jeg kun skyldtes småskader, som Wenger uttaler her. Jeg er sikker på at han kommer til å starte i dag, og at han spiller sin beste kamp på lenge. Og Gibbs er vel fortsatt skadet? Når det gjelder Chamakh er jeg helt enig med deg. Selv om han ikke har vært helt rævva syntes jeg han har tapt seg siden starten av sesongen, og vi vet alle hvor sulten Bendtner er på å imponere etter skadeavbrekket. Chamakh må vite at han har tøff konkurranse.

Lenke til kommentar

Mer pessimistisk foran en kamp mot et forventet bunnlag er det lenge siden jeg har vært. Sist kamp var det mest hjelpesløse Arsenal-laget jeg har sett, og det er ingen grunn til å tro at vi skal snu helt om på flisa idag.

Spår en jevn 1-1 kamp med få sjanser.

Om en drøy uke er jeg ferdig på Madla og kommer til å frekventere forumet som før. Blir kos. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...